دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی با موضوع چگونگی آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی با موضوع چگونگی آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۹ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی با موضوع چگونگی آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

چکیده گزارش در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

شرایط پس از بهبود مشکل آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

منابع برتر و ماخذ قابل قبول آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

اولین و آخرین قدم جنگ نرم

براساس تعریف فرهنگ که گفتیم که همان مایه‌های فکری یک ملتهای می‌باشد، اولین قدم در جنگ نرم تغییر اساس و پشتوانه فکری و ارزش یک ملت می‌باشد چون هر ملتی بر اساس نوع فکر و اندیشه‌اش، اقدام به کاری می‌کند چون اگر در ملتی روحیه صرفه جوئی هست، الگو در ملتی روحیه تولیدی است، اگر در ملتی غیرت، تعصبات صحیح، جوانمردی، احترام به بزرگان، حقوق دیگران مطرح است به این دلیل است که پشتوانه فکری آنها است بر این اساس برای اینکه برای چنین ملتی تسلط یابند باید این باورها و مایه‌های فکری عملی آنها را بگیرند به جای روحیه صرفه جوئی، رویحه چشم و هم چشمی و مد را بدهند، به جای غیرت و تعصب در ملتی روحیه بی بندوباری و فحشا را تزریق کنند و چنین تبلیغ کنند که اینها مظاهر فرهنگی است و هر کس خودش را مطابق این کارها نکند یا بر علیه آنها قدم بردارد افرادی متجر و بی عقل می‌باشند و … که اگر دشمن به چنین کاری پیروز شد، آغازگر بدبختی این ملت خواهد گردید.

نمونه جنگ نرم

پس مهمترین کار دشمن در جنگ نرم گرفتن روحیّه خود باوری و ایمان از یک ملتی می‌باشد، در این زمینه بد نیست سخن یکی از معاونان سابق سیا را از نظر بگذارانیم ایشان می‌گوید: بعد از مدتها تحقیقی به این نتیجه رسیدیم که قدرت رهبر مذهبی ایران و استفاده از فرهنگ شهادت در انقلاب ایران تاثیر گذار بوده، ما هم چنین به این نتیجه رسیدیم که شیعیان بیشتر از دیگر مذاهب اسلامی فعال و پویا هستند … به همین منظور چهل میلیون بودجه برای آن اختصاص دادیم … و تا سال ۱۳۸۹ مرجعیت را که سد اصلی اهداف ما می‌باشند تضعیف کرده و آنان را بدست خود شیعیان و دیگر مذاهب نابود کنیم و در نهایت تیر خلاص را بر این فرهنگ و مذهب بزنیم.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی قرار داده است. دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی را به تایید می رساند.

  • دشمنان در جنگ نرم

از آنجا كه برمي آيد،‌ دشمنان در جنگ نرم فقط يك گروه خاص در يك كشور خاص نيستند مي توان گفت: گروه هاي مختلف از كشورهاي مختلف به رياست كشور آمريكا دشمنان در جنگ نرم اند و از جمله ي گروه هاي دشمن در جنگ نرم مي توان به انگليس، رژيم صهيونيستي و … اشاره كرد.

ايالات متّحده ي آمريكا همانطور كه گفته شد رياست گروه مهاجم را بر عهده دارد و نقش اول اين بازي است . با هزينه كردن پولهاي هنگفت درصدد است تا با جنگ نرم و كودتاي فرهنگي جمهوري اسلامي ايران را ضعيف كند. و يا از بين ببرد و حتّي از چشم متّحدانش بياندازد. به غير از هزينه كردن پولهاي زياد خود با تأسيس شبكه هاي ماهواره اي و اينترنتي مثل صداي آمريكا (VOA) سعي كرده در ايجاد كودتاي فرهنگي جديد(غرب گرايانه) نقش اوّل بودن خود را اثبات كند . اين شبكه با انجام مصاحبه هاي مختلف با شخصيت ها و افراد بي دين و ضد انقلاب درصدد القاي تعريفات جديدي از دين و فرهنگ ونظام سياسي به مردم داخل يا حتّي خارج ايران است. و هنگام رخداد يك حادثه مثل فتنه سال ۸۸ ( كه باز هم اين فتنه به دست خودشان انجام گرفت) مردم را به شورش در خيابان ها دعوت مي كند يا در ايامي چون بيست و دوم بهمن ماه  يا نهم دي ماه يا روز قدس مردم را به نشستن در خانه ها دعوت مي كند. ولي به قول رهبر انقلاب  ” ما مدد الهي داريم،‌ كمك غيبي داريم”

پس به ياد جمله تاريخي امام خميني (ره) مي افتیم كه فرمود:

” آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.”!

نقش رژيم اشغال گر قدس نيز مانند آمريكا معلوم است. يهوديان كه هيچ ديني را به غير از آيئين خودشان قبول ندارند ، مي خواهند براي خود به قول خودشان نيرو جمع آوري كنند و پيروان مذاهب ديگر مثل مسيحيّت و اسلام را با القاي فرهنگ هاي جديد و خود ساخته به طرف خود سوق بدهند و خود را بر آنان چيره سازند. انگليس ها هم در اين جريانات جنگ نرم سهم بسزايي دارند.

فرهنگیان محترم می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی را تحت عنوان چگونگی آموزش جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

5 + 1 =