دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول با موضوع چگونگی تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین اثر بخش و برنامه ریزی درسی  

دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول با موضوع چگونگی تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین اثر بخش و برنامه ریزی درسی   به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول با موضوع چگونگی تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین اثر بخش و برنامه ریزی درسی   در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول با موضوع چگونگی تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین اثر بخش و برنامه ریزی درسی   پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

چکیده گزارش در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

شرایط پس از بهبود مشکل تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

منابع برتر و ماخذ قابل قبول تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین

یافتن راه حل ها

برای از بین بردن عوامل موثر بر افت تحصیلی و مشارکت والدین  راه هایی وجود دارد که بر اساس بحث و گفت و گو با همکاران ومطالعه و تجربه خودم آنها را گردآوری نمودم. در حقیقت دراجرای راه حل ها عواملی باید به وجود بیایندتا معلول از بین برودکه من آن ها را در نموداری به نام نمودار عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی نوشتم.

با توجه به این نکات برای از بین بردن یا کاهش اثر، انتخاب کرده بودم راه حل ها را نوشتم.

۱- زمان کافی برای مشارکت اولیا وجود داشته با شد . در این جهت ، دولت می تواند با تصویب قانونی ، حضور اولیا ، به ویژه پدران را در زمان برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدرسه و نیز تشکیل جلسات عمومی انجمن در طی سال ، به مدت ۸ ساعت قانون مند نموده جزء زمان کار آنها به حساب آورد .

۲- باز نگری در قوانین و مقررات موجود در زمینه ی ارتباط اولیا با مدارس و تدوین قوانین مرتبط با موضوع ، در سطحی بالاتر از آموزش و پرورش ، از جمله در هیأ ت محترم دولت یا مجلس محترم شورای اسلامی ، با توجه به نیاز ها و الزامات فرا روی جامعه

۳- هدایت قانون مند مدیران آموزش و پرورش از جمله مدیرا ن مدارس در جهت جلب مشارکت های اولیا و ارزیابی از عملکرد آنها در این زمینه

۴- پخش برنامه های مناسب از طریق رسانه های ارتباط جمعی ، به ویژه تلویزیون ، برای تبیین مزایای مشارکت اولیا در امور مدرسه

۵- افزایش منابع و امکانات انجمن اولیا و مربیان برای اجرای برنامه های مرتبط با جذب مشارکت های اولیا

۶- آگاه ساختن معلمان در مورد توانایی و ظرفیت عظیم اولیا در آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان

۷- آموزش معلمان در جهت تقویت مهارتهای ارتباطی آنان با اولیا برای شناخت بهتر انتظارات و نیازهای طبقات مختلف اجتماعی

۸- ایجاد تغییر و تحول در نحوه ی تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مدرسه

۹- قدردانی از فعالیت ها و همکاری های اولیا در مدرسه

۱۰- استفاده مناسب از توانایی های تخصصی و مهارتهای اولیا

۱۱ – تقویت مهارتهای آموزشی و پرورشی اولیا

۱۲- ایجاد تحول در جامعه ی محلی اطراف مدرسه ، بازدید معلمان از خانه دانش آموزان پر مسئله ،حضور داوطلبان در مدرسه و …

انتخاب طرح جدید و اجرای آن

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول قرار داده است. دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را به تایید می رساند.

پس از بررسی کامل متوجه شدم که برای رسیدن به هدفم روش های بسیاری وجود دارد که دیگران هم استفاده کرده و گاهاً نیز موفق شده اند. اما من  روش زیر را برای دستیابی به هدفم پیدا کردم که خیلی سریع می توانستم با اجرای آن به بسیاری از عوامل اثرگذار بر پیشرفت تحصیلی دست پیدا کنم که هنوز در هیچ جایی و کتاب و تحقیقی نوشته نشده    است

روش اول: دادن برنامه ی درسی به اولیاء و دانش آموزان

قبل از هر کاری چون به این نتیجه رسیده بودم که دانش آموزانم در خانه برنامه درسی منظمی ندارند و دچار سردرگمی هستند با کمک خود دانش آموزان در تاریخ ۱۲/۹/۹۵ در ساعت انشا شروع کردیم به تهیه یک برنامه درسی که در توان کلیه دانش آموزان باشد. برای این که بعد از تعطیل شدن کلاس و رفتن به خانه بدانند چه ساعتی باید چه کاری انجام دهند این بیشتر یک برنامه پیشنهادی بود که کلیه دانش آموزانم از آن استقبال کردند. ضمنا به اولیاء هم خبر دادم که در این رابطه مشارکت عمیقی با دانش آموزان داشته باشند.

