نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات با موضوع چگونگی ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات با موضوع چگونگی ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۴ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات با موضوع چگونگی ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

چکیده گزارش در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

شرایط پس از بهبود مشکل ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

منابع برتر و ماخذ قابل قبول ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا

 

تجزیه و تحلیل اطلاعات

پس از بررسی نظرات اولیا و همکاران به این نتیجه رسیدم در درس انشا موانع زیادی وجود دارد که برخی از آنها عبارتست از:

۱-    ضعف فرهنگ مطالعه

۲-    جایگاه نداشتن فرهنگ انتقاد و رواج فرهنگ تملق

۳-    فرهنگ جرأت نداشتن واتکا به خانواده برای ابراز ایده ها و آرام و هجوم به مسائل و برآورد راه حل و ارائه آن ها

۴-    عدم وجود تشویق کارساز و مناسب

۵-    ارزش نگذاشتن به نوشته های ابتدایی

۶-    ملموس نبودن موضوعات و مسائل مورد بحث و تکراری بودن آنها

۷-    همکاری نامناسب خانواده ها

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات را به تایید می رساند.

۸-    عدم وجود ارزیابی دقیق از درس انشا

۹-    ذاتی و ارثی پنداشتن امر خلاقیت و ابداع

۱۰-مشخص نبودن جایگاه درس انشا در برنامه ی درسی به صورت اعتقادی و سهل الوصول بودن و در اختیار گرفتن آموزش آن و نیز زمان آن برای تکمیل دروس دیگر.

دانش‏آموزان بی انگیزه در مدرسه و راهبردهای افزایش انگیزش

همه‏ی ما از اهمیت انگیزه در زندگی آگاهی کامل داریم، با این حال بیشتر ما احساس می‏کنیم در زندگی به اندازه‏ی کافی دارای انگیزه نیستیم. انگیزه به ما کمک می‏کند تا احساس رضایت‏خاطر کنیم، درباره‏ی خودمان احساس مسئولیت نماییم و بر زندگی خود تسلط داشته باشیم.. بی‏انگیزگی در بین دانش‏آموزان این نگرانی را در والدین و دبیران به‏وجود می‏آورد که شاید آن‏ها نتوانند در مورد خود به درستی عمل کنند، به بیراهه بروند یا حتی زندگی خود را تلف کنند. موقعیت و شرایط محیط آموزشی از جمله عواملی است که با بی‏انگیزگی دانش‏آموزان ارتباط نزدیک دارد. دبیر مهم‏ترین نقش را در مدرسه ایفا می‏کند و چگونگی عملکرد دانش‏آموز به رفتار دبیر بستگی دارد. برای دبیر انگیزه‏ی دانش‏آموز هم به‏عنوان هدف و هم به‏عنوان وسیله‏ی پیشرفت در سایر زمینه‏ها اهمیت بسیار بالایی دارد. لذا در این بحث به‏طور مختصر ابتدا با علائم دانش‏آموزان بی‏انگیزه و سپس به سبب‏شناسی و راهکارهای مناسب جهت بالا بردن انگیزه‏ی لازم در دانش‏آموزان خواهیم پرداخت. پس از تجزيه و بررسي و تحقيق و مطالعه منابع موجود خلاصه يافته هاي حاصل از اين تجزيه و تحليل ( علل ناتواني دانش آموزان در نگارش انشا بدين شرح مي باشد)

۱- عدم آشنايي دانش آموزان با طرز و چگونگي انشا كه دلايل آن در وضعيت موجود نوشته شد , كه در دوم متوسطه اول آشنايي دانش آموزان فقط با جمله بندي بوده  است.

۲- دانش آموزان نمي دانند كه در مورد چه بنويسند , كدام موضوعات و مطالب در نوشتن آنها كمك خواهد كرد.

۳- انشا در سر كلاس نوشته نمي شود , محول كردن نگارش به محوطه خارج از كلاس كه لاجرم دانش آموزان از اولياي دانش آموزان استفاده نمايد.

۴- عدم علاقه و رغبت دبیران و همچنين عدم آشنايي با قواعد موضوعات مناسب هر پايه مطابق با اصول روان شناسي , و توانايي ذهني

۵- تقويت نكردن مهارت گوش دادن دانش آموزان به انشاهاي خوانده شده در كلاس درس.

۶- عـدم فضـاي آزاد , و فضـاي پـرسـش و پـاسـخ و نقـد و بـررسـي نوشته هاي دانش آموزان در كلاس .

۷- مناسب نبودن موضوعات انتخاب شده با توجه به گروه سني و همچنين تكراري بودن موضوعات.

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات را تحت عنوان چگونگی ایجاد تفکر خلاق در دانش اموزان با کمک درس انشا به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

8 + 2 =