دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی با موضوع چگونگی بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس: همياري،رويدادي،ساخت گرايي، ايجاد انگيزش

دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی با موضوع چگونگی بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس: همياري،رويدادي،ساخت گرايي، ايجاد انگيزش  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس: همياري،رويدادي،ساخت گرايي، ايجاد انگيزش  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۴ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی با موضوع چگونگی بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس: همياري،رويدادي،ساخت گرايي، ايجاد انگيزش  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

چکیده گزارش در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

شرایط پس از بهبود مشکل بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

ارزشيابي آغازين :

الف) پرسش کتبی(حداکثر ۱۰ نمره) : ابتدای هر جلسه بطور جداگانه ۱۰ سئوال تشريحي گروه ها تحويل گرفته مي شد، سئوالاتي که، خود آنها را طرح کرده بودند. سپس سئوالات بطور تصادفی بين گروه ها پخش می شد تا بچه ها به آنها در زمان معين پاسخ دهند. در مرحله ی بعدی پاسخ ها به گروه طراح سئوال تحويل داده مي شد تا گروه ها پاسخ های يکديگر را اصلاح نمايند. موقع پاسخگويی نيز اجازه داده شده بود هر طور که راحت هستند نشسته و به سئوالات پاسخ دهند.

هدف: الف) حذف عوامل استرس زا و هر گونه اضطراب. ب) افزايش اعتماد به نفس بچه ها و نشان دادن اينکه ديد اينجانب نسبت به دانش آموزان خود مثبت است و به چشم يک دزد به آنها نگاه نمي شود.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی قرار داده است. دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی را به تایید می رساند.

ب) پرسش شفاهي(حداکثر ۶ نمره) : بعد از پرسش کتبی، ۴ يا ۵ نفر را بطور تصادفی و يا از آنهايي که سئوال نپرسيده بودم را مشخص نموده و در حاليکه ورقه های اصلاح شده ی خود را در دست داشتند در پای تخته حاضر مي شدند و از هر کدام به ترتيب با در نظر گرفتن هدف های آموزشي بلوم ۶ سئوال و يا بيشتر از آن می پرسيدم و سئوالات توسط نفر بعدی که نوبت آن نبود پای تخته نوشته شده و در معرض ديد همگان قرار می گرفتو بعد از اصلاح غلط هايي املايی، بچه ها پاسخ می دادند. سپس بعد از اتمام اين مرحله و بررسي تکاليف و طرح هاي ابتکاری دانش آموزان جمع نمرات بعنوان نمره ی ارزشيابی مستمر در دفتر نمره ثبت مي شد.

نکته : از ۴ يا ۵ نفری که از آنها پای تخته سئوال کرده بودم به ازای انجام هر گونه تکليف و فعاليت مانند پيوستن و فعال شدن در گروه امدادگر، حداکثر ۴ نمره می گرفتند(به ازای هر مورد يک نمره). و ساير بچه ها نيز در صورت شرکت در فعاليت های کلاسی و انجام تکاليف مورد تشويق قرار می گرفتند. چون دانش آموز به ازای هر عملی که انجام می دهد انتظار پاداش دارد.

 انتخاب روش تدريس :

از بين الگو و روش های نوين تدريس الگوي تدريس توسط كل كلاس درس(وفايي و مرعشي،۱۳۸۴)، روش تدريس رويدادی، همياری، يادگيري در حد تسلط و ساخت گرايي(آقازاده, ۱۳۸۸) انتخاب شدند. و مهم تر از همه در هر روش تدريسي سعي مي شد نحوه ي اجرای روش تدريس در هر شرايطي در صورت امکان مطابق با راه و رسم دانشمندان پيش برود.. علاوه بر ارايه مطالب درسي با نرم افزار PowerPoint از فيلم و نرم افزار های آموزشي شيمي از جمله نافع و برگزيدگان نيز موقع تدريس استفاده مي شد. همچنين لازم به توضيح است که، هر چند در متن کتاب آزمايش کنيد و فعاليت نيامده است ولی سعی نموديم تا حد امکان در دبيرستان روستايي که فاقد هر گونه امکانات آزمايشگاهی بوده، يک سری آزمايش های ساده بر اساس روش تدريس ساخت گرايي(همان منبع، ص ۴۰۰) طراحی، منتهی با جذابيت بيشتر با همكاري دانش آموزان در کلاس انجام دهيم. آزمايش هاي مذكور علاوه بر اينكه راهبرد كمكي جهت تغيير رفتارهاي نامطلوب بودند. آموزش درس شيمي را نيز بهبود بخشيده و در نتيجه باعث تحقق اهداف آموزشي آن مي شدند.

فرهنگیان محترم می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی را تحت عنوان چگونگی بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس: همياري،رويدادي،ساخت گرايي، ايجاد انگيزش  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

40 − = 36