نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی با موضوع چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی اشکال در فهم سوال عدم درک و ضعف در حلاجی کردن سوال در دانش آموزانم با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال

نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی با موضوع چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی اشکال در فهم سوال عدم درک و ضعف در حلاجی کردن سوال در دانش آموزانم با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال   به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی اشکال در فهم سوال عدم درک و ضعف در حلاجی کردن سوال در دانش آموزانم با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال   در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۴۰ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی با موضوع چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی اشکال در فهم سوال عدم درک و ضعف در حلاجی کردن سوال در دانش آموزانم با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال   پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

چکیده گزارش در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

شرایط پس از بهبود مشکل چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی

انتخاب راه حل جدید:

پس از طرح مشکلات در شورای دبیران،مدیر و معاون محترم آموزشگاه، اظهار نمودند آماده هر گونه همکاری جهت بهبود وضعیت درسی دانش آموزان هستند . و از آنجای که رشته تحصیلی مدیر آموزشگاه ریاضی بوده ودر سالهای گذشته نیز تدریس ریاضی داشته اند از طرح های مطرح شده استقبال می نمودنند، و بنده را مورد تشویق قرار می دادند و قول هر گونه کمک را دادند.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی را به تایید می رساند.

جهت ایجاد علاقه وجذاب تر کردن درس ریاضی در ذهن دانش آموزان ،پس از آماده کردن کمد ریاضی و آماده سازی کلاس هوشمند ،در دومین جلسه سال تحصیلی جدید ،به منظور آشنای بیشتر با روش تدریس جدید و آماده سازی ذهن آنها، همه دانش آموزان کلاس را به بیرون کلاس برده و کمد ریاضی وبرد ریاضی را به آنها نشان داده و وسایل کمد ریاضی را  برای آنها شرح داده ویک توضیح مختصری از وسایل موجود داده تا حس کنجکاوی دانش آموزان برانگیخته گردد. و به آنها گفته شد که :  از این به بعد قرار است خودتان وسایل کمک آموزشی درست کنید،و البته همه با هم سر کلاس درست خواهیم کرد تا درس ریاضی را عمیق تر مفهومی تر یاد بگیریم. و البته خودتان نیز می توانید به صورت ابتکاری یا با استفاده از سایت های مختلف مربوط به ریاضی که آدرس ۱۵ سایت را در اختیارتان قرار می دهم تا چیزهای جدیدی بسازید و سر کلاس نحوه ساخت و کاربرد  دست سازه خود را به دیگر دوستانتان  نیز آموزش دهید. که البته ۴نمره امتحان ماهانه شما را هم در بر می گیرد.

سپس به کلاس هوشمند رفته و یک تولید محتوای الکترونیکی  ریاضی پایه هفتم فصل اول کتاب که توسط اینجانب سال گذشته  درست شده بود و در استان رتبه سوم را نیز کسب کرده بود، را به دانش آموزان توسط دیتا نمایش داده تا فضای ذهنی آنها  آمادگی لازم را جهت تغییر روش تدریس پیدا کرده، و خود را آماده نمایند.قرار شد جلسات آینده کلاس درس در کلاس هوشمند آموزشگاه برگزار گردد.تا نحوه ی استفاده از اینترنت و درست کردن پاورپوینت به آنها آموزش داده شود. هر چند که در کتاب فیزیک این مطالب را خواهند آموخت، اما از آنجای که تقریبا در اواسط سال تحصیلی به آنها آموزش داده می شود پس لازم بود که از قبل به آنها آموزش داده شود. اما چون تعدادی از دانش آموزان در منزل کامپیوتر نداشته خود مشکلی بود برای اجرای طرح،پس هر کلاس را به پنج گروه ۵ یا ۶ نفره تقسیم نموده به طوری که حداقل یکی از افراد گروه در منزل کامپیوتر داشته باشند. و بقیه که کامپیوتر ندارند از کامپیوتر های کتابخانه ی امام خمینی که به صورت رایگان همه روزه بعدازظهر از ساعت یک تا پنج در اختیار آنها قرار  می دهد استفاده کنند. وسایت های ریاضی و چند سایت جالب را از قبل لیست کرده و آن را تایپ نموده و فتوکپی گرفتم ودر اختیار دانش آموزانم قرار گرفت..

همچنین ۱۰ -۱۵ دقیقه ی اول ساعت درس به  مطالب جالب ریاضی ، ارتباط ریاضیات با قرآن ،ارتباط ریاضیات با طبیعت و…. که به صورت نوشتاری ، کلیپ،فیلم ،نمایش و نقاشی و…. با خود به کلاس درس آورده و در کلاس  ارائه داده، وجزءکار عملی گروه به حساب آمده و جزء نمره مستمر ماهانه می باشد. وهمچنین معماهای جالب که سر کلاس عنوان شده وجزء کار عملی گروه به حساب می آمد، ودر صورت پاسخگویی هر دانش آموز یک کارت تلاش به آن دانش آموز  داده می شود. که برای دانش آموزان خیلی هیجان انگیز بود.و…  ودرست کردن دست سازه ریاضی که یا توسط خودم یا توسط دانش آموزی که از قبل هماهنگ کرده بودند.  در کلاس انجام می شود. که البته از قبل به دانش آموزان گفته می شود که چه وسائلی با خود به کلاس بیاورند. وبا این تدابیر در کلاس درس،شور وهیجان و جنب وجوش در دانش آموزان ایجاد شده باعث علاقه مندتر کردن آنها به درس ریاضی و قابل لمس تر دانستن درس ریاضی شده. وریاضیات از آن حالت خشک وبی روحی، که در ذهن دانش آموزان است خارج شده .و جذابیت بیشتری برای آنها پیدا میکند.

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی را تحت عنوان چگونگی از بین بردن بی انگیزگی عدم علاقه ضعیف بودن درس ریاضی اشکال در فهم سوال عدم درک و ضعف در حلاجی کردن سوال در دانش آموزانم با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

86 + = 90