دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ با موضوع چگونگی افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ با موضوع چگونگی افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۴ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ با موضوع چگونگی افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

چکیده گزارش در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

شرایط پس از بهبود مشکل افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

منابع برتر و ماخذ قابل قبول افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ

خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی

از آن جا که هدف اصلی نگارنده در این پژوهش خارج شدن کلاس از جنبة خشک و بی روح بودن بود، تصمیم گرفتم مطالبی که برای دانش آموزان جذابیت دارد برای افزایش علاقة آنها در کلاس استفاده کنم. در مبحث اقدامات کوروش کبیر ترجمة منشور حقوق بشر ، در مبحث اقدامات داریوش کبیر متن وصیت نامة داریوش اول، در مبحث فرمانروایان سومری مطالبی از اسطورة گیل گمش، مطالبی در مورد شب یلدا، جشن اسفندارمذ، سفره هفت سین، جشن چهارشنبه سوری و آیین های ایرانیان در عید نوروز برای دانش آموزان گفته شد.

 

در کلاس سوم نیز در مبحث تاریخ پهلوی از کتاب خاطرات حسین فردوست استفاده شد. موضوعاتی مثل خصوصیات و روحیات رضا شاه و محمد رضا شاه ، وضعیت دربار که در کتاب درسی به آنها اشاره نشده است بیان شد که این مطالب خارج از درس بسیار مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت.

۵- بازدید از اماکن تاریخی

یکی از روشهای موثر برای یادگیری پایدار و عینی در درس تاریخ روش گردش علمی می­باشد. در این راستا دو گردش علمی با هدف آشنایی دانش آموزان با آثار تاریخی ایران زمین ترتیب داده شد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ قرار داده است. دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ را به تایید می رساند.

۱- موزة آبگینه : محل، خیابان سی تیر. روز ۲۰ بهمن ماه . بازدیدکنندگان دانش آموزان سوم ریاضی و چهارم انسانی. ساختمان بنا مربوط به ۹۰ سال پیش بود که تعلق به قوام السلطنه نخست وزیر احمد شاه قاجار داشت. شامل تالارهای صدف، بلور، مینا ، لاجورد ، زرین ، کتابخانه و کارگاههای سفال سازی، در این مجموعه قدیمی ترین سفال ها و بلورهای ایران از دورة باستان تا عصر قاجاریه نگهداری می­شود.

۲-موزة کاخ گلستان: محل، میدان پانزده خرداد، روز ۴ اسفند. بازدیدکنندگان دانش آموزان سوم انسانی و تجربی و چهارم انسانی. ساختمان موزة کاخ گلستان از قدیمی ترین ساختمان های شهر تهران و قدمت آن مربوط به عصر فتحعلی شاه قاجار می­باشد. قسمت های برگزیده برای بازدید: موزة مردم شناسی(کاخ ابیض)، نگارخانة آثار نقاشی هنرمندان دوره های گذشته به خصوص کمال الملک نقاش برجستة عصر قاجاریه، تالار سلام و آیینه، بنای شمس العماره، محوطة سرسبز کاخ و نمایشگاههای سیار در محوطه.

رهاوردهای گردش علمی: پس از گردشهای علمل به دانش آموزان گفته شد که از بازدید خود گزارش بنویسند. در گزارشهای آنها مشخص شد که علاقمند به تاریخ و فرهنگ ایران زمین شدند، به ایرانی بودن و فرهنگ شش هزارسالة خود مفتخر بودند، از این که یک روز درس تاریخ در موزه و کاخ برگزارشد مسرور بودند، همینطور علاقمند به شغل راهنمای موزه ها  و کاخ ها شدند و در این مورد سوال می­کردند که راه دست بابی به شغل فوق چگونه است. .(عکسهای مربوط به بازدید از موزة آبگینه و کاخ گلستان در سی دی ضمیمه به تحقیق می­باشد.)

۶-روش نمایشی

هدف از روش نمایشی آشنایی دانش آموزان و ایجاد انگیزة بیشتر برای مباحث درس سیزدهم قسمت دوران نادر شاه افشار بود. دانش آموزان حکایت نادرقلی خان افشار و تهماسب دوم(آخرین بازماندة صفوی) را اجرا کردند. .(فیلم مربوط به روش نمایش در سی دی ضمیمه به تحقیق می­باشد.)

۷-دست سازه های تاریخی دانش آموزان

ساخت دست سازه ها در کلاس دوم و سوم انسانی اجراشد. هدف اصلی از اجرای این روش آشنایی با دوران باستان برای سال دوم و آشنایی با تاریخ جهان برای سال سوم انسانی بود. کلاس دوم انسانی به هشت گروه سه نفره برای ساخت ماکت تقسیم شدند، بدین ترتیب: گروه پروشات: دیوار چین- گروه کوروش کبیر۱:پاسارگاد- گروه داریوش کبیر:اهرام مصر- گروه پرسپولیس: معبد چغازنبیل- گروه پاسارگاد: لوحه های گلی- گروه چغازنبیل:بنای پارتنون- گروه آتوسا: مهره های گلی- گروه کوروش کبیر ۲: لوحة چینی. کلاس سوم انسانی نیز به هشت گروه دو یا سه نفره برای تهیة روزنامه دیواری تقسیم شدند، بدین ترتیب: گروه اول: هیتلر- گروه دوم: استالین- گروه سوم: موسولینی- گروه چهارم: سید جمال الدین اسدآبادی گروه پنجم: سازمان ملل متحد- گروه ششم: جنگ جهانی دوم – گروه هفتم: جنگ سرد گروه هشتم: بیسمارک. از آثار دانش آموزان در دهة فجر نمایشگاهی ترتیب داده شد.(تصاویر مربوط به آثار دانش آموزان در سی دی ضمیمه به تحقیق می­باشد.)

فرهنگیان محترم می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ را تحت عنوان چگونگی افزایش علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

− 8 = 1