نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی با موضوع چگونگی درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی با موضوع چگونگی درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۵۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی با موضوع چگونگی درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

چکیده گزارش در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

شرایط پس از بهبود مشکل درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی

گردآوري اطلاعات (شواهد۱)، مرحله دوم

مشاهده نتايج در مرحله اول اقدام، بيانگر اين موضوع است كه تجديد نظر در شيوه تدريس و تغيير در آن بسيار ضروري است. با مطالعاتي كه انجام داده بودم بهترين راه براي برطرف كردن اشكال دانش آموزان استفاده از روش تدريس مبتني بر IT بود. اما چگونه و با چه امكاناتي؟ به منظور پيشرفت دانش آموزان در سطوح درك و فهم و كاربرد، استفاده از روش هاي نوين تدريس با تلفيقي از فناوري هاي نو ضروري بود يعني مي بايست با جهاني شدن آموزش شيمي همگام شد. لازمه همگام شدن با جهاني شدن آموزش شيمي، تدريس مبتني بر IT و ICT بود. بنابراين در ابتدا لازم بود، اطلاعاتي در باره تدريس با روش فعال مبتني بر IT و ICT كسب مي كردم. به همين منظور از منابع زير استفاده نمودم:

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی را به تایید می رساند.

  1. ملاقات و گفتگو با استادان و افراد متخصص؛
  2. همكاران، مديران، معاونان، مشاوران و دانش آموزان؛
  3. بعضي از والدين دانش آموزان؛
  4. مشاهده فيلم هاي تدريس معلمان در جشنواره هاي الگوي تدريس برتر؛
  5. مطالعه كتاب هاي تخصصي در باره انواع روش هاي تدريس، شيوه هاي مختلف مديريت كلاس درس و روش هاي فعال ياددهي – يادگيري مبتني برIT و ICT؛
  6. بررسي نشريه هاي گوناگون از جمله فصلنامه تعليم و تربيت، رشد تكنولوژي آموزشي، رشد معلم، رشد آموزش شيمي، …..؛
  7. بررسي و مطالعه روزنامه هاي مختلف؛
  8. مطالعه چكيده هاي تحقيقات و پايان نامه ها؛
  9. استفاده از اينترنت و جست و جو در سايت هاي مختلف آموزشي.

بعضي از يافته هاي اين مرحله عبارتند از:

در جستجوهاي اينترنتي متوجه شدم مي توان پايگاه هاي جالبي براي آموزش مفاهيم مختلف يافت كه خيلي از آن ها به صورت فيلم، اسلايد، تصوير متحرك و در بردارنده تصويرهاي جالب است كه مي تواند در دانش آموزان انگيزه ايجاد كند. همچنين پايگاه هاي مناسبي پيدا كردم كه نمونه پرسش هاي متعددي در سطوح مختلف داشتند. در نتيجه براي ايجاد علاقه و انگيزه و مشاركت دانش آموزان در امر يادگيري و ياددهي سعي كردم رايانه و كتاب درسي در كنار هم استفاده شوند تا آموزش و يادگيري مؤثرتر و سودمندتر باشد. در واقع، در اين روش رايانه با تمام جذابيت هاي خود، دانش آموزان را با موضوع درس درگير مي كند.

پيشينه تحقيقات

اميري، ۱۳۶۹: از دير باز از آموزش و پرورش انتظار مي رود كه نسل هاي امروز را براي زندگي و جامعه فردا آماده سازد، درجوامع سنتي گذشته، تحولات به كندي انجام مي گرفت، بنابراين شناخت فردايي كه بايد نسل هاي امروز را براي زيستن در آن پرورش داد چندان ضرورت نداشت، اما امروزه براثر پيشرفت هاي علمي فني كه به انقلاب علمي و تكنولوژيكي تعبير شده است، و از سي سال پيش از هر ۵ يا ۷ سال حجم انتشارات علمي دو برابر افزايش يافته اين شناخت اهميت بسزايي يافته است.

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی را تحت عنوان چگونگی درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از  فضای مجازی  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

45 − 36 =