دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۳ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق

گردآوري اطلاعات ( شواهد ۱ )

مسأله را دريكي از جلسات مدرسه مطرح كرده و از مدير ، معاون و همكاران نظرخواهي كردم . مصاحبه اي با پدر ، ناپدری و مادر درباره ي وضعيت او در محيط خانه كردم . با چند تن از هم كلاسي هاي او مصاحبه انجام داده و با توجه به شكايات اوليا و دانش آموزان او را خواسته و كليه مشكلات را با او در ميان گذاشته ام .با اين اوصاف و مطالعه پرونده ي تحصيلي و تربيت او واسناد و مدارك موجود در مدرسه دلايل  اين مشكل را چنين يافتم :

طلاق پدر و مادر و ازدواج مجدد مادر عدم وجود محبت پدري در خانه به دليل طلاق گرفتن مادر از پدر .

وجود الگوهاي نامناسب در بيرون از مدرسه همانند برخي از دوستان و خانواده

محبّت بي رويه و نامناسب توسط مادر و خانواده ي مادري و بدگويي پشت سر پدر

درخواست ها و انتظارات دو گانه از او به علّت دوگانگي فرهنگ هاي دو خانواده

عدم تشويق و تنبيه مناسب و به جا ، هنگام بروز رفتارهاي ناهنجار

علاقه شديد وي به خودنمايي و ابراز وجود

ناديده گرفتن مقررات مدرسه و حقوق ديگران

گرد آوري راه حل ها :

براي نفوذ در دل و جان هر فرد نياز است كه ارتباط نزديك و صميميانه اي با او برقرار گردد . در همين راستا بهتر ديدم كه ابتدا :

ارتباط صميمي با اين دانش آموز داشته و خوب به حرف هايش گوش كنم .

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی قرار داده است. دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی را به تایید می رساند.

محبّت نمودن به او در حد متعادل

احترام و شخصيت دادن به او

تقويت روحيه ي اعتماد در او

مسئوليت دادن به او در خانه و مدرسه

درك بهتر و بيشتر او از جانب خانواده و خودم شاگردان ديگرم

تشويق او در حد معمول به صورت زباني و انفرادي و گروهي و جنسي

تقويت روحيه ي ايثار و فداكاري در جهت حفظ حقوق اساسي ديگران

ارا ئه الگو هاي مناسب  رفتاري با استدلا ل هاي درست و منطقي.

پيشنهاد به مادران تا كتاب « آنچه دانش آموزاني طلاق بايد بدانند »‌را مطالعه وآن را پياده كنند .

پيشنهاد به مادر تا او و خانواده اش  از پدر و ديگران پيش علی رضا شكايت و بدگويي نكنند.

انتخاب راه حل :

از بين راه حل هاي ارائه شده سعي كردم از همه ي آن ها استفاده كنم ولي بيشتر سعي كردم با مادر و پدر او صحبت كنم زيرا بيشتر اختلال رفتاري او به نحوه ي بر خورد اين دو عزيز مي دانستم ،  پس در چند جلسه بحث و گفتگو ، مشكل عاطفي يا درسي او را به آنان يادآور كردم و با توضيح تأثيرات خانواده ، آنان را متوجّه وظايفشان كردم  كه در زمينه ي تر بيت فرزند خود چه وظايفي بر عهده دارند .

  1. مسئوليت دادن در خانه و مدرس.
  2. احترام به شخصيت او

با او صحبت كردم كه اگر منظم و درس خوان و مؤدب شود نماينده كلاس مي شود ( يعني در مقابل كار خوب پاداش   مي گيرد ، غير مستقيم آموزش دادم هر عملي  عكس العملي دارد ) .

به خاطر انجام كارهاي خوب و مناسب ، به جا حرف زدن و  درس خواندن و….. ،‌ از طريق تمام دانش آموزان يا خودم با دادن جوايز مورد تشويق و ترغيب قرارگرفت و در مقابل كارهاي خلاف و غلط تنبيه مي شد.

فرهنگیان محترم می توانید دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی را تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

− 2 = 6