نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی با موضوع چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی با موضوع چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۸ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی با موضوع چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

چکیده گزارش در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

شرایط پس از بهبود مشکل علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم

انتخاب راه حل ها :

پس از در میان گذاشتن راه حل های پیشنهادی با مدیر محترم آموزشگاه و تعدادی از همکاران و مشاورین محترم و با مشورت و هم فکری با آنها به انتخاب چند راه حل پرداختم. راه حل های انتخابی به شرح زیر می باشد:

  1. گروه بندی دانش آموزان به گروه های ۳ نفره
  2. تهیه ی فلش کارت همراه با تصاویر توسط دانش آموزان
  3. تهیه ی پاور پوینت همراه با تصاویر و فونتیک واژگان توسط دانش آموزان
  4. نصب پوستر های واژ ه ها در کلاس
  5. ترجمه متون انگلیسی توسط گروه های دانش آموزی
  6. استفاده از متن هایی به غیر از متن کتاب و پرسش درک مفاهیم به صورت درست / غلط
  7. در نظر گرفتن پاداش به گروه برتر با اضافه کردن نمره به نمره ی مستمر آنها
  8. اجرای نمایش متن های کتاب درسی توسط گروه های دانش آموزی

 اعتبار بخشی به راه حل ها :

دراین مرحله برای اینکه یافته های تحقیق علمی، دارای اعتبار باشد ضرورت داشت ، افرادی با تجربه و با صلاحیت آن را ارزیابی کنند. به همین دلیل  گروهی که شامل مدیریت محترم آموزشگاه و همکاران بودند، را به عنوان منتقد و ناظر کار خود انتخاب کرده، تا پیشرفت طرح ، از نظرات و نقادی آنان بهره مند گردم.

به لطف الهی ، راه حل های انتخابی مورد تایید همکاران گرامی و مدیر محترم آموزشگاه قرار گرفت . بنابراین توانستم با اطمینان بیشتر راه حل های انتخابی خود را به مرحله ی اجرا در آورم.

اجرای راه حل های انتخابی :

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی را به تایید می رساند.

مهمترین قسمت یک اقدام پژ وهی ، اجرای راه حل ها می باشد. بنابراین راه حل های انتخابی خود را به مرحله اجرا گذاشتم و مراحل را همراه با اصلاح و تعدیل بعضی از راه حل ها به اجرا در آوردم . مراحل اجرا به شرح زیر می باشد :

ایجاد انگیزه

برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و علاقه مند کردن آنها در فراگیری درس زبان انگلیسی ابتدا باید تا حد امکان در رفع عواملی که انگیزه را از دانش آموزان گرفته است ، کوشید . بنابراین ابتدا از راه تشویق و آسان جلوه دادن درس انگلیسی شروع کردم. بارها به آنها گوشزد می کردم که شما  احتمالا ” تا حدی به زبان انگلیسی مسلط هستید و این خود یک موفقیت بزرگ است! حالا به موفقیت های بزرگتری فکر کنید . وقت آن رسیده است که از روش های موثر و کارآمد برای رسیدن به سطح قابل قبولی از دانش انگلیسی استفاده کنید .

گروه بندی دانش آموزان و بهره از کار گروهی

با گروه بندی دانش آموزان و قرار دادن ۲ دانش آموز ضعیف در کنار ۲ دانش آموز قوی تر توانستم با استفاده از خود دانش آموزان به ضعیف تر ها کمک کنم . ترجمه ی متون انگلیسی و انجام تکالیف به صورت گروهی بیشتر توانست به آنها در یادگیری کمک کند . چون انجام تکلیف در منزل توسط دانش آموزان ضعیف برابر است با رونویسی کردن از کتاب های کمک آموزشی . همان طور که خودشان به این امر اعتراف می کردند .

تهیه ی فلش کارت و پاور پوینت همراه با تصویر

در روش دیگر از دانش آموزانم خواستم تا واژه های جدید هر درس را به صورت فلش کارت همراه با تصویر و یا آنهایی که توانایی اجرای پاور پوینت را  داشتند به صورت پاور پوینت آماده کنند . این کار باعث می شد که دانش آموز برای پیدا کردن و یا نقاشی کردن تصاویر مربوط به هر لغت آن قدر با آن لغت درگیر می شد که دیگر معنی آن از یادش نمی رفت .

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی را تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان  به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 49 = 51