روش دوم:تبادل نظررودرروی اولیا و دانش آموزان

در این روش دانش آموزان با اولیای  خود صحبت می کنند. دانش آموز می بیند و متوجه می شود که پدر و مادر او چگونه فکر می کند؟در نتیجه دراوحس رسیدن به موفقیت ایجاد می شود و جان می گیرد. و علل زیر که از عوامل عمده ای در نداشتن انگیزه و افت تحصیل هستند از بین می رود:

۱- عدم توان آینده نگری

۲- ناتوانی در درس ارزش کار

۳- نداشتن برنامه مناسب درس خواندن

۴- احساس تنبلی و بی حوصلگی

۵- عدم ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل

۶- ترس و اضطراب در امتحان و …

می بینید که به همین آسانی بسیاری از عوامل اثرگذار بر پیشرفت نیز ایجاد می شوند و من توانستم با این کار تعداد زیادی از عواملی که در نمودار استخوان ماهی علامت زده بودم را حذف کنم.

روش سوم: تهیه فرم بررسی و نظارت بر تکالیف واموردرسی   توسط اولیا

چون در صحبت هایم با والدین و با مطالعه تحقیقات و نیز بررسی پاسخنامه متوجه شدم که اکثر والدین دانش آموزان از زمان برگزاری امتحانات اظهار بی اطلاعی می نمودند و بعضی از آنها حتی نمی دانستند که فرزندشان چه تکلیفی را باید انجام دهد. و هیچ نظارت مفیدی بر درس خواندن فرزندشان نداشتند طرحی به نظرم رسید که آن را به مرحله ی اجرا درآوردم. با گذاشتن وقت زیادی بر روی این طرح بالاخره فرمی هدفدار تنظیم نمودم. طبق این فرم دانش آموز تکالیفی که از سوی معلم گفته می شد را با ذکر تاریخ در قسمت مربوط به ثبت تکالیف می نویسد که ممکن تکلیف خواندن یک درس برای پرسیدن فردا باشد. یا کتبی مثل نوشتن ۱۰ مسئله مربوط به نسبت و تناسب یا یادآوری تاریخ امتحانی که قبلاً ذکر و مشخص شده است.

پس از رفتن دانش آموز به خانه در ساعت مربوط به خواندن و نوشتن باید فرم را به والدین خود نشان دهد تا آنها از تکالیف فرزندشان با خبر شوند و پس از نظارت بر انجام آنها یعنی خواندن درس نوشتن و مشق وتهیه ی وسیله و … در قسمت اظهار نظر و امضا، نظر خود را نوشته و امضا کنند.

این فرم باید در کاوری محافظت و هر روز تحویل معلم می شد. تا من نیز پس از بررسی، آن را امضا نموده و در صورت لزوم اظهار نظرم را بنویسم.

قبل از تحویل فرم به دانش آموزانم بار دیگر والدین آنها را دعوت کردم تا در تاریخ ۲۵/۹/۹۵ به مدرسه بیایند و در ساعت ۹ صبح جلسه ای با همکاری مدیرتشکیل دادیم.

تمام جزئیات فرم را برای والدین توضیح دادم مادران را تشویق به همکاری نمودم و از آنها خواست جهت پیشرفت فرزندشان واقعیت را بنویسند. برای محکم کاری و اطمینان از این که خودشان فرم ها را ببینند از آنها نمونه امضا گرفتم.ساعت بعدازجلسه نیز فرم ها را به دانش آموزانم دادم و توضیحات لازم را به آنها یادآور شدم.

فرهنگیان محترم می توانید دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را تحت عنوان چگونگی تاثیر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با تشکیل جلسات والدین اثر بخش و برنامه ریزی درسی   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

19 + = 24