دانلود گزارش تخصصی مدیر با موضوع بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

دانلود گزارش تخصصی مدیر با موضوع بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

دانلود گزارش تخصصی مدیر با موضوع بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۹ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه دانلود گزارش تخصصی مدیر با موضوع بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز دانلود گزارش تخصصی مدیر را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان دانلود گزارش تخصصی مدیر مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

چکیده گزارش در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

شرایط پس از بهبود مشکل علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

برخی توقعات نابجای دبیران

من باحالتی بهت زده از جوابهای کم و بیش مشابه ، که ریشه در عقده حقارت چنین دانش آموزانی داشت در خلوت خود در این اندیشه فرو رفتم که آیا خود معلمین درست پرورش یافته اند ؟ آیا در تمام مراحل زندگی موفق بوده اند ؟ آیا در زمان تحصیل هیچ مشکلی نداشتند ؟

به یاد سرگذشت اینشتین،دانشمند بزرگ، افتادم که در زمان تحصیل دو بار از مدرسه بعلت بی استعدادی اخراج شده بود .

می اندیشیدم بی تفاوتی نسبت به یک نفر مانند زهری است که آرام آرام شخص را مسموم می کند و بجای پرورش در مدت اندکی وی را پژمرده می سازد . خداوند تمام بندگانش را دوست دارد پس چگونه است که یک دانش آموز با استعداد کم، مورد بی مهری معلم قرار می گیرد و وجودش در کلاس چنین بی اهمیت می شود ؟

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان دانلود گزارش تخصصی مدیر قرار داده است. دانلود گزارش تخصصی مدیر نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر را به تایید می رساند.

یاد ماجرایی افتادم که یکروز بر سر دانش آموزی که نسبت به درس ریاضی کمترین توجهی نداشت فریاد زدم :” پس تو کی می خواهی به خودت بیآیی که باید تلاش کنی ؟ ” و او همچنان در سکوت به زمین خیره شده بود ، دفترش را گرفتم که ببینم اصلاً تکلیفی انجام داده یا نه ، برگی از دفترش به زمین افتاد ، وقتی برداشتم دیدم با خط خوشی نوشته شده :

« که یکی هست و هیچ نیست جزء او، وحده لا اله الا هو »

چنان خط  زیبایی بود که پرسیدم این را که نوشته است ؟ جوابی نداد . وقتی پرسشم را تکرار کردم یکی از دانش آموزان از آخر کلاس گفت : “خانم ، خط خودش است . ” شرمنده و خجل شدم، از اینکه ممکن است شاگردی در درس ریاضی استعداد نداشته باشد ولی در کار دیگر پیشرفت چشم گیری نماید . پس نتیجه گرفتم این خودخواهی انسان هاست که فقط تصورات خود را درست می بینند . دریافتم قطعاً همه تقصیرها متوجه دانش آموزان یاغی و یا کم توجه نیست ، ما معلم ها نیز به ا ین مسائل دامن میزنیم .

پس فکر کردم چطور می توانم یک ارتباط درست تری با آنها برقرار کنم . مطمئن بودم در سایه ی یک ارتباط درست و موثر این تصور که دبیران با نگاه تبعیض به دانش آموزان می نگرند از بین خواهد رفت . می دانستم که بعضی از دانش آموزان در سنین راهنمایی و دبیرستان بسیار حساس و زود رنجند و هر کاری را فقط به خاطر جلب نظر دیگران انجام می دهند و به خاطر حداقل کاری انتظار تشویق دارند . زیرا به علت اجتماعی بودن نیازمند تعلق داشتن هستند و به دنبال شواهدی می گردندکه مبین اهمیت آنها باشد ، آنها توجه می خواستند . آیا این تقاضای زیادی بود ؟

قطعا “خیر “.اما مسئله همین جا به وجود می آید ، هنگامی که آنها از طریق ابزار یا ارتباط جمعی صحیح نتوانند به اهداف خود برسند بسیار احتمال دارد که به ابزار ضد اجتماعی متوسل شوند، پس چه باید کرد ؟

من فقط دنبال یک اقدام و یک راه حل ارتباطی مناسب بودم و بالاخره موفق شدم با یک روش خاص،رابطه ی لازم را برقرار کرده و مشکلاتم را به حداقل برسانم .

فرهنگیان محترم می توانید دانلود گزارش تخصصی مدیر را تحت عنوان بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

77 − = 74