نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه با موضوع چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی *هوش عاطفی*

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه با موضوع چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی *هوش عاطفی*  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه با موضوع چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی *هوش عاطفی*  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۵ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه با موضوع چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی *هوش عاطفی*  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

چکیده گزارش در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

شرایط پس از بهبود مشکل تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی

راه حل ها:

برنامه ریزی برای برگزاری جلسات آموزش خانواده درباره انواع هیجانات مثل شادی و – غم، عشق و تنفر، ترس و شجاعت و … . از والدین خواستم همواره در برخورد با فرزندان و مشکلاتشان صبور بوده و از فرزند خود بخواهند*یا به او کمک کنند *که احساس واقعی خود را بیان کند. با همکاری دبیر ادبیات به بچه ها کمک کردم تا لغات و عباراتی که بیان کننده – هیجانات و احساسات می باشند را بیاموزند و بیان کنند. مثال:” دلشوره دارم، احساس. ناامیدی می کنم، احساس شادی می کنم. این کار را با سوال از آن ها می توان انجام داد.

مثلا “چه احساسی داری؟ آیا خوشحال شدی؟ و دانش آموز جواب خود را در قالب جمله بگوید نه با حرکت سر یا فقط یک کلمه.

کمک شد تا احساسات و هیجانات دیگران را نام گذاری کنند* در حیاط مدرسه، – دوستم از این که درس را یاد نگرفته احساس « :” درکلاس و کتاب های داستان*: مثلا داستان هایی برای دانش آموزان خوانده شد که احساس قهرمان داستان .» ناامیدی می کند را لمس کنند و بعد خواسته می شد احساس او را بیان کنند. ایده ی دیگری که به فکرم رسید این بود که از بچه ها خواستم احساسات خود را نقاشی – وقتی می ترسی، قیافه ات چه شکلی « یا ؟» می توانی خشم خودت را نقاشی کنی « : کنند !» می شود؟ آن را برایم نقاشی کن محیط و فضایی سرشار از احساس امنیت خاطر و حمایت برای بیان احساسات – دانش آموزانم فراهم کردم. به بچه ها توضیح دادم که قبل از خشم، یک احساس دیگر وجود دارد: مثلا” وقتی در – مسابقه می بازیم، اول احساس ناامیدی می کنیم، سپس عصبانی می شویم، یا وقتی مدادمان را قبل از املا گم می کنیم، اول می ترسیم بعد عصبانی می شویم و دوست خود را متهم به گم کردن مدادمان می کنیم. در این رابطه پس از مسابقات یا امتحانات و کارهای گروهی در رابطه با احساس واقعی که هنگام انجام کار باعث خشم دانش آموز می شد، صحبت می شد تا آن ها دلیل واقعی خشم خود را بیان کنند و کار به پرخاش نینجامد.

پس از مدت چهار ماه دانش آموزان یادگرفته بودند که احساسات واقعی خود را بیان کنند؛ احساسات خود را نامگذاری کنند؛ در ارتباط با دوستان، احساسات آن ها را بشناسند؛ احساس مسئولیت در قبال رفتارهای خود و دیگران داشته باشند؛ در مواجهه با مشکلات بهتر و سریع تر تصمیم می گرفتند؛ هر جا لازم بود حق را به دیگران می دادند؛  به جای پرخاش دوستان خود را درک می کردند و آنان را راحت تر می بخشیدند؛ شادی،

رضایت و گرایش به کارهای گروهی نیز از نتایج اجرای این طرح بود.

نتیجه گیری:

تحقیقات نشان می دهند کودکانی که از نظر هیجانی سالم تر و باهوش تر هستند، ویژگی های زیر را دارند: یادگیرندگان بهتری هستند؛ مشکلات رفتاری کمتری دارند؛ درباره دیگران احساسات بهتری دارند؛ در مقابل فشار همسالان بهتر مقاومت می کنند؛ خشونت کمتری دارند و قادر به همدلی بیشتری هستند؛ در حل مشکلات و تعارض ها بهتر عمل می کنند؛ رفتارهای خودتخریبی* مثل استفاده از مواد مخدر، مصرف مشروبات الکلی و …* کمتری دارند؛ دوستان بهتر و بیشتری دارند؛ بیشتر از دیگران قادرند هیجانات خود را کنترل کنند؛ خوشحال تر، سالم تر و موفق تر از دیگران هستند. هوش هیجانی*عاطفی* قابل پرورش و تقویت است و وقتی آموزش داده شود باعث ارتقای شناخت احساسات و افزایش کنترل هیجانات، توانایی اداره ی مطلوب خلق و خو و افزایش توان حل مساله و انعطاف پذیری فرد می گردد و نتیجه نهائی این که هوش هیجانی آموزش پذیر است و آموزش آن موجب شناخت خود و دیگران و کنترل هیجانات شده و با توجه به جمعیت بالای دانش آموزان در کشور، نیازی واقعی در مدارس می باشد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه را به تایید می رساند.

 

پیشنهادات:

برای معلمان:

-۱ به بیان احساسات فرزند یا دانش آموز خود کمک کنید و از روش آموزش مستقیم و بدون گمراه کردن دانش آموز استفاده کنید.

-۲ جلساتی را برای آموزش والدین اختصاص دهید تا خود تکنیک های پرورش هوش هیجانی را یاد بگیرند و هم زمان با فرزند، به پرورش هوش هیجانی خود بپردازند.

-۳ صحبت بعد از خواندن داستان و دیدن فیلم در مورد شناخت احساس دیگران بسیار مفید است. در این رابطه وقت بگذارید.

-۴ از هیجانات کودکان مطلع باشید.

-۵ هیجانات را به عنوان فرصتی برای تدریس و ایجاد صمیمیت در نظر بگیرید.

-۶ با همدلی و صادقانه به احساسات کودکان گوش دهید.

-۷ درکمک به حل مشکل از انتقادهای بی رویه، تحقیرکردن و ادای کودکان را درآوردن، پرهیز کنید.

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه را تحت عنوان چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی *هوش عاطفی*  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

32 + = 40