نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

چکیده گزارش در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

شرایط پس از بهبود مشکل  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

منابع برتر و ماخذ قابل قبول  ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي

تجزیه‌وتحلیل اطلاعات :

ترس از شکست و تمسخر از جانب همکلاسی‌ها/برنامه‌ریزی هاي اشتباه در امر ورزش/عدم وجود امکانات ورزشی لازم براي دانش‌آموزان و کمبود فضاهاي ورزشی مناسب/معلولیت‌ها و محدودیت هاي جسمی دانش‌آموزان.

برخي از داده‌های حاصل از ابزار و فنون ديگر:

ناتوانی در یادگیري مهارت هاي ورزشی و عدم اعتمادبه‌نفس/سستی و تنبلی دانش‌آموز/نبود فرهنگ‌سازی در حیطه مسائل ورزشی و نهادینه نشدن امر ورزش در خانواده/رفتار نامناسب مربی تربیت‌بدنی و نداشتن رابطه‌ی گرم بادانش‌آموزان.

راه حل هاي پيشنهادي

▪ تابلوی اعلانات ورزشی:

یکی از روشهایی که موجب افزایش جاذبه درس تربیت بدنی در مدارس می شود نصب یک تابلوی اعلانات ورزشی است که می توان از طریق آن اطلاعات جدید ورزشی،اخبار و…. را به دانش آموزان ارائه کرد.

▪ اعلام سایت های مختلف ورزشی:امروزه با گسترش اینترنت در سطح جهان ودست یابی راحت وآسان به آن می توان از این طریق دانش آموزان را به ورزش کردن ترغیب کرد به این صورت که سایتهای ورزشی را به دانش آموزان معرفی نمائیم.

▪ بر گزاری مسابقات ورزشی:

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی را به تایید می رساند.

مسابقات می تواند در سطوح مختلف اجرا شود،از سطح یک کلاس گرفته تا سطوح بالاتر:آموزشگاه،ناحیه،استان و کشور که هم اکنون در مقاطع مختلف اجرا می شود اما نکته ای که مورد توجه است این است که این مسابقات هنوز جایگاه واقعی خود را در بین دانش آموزان پیدا نکرده واین نشانۀ ضعف ونقص در برنامه ریزی می باشد. چرا که برگزاری اینگونه مسابقات فقط دانش آموزان برتر شرکت کننده را فرا می گیرد حال آنکه بد نیست اگر مسابقاتی جهت دانش آموزان دیگر ویا تماشا گران ومشوقّین که به مسابقات می آیند برگزار گردد وبرای دیگر دانش آموزان نیز ایجاد انگیزه نماید ودر واقع یک فرهنگ سازی اصولی برای تماشا گران ودانش آموزان غیر فعّال گردد.

▪ ایجاد انگیزه برای مطالعات ورزشی:

در حال حاضر بسیاری از کتب ورزشی مفید وجود دارند که به امر تربیت بدنی از دیدگاه خاص و ویژه ای می نگرند وعلاوه بر آنها می توان از مجلات وروزنامه ها وهفته نامه های معتبر ومعروف ورزشی نام برد،کارشناسان تربیت بدنی آموزش وپرورش می توانند با در اختیار قرار دادن این منابع عظیم نقش مهمی در ترغیب دانش آموزان به ورزش ایفا کنند.از جمله عوامل ایجاد کننده انگیزه:خبر رسانی واطلاعات عمومی ورزشی وتربیت بدنی وبرگزاری مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی می باشد.

▪ ارائه مشاوره جهت جدول برنامه ریزی شده:همان طور که امروزه مراکز مشاوره ای گوناگونی در ابعاد مختلف روانشناسی،جامعه شناسی و…. وجود دارند ارئه مشاوره به دانش آموزان برای داشتن برنامه ای زمان بندی شده برای انجام فعالیت های ورزشی کمتر به چشم می آید.

▪ چاپ نشریات ورزشی توسط دانش آموزان:ایجاد یک محیط رقابتی برای دانش آموزان یک آموزشگاه یا ناحیه ویا استان در مورد چاپ نشریات ورزشی دانش آموزی می تواند در بسیاری از موارد موجب افزایش جاذبه درس تربیت بدنی گردد.

▪ ایجاد یک سایت ورزشی برای آموزشگاه:

با ایجاد یک سایت ورزشی وبا کمک دانش آموزان مطالب مختلف ورزشی گردآوری می شود وبدین ترتیب موجب گسترش جاذبۀ درس تربیت بدنی می گردد.

▪ اهدای جوایز ورزشی:

در بسیاری از مدارس رسم بر این است که از دانش آموزان برتر رشته های مختلف درسی ،هنری،فرهنگی و….تقدیر به عمل می آید وبه آنها جوایزی اهدا می گردد.چرا در این میان اهدای جوایز ورزشی بسیار نادر است؟تربیت بدنی می تواند با مرسوم کردن این شیوه نقش مهمی را در ترغیب وتشویق دانش آموزان به سمت وسوی ورزش ایفا کند.

▪ کاهش ارزش بازیهای رایانه ای:

شاید این مورد را نتوان جزء وظایف تربیت بدنی دانست،اما باید توجه داشت مادامیکه این گونه بازیها در بین دانش آموزان رونق واهمیت دارد،آنها کمتر به ورزش روی می آورند،اما با کم رنگ جلوه دادن نقش اینگونه بازیها وهمزمان با ارائه گزینه ورزش به دانش آموزان می توان انگیزه قابل توجهی در جذب آنها به ورزش ایجاد کرد.

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی را تحت عنوان چگونگی ترغیب دانش آموزانم به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 11 = 18