نمونه گزارش تخصصی مدیر با موضوع چگونگی افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون با همکاری اولیاء  

نمونه گزارش تخصصی مدیر با موضوع چگونگی افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون با همکاری اولیاء   به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

نمونه گزارش تخصصی مدیر با موضوع چگونگی افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون با همکاری اولیاء   در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی مدیر با موضوع چگونگی افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون با همکاری اولیاء   پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی مدیر را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی مدیر مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

چکیده گزارش در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

شرایط پس از بهبود مشکل افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

منابع برتر و ماخذ قابل قبول افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

اجرای راه حل های پیشنهادی و نظارت بر آن

بعد از تحقیق و بررسی راه حل ها و راهکار های پیشنهادی روش ها و راه کار هایی برای اولیاء در منزل جمع آوری گردید که می بایست به آنها عمل نمایند . در اولین جلسه اولیاء و مربیان این راهکار ها به آنها بیان گردید و  اولیاء نیز تصمیم گرفتند به این راهکار ها عمل نمایند.

مراقب دانش آموزان باشید. رسانه‎های نو ظهور امروزی با تنوع کاربرد و پیچیدگی‎های خاص خود، علی رغم فوایدشان، خطراتی را نیز با خود به همراه دارند که مستلزم آگاهی والدین نسبت به این خطرات و مدیریت آن است.

دانش آموز ان بیشترین ساعت‎های خود را مشغول تماشای تلویزیون هستند. این جعبه جادویی زیبا و پر از رنگ و هیجان، دنیای جدیدی است که حتی شما را نیز مجذوب کرده، پس خیلی عجیب نخواهد بود اگر بدانید دانش آموز شما تا چه حد می‎تواند به این جعبه جادویی نزدیک شود. با دانستن چند نکته تماشای تلویزیون دانش آموز ‎تان را مدیریت کنید.

  • • اگر دانش آموز از مدرسه به خانه آمده و قبل از انجام تکالیفش تا غروب به دیدن تلویزیون مشغول است، سعی کنید او را از این کار باز دارید. مثلا می‎توانید با برنامه‎ریزی ساعتی و نصب آن بر روی در یخچال یا میز تلویزیون میزان زمان استفاده را به او یادآوری کنید.
  • برنامه‎های آموزنده را برای فرزندتان پخش کنید و او را به دانستن و پرسیدن تشویق کنید.
  • به صورت کاملا جدی از او بخواهید تکالیفش را تا ساعتی مشخص تمام کند، سپس یک برنامه دلخواه از برنامه‎های دانش آموز را تماشا کند.

تماشای_تلویزیون می‎تواند تشویقی برای درست و دقیق انجام دادن تکالیف دانش آموز باشد.

  • به آغوش طبیعت بروید؛ این کار فقط و فقط به عهده شماست، بازی و تفریح را جایگزین تلویزیون کنید و بگذارید دانش آموز هیجانات خود را در بازی تخلیه کند.

برنامه‎ای بچینید و بعد از انجام تکالیف و یک استراحت کوتاه، دانش آموز خود را به پارک و تفریح ببرید.

  • اگر امکان بیرون رفتن ندارید از بازی‎های_فکری استفاده کنید. شما می‎توانید رقیب خوبی در بازی‎های فکری برای دانش آموز ان‎تان باشید.
  • تلویزیون را خاموش کنید؛ اگر برنامه‎ای مناسب او نبود، دانش آموز را به کار دیگری مشغول کنید.
  • اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که بیست و چهار ساعته تلویزیون منزل‎شان روشن است بهتر است این عادت را ترک کنید تا این رویه برای فرزندان‎تان تکرار نشود.
  • برنامه‎ای جایگزین کنید؛ او را به کتاب خواندن تشویق کنید.

با توجه به روحیاتش برای او کتاب بگیرید و بخواهید برای شما تعریف کند که ماجراهای هیجان انگیز در کتاب از چه قرار است.

گرد آوری شواهد دو

بعد از اجرای راه حل های بیان شده توسط اولیاء ، متوجه شدم که آنها از وضعیت کنونی دانش آموزان راضی هستند و دبیران نیز از وضعیت تحصیلی دانش آموزان راضی و خوشنود بودند. همچنین مدیر محترم آموزشگاه از اینکه می دید دانش آموزان زمان کمتری را به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند و در بقیه اوقات به درس خواندن مشغول می شوند بسیار راضی و خوشنود بود.وضعیت درسی و تحصیلی دانش آموزان روز به روز بهتر  می شد و دبیران از وضعیت پیش آمده خوشحال بودند.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی مدیر قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی مدیر نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر را به تایید می رساند.

نتیجه گیری

از ديدگاه علمي نمي توان تلويزيون را براي دانش آموزان و نوجوانان به طور كلي يك پديدة اجتماعي خوب يا بد دانست هر گاه قرار باشد تأثير تلويزيون را بر روي دانش آموزان و نوجوانان (و حتي ساير طبقات اجتماعي) مورد بحث و بررسي قرار گيرد سه عامل جداگانه بطور معين و مشخص بايد در نظر گرفته شود.

اين سه عامل عبارتند از:

– نوع برنامه تلويزيوني

– دانش آموز يا نوجوان مورد نظر (گيرندة پيام )‌

– موقعيت بخصوصي كه دانش آموز يا نوجوان تحت شرايط آن تماشاگر برنامة تلويزيوني بوده است. دانش آموز وجود غير فعال نيست كه تلويزيون به تنهايي بتواند روي او عمل كند او بر عكس عامل فعالي است كه از ميان برنامه هاي تلويزيوني آنچه را كه مناسب با علائق و احتياجات اوست انتخاب مي كند بنابراين مي تاون اينطور بيان كرد كه :

الف – يك برنامه معين تلويزيوني نمي تواند بر روي تمام دانش آموزان كه آن را مشاهده مي كنند به يك صورت تأثير گذارد.

ب – يك دانش آموز معين از تمام برنامه هاي تلويزيوني كه مشاهده مي كند به يك صورت و اندازه متأثر نمي شود

حال اين مسئله كه تلويزيون در يادگيري تحصيلي دانش آموزان چه نقشي مي تواند داشته باشد.

۱- اگر دانش آموزان در هنگامي كه مي خواهند به تكاليف درسي خود برسند اتاقي جدا از محل اجتماع افراد خانواده داشته باشند مي توان آنها را وادار ساخت بدون توجه به روشن بودن تلويزيون به كارهاي درسي خود بپردازند در غير اينصورت اگر اتاق يا محل كار طفل و نوجوان به اتاق نشيمن نزديك است و در نتيجه صداي تلويزيون ايجاد مزاحمت مي كند مشكل اصلي به جاي خود باقي است.

۲- تماشاي مداوم تلويزيون تا حدي وقت خواب و ساعت به رختخواب رفتن آنها را تغيير داده و مي تواند موجب خستگي هاي بعدي در كلاس و در نتيجه يادگيري دانش آموزان شود.

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر را تحت عنوان چگونگی افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون با همکاری اولیاء   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 46 = 47