دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ با موضوع چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ با موضوع چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۸ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ با موضوع چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

چکیده گزارش در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

شرایط پس از بهبود مشکل لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

روش گردآوري اطلاعات:

غيراز مشاهده‌ي مستقيم آنچه كه خود در كلاس با آن مواجه بودم، از مصاحبه و پرسش‌نامه نيز جهت جمع‌آوري اطلاعات بهره گرفتم.

پرسشنامه را به صورت باز انتخاب نمودم (در حد نظرخواهي) و آن را در بين دانش‌آموزان خود توزيع نمودم.

با توجه به فرصتي كه در اختيارشان قرار داده بودم از آن‌ها خواستم كه با دقت به پرسشها پاسخ داده و نقطه نظرات خودشان را بدون درج نام و نام‌خانوادگي و هرگونه ترس و هراس از عاقبت اظهارنظر، با خاطر آسوده بنويسند. مصاحبه‌ها هم به واسطة اينكه حساسيت‌هاي احتمالي همكاران را سبب نشود به صورت رسمي انجام نشدند، بلكه بيشتر به صورت عادي و خودماني برگزار شد (با برخي همكاران تاريخ، مديران، مشاوران و دبيران ديگر رشته‌ها). بنظر اينجانب مطالبي كه از طريق گفت‌وگوي عادي بدست مي‌آيد به حقيقت نزديكتر مي‌باشد. بخشي ديگر از كارم را براي كسب اطلاعات معطوف به دفاتر ثبت نمرات درس تاريخ نمودم.

در عين حال پس از مطالعه و بررسي اطلاعات جمع‌آوري شده عوامل مؤثر بر بي‌علاقگي دانش‌آموزان را نسبت به درس «تاريخ‌« اپنچنين دسته‌بندي نمودم.

الف: عوامل مرتبط با كتاب درسي

نظام آموزش و پرورش در كشور ما بر پايه‌ي كتاب محوري و همچنين با تكيه بر حافظه و در نهايت آزموني سنتي در پايان ترم استوار است.

بايد بيان شود كه ويژگيهاي كتب درسي، بر آموزش دانش‌آموزان از تأثير بسزايي برخوردار است.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ قرار داده است. دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ را به تایید می رساند.

كتاب «تاريخ‌» دوره‌ي متوسطه كه بيش از يك دهه در عرصه‌هاي آموزشي مورد استفاده بوده است، عليرغم ماهيت علمي و روشمند خود نياز به بازنگري مختصر و جزئي‌اي دارد تا به كيفيت و ارزش علمي آن افزوده شود. در زير به برخي از ايراداتي كه در باب كتاب قابل طرح است اشاره مي‌شود:

– در تبيين چارچوب مفهومي تاريخ تلاش در خور توجهي انجام نشده است. و حتي كتاب تعريفي صحيح از «تاريخ» ارائه نكرده است. همچنين دانش‌آموز بايد قبل از فراگيري منابع تحقيق، با تاريخ و اهميت و ضرورت آن در زندگي بشر، و نيز انواع مكاتب تاريخ نگاري آشنا شود. جهت‌گيري كلي تاريخ را بشناسد و دريابد كه تاريخ، علمي زنده و تأثيرگذار در سرنوشت فعلي و آينده ي بشر است.

– در كتاب جاي آشنايي با برخي از مورخان و اهداف و شيوه‌ي كار آنها، كه موجب جذابيت آن مي‌شود كاملاً خالي است.

– در صورت معرفي برخي از سايت‌ها مثل سايت موزه‌ها و كتابخانه‌هاي الكترونيكي و … مسلماً به زيبايي و غناي كتاب افزوده مي‌شد و باعث افزايش علاقه‌مندي دانش‌آموزان نسبت به مباحث كتاب مي‌شد.

– مشكل‌ديگري كه قابل طرح است عدم تناسب حجم كتاب با مقدار زمان اختصاص يافته در يك دوره (خصوصاً در ترم دوم) است. كه واقعاً سبب آزار معلم و دانش‌آموز مي‌شود، بنوعي كه هم معلم نتواند قابليت‌هاي خودش را عرضه كند و هم دانش‌آموز به واسطه بارش اطلاعات و فشار زياد از درس و كتاب و محيط كلاس بيزار شود.

ب: علل مرتبط با دبيران تاريخ

«منقول است كه تعليم و تربيت بد، هنگامي واقع مي‌شود كه رشته‌اي از كلمات از جزوات درسي  معلم به دفتر دانش‌آموزان سرازير مي‌شود، بدون اينكه ذهن هيچ يك از اين دو را به تكاپو بيندازد»۶

در هر نظام آموزشي، معلم يكي از اركان آموزش محسوب مي‌شود و نقش رابط و واسطه بين دانش‌آموز و كتاب را به عهده دارد. كم‌ترين سستي در اجراي برنامه‌ها در جهت رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده آموزشي، ممكن است به خيل عظيمي از مشكلات بينجامد. و بقولي رشد درصد مردودي‌ها، ترك تحصيل‌ها، اعتياد دانش‌آموزان و دانشجويان، رشد درصد خودكشي و بسياري ديگر از ناهنجاري‌هاي كلامي و رفتاري مي‌تواند معلول تعليم و تربيت باشد. ۷ در اين زمينه به برخي از موانع موجود، در راه اجراي نقش معلم خصوصاً معلمان تاريخ كه رسالت آنها همطراز با رسالت مورخان است اشاره مي‌شود.

– شرايط اقتصادي و اجتماعي كه مشكلات معيشتي زيادي را سبب شده است (براي دبيران)، در بي‌انگيزه نمودن معلم و دانش‌آموز و در نتيجه در افت تحصيلي بسيار اثرگذار بوده است.

فرهنگیان محترم می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ را تحت عنوان چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

45 − = 44