نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی با موضوع بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی با موضوع بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی با موضوع بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

چکیده گزارش در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

شرایط پس از بهبود مشکل بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل

گرد آوری شواهد۱:

برای اینکه بتوانم درباره پرسشی که مطرح کرده بودم اطلاعات دقیق تری بدست آورم تصمیم گرفتم این موضوع را با همکاران صاحب نظر در این زمینه، در میان بگذارم.

زمینه کار را فراهم کرده و در یک فرصت مناسب موضوع را با همکاران در میان گذاشتم

همکاران عقاید و نظرات مختلفی داشتند. همچنین با دانش نیز گفت و گو کردم ونکات عمده ی حرف های همکاران  ودانش اموزان را یادداشت کردم..

نظر خواهی از همکاران جهت کسب اطلاع از وضعیت رفتاری دانش آموزان درکلاس های دیگر دبیر زبان اظهار داشت که بیش تر دانش اموزان به غیر از ۲یا ۳ نفر از آنها بدون اجازه صحبت می کنند واکثر صحبت هایشان نیز در خصوص درس ومدرسه نیست ، تعدادی از آن ها کتاب خود را جا گذاشته وسر کلاس حاضر نمی کنند ،حتی بعضی از آن ها کتاب و وسایل خود را در کلاس جا گذاشته  گاهی اوقات تعدادی از آنها را به علت بی انظباطی به دفتر می فرستند و یا جای بعضی از ان ها را عوض می کنندو در مجموع  رفتارآن ها را مخل کلاس وآموزش می دانند.

دبیر ورزش :دانش آموزان برای رفتن به حیاط و ورزش کردن بدون نظم از کلاس خارج می شوند و همدیگر را هل می دهند ،وسایل بازی را در انحصار خود قرار می دهند و اجازه نمی دهند دیگران از آن استفاده کنند توپ ها را در جای مخصوص  وسایل ورزشی قرار نمی دهند.

مشاهده وثبت دقیق رفتار دانش آموزان در موقعیت های مختلف از جمله زنگ تفریح و مراسم های صبحگاهی ودر کلاس درس:

در مراسم صبحگاهی نظم وانظباط را رعایت نمی کنند و در صف مشخصی نمی ایستند وبا ایجاد سر وصدا ومزه پرانی مخل اجرای برنامه ها می شوند ودر کلاس تخمه می خورند بی اجازه با یکدیگر صحبت می کنند کتاب و وسایل خود را جا می گذارند و دقت وتوجه آن ها برای یادگیری کم است.

نظر خواهی از  مدیر ومعاون پرورشی مدرسه برای کسب اطلاع از وضعیت رفتاری دانش آموزان در خارج از ساعات درسی

مدیر ومعاون پرورشی:در گفت وگو با معاون پرورشی ومدیر مدرسه نکاتی که بیان داشتند عبارت بود از :۱-عدم رعایت نظم وانظباط ۲-احترام قائل نشدن به دیگر دانش اموزان ۳- عجول بودن ۴- عدم رعایت انضباط شخصی(نپوشیدن لباس  فرم مناسب مدرسه)

گفت وگو با پایه های دیگر در مورد نوع بر خورد دانش آموزان پایه ی دوم

پایه ی اول:در زنگ تفریح وارد کلاس آن ها می شوند و صندلی های ان ها را به هم می ریزند از گچ های کلاس ان ها استفاده می کنند .

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی را به تایید می رساند.

پایه ی دوم :آن ها نیز از طرز برخورد دانش اموزان پایه ی دوم نا راضی بوده واز برخورد نا مناسبی که با انها دارند شکایت می کنند.

تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل

اهداف مي توانند به وسيله روش ها تحت تاثير قرار گيرند.( ۱۹۹۹،rozyck)   بنابراين اعمال روش هاي درست تدريس و سبك هاي مناسب مديريت با توجه به شرايط كلاس ، امكانات آموزشگاه ، توانايي معلم و نوع كتاب و محتواي درسي ، متفاوت ميباشد.بررسی های به عمل آمده نشان می دهند که اغلب دانش آموزانی که دچاربی نظمی قرار می گرفتند مورد باز خواست قرار می گرفتندبی انضباطی خود را پاسخی به بی انضباطی دانش آموزان دیگر یا غفلت معلمان و اولیا بیان می کردند. به هر حال با توجه به این که اکثر دانش آموزان پاسخ هایی مبنی بر علاقه به رعایت نظم واجرای قوانین با ثبات تر در مدرسه داده بودند ولی همچنان شاهد مواردی از بی نظمی وشلوغی در دانش آموزانم بودم.بنابر این باید به دنبال علتی برای توجیه این رفتار می گشتم تا بتوانم با شناسایی درست مشکل راه حل مناسب را اتخاذ کنم.

دلایل بی انضباطی دانش آموزان:

۱-  موقعیت نا مساعد آموزش(کوچکی کلاس)

۲- به موقع اجرا نشدن عدالت ومقررات همگانی وتبعیض در ارائه ی پاداش وکیفر

۳- غفلت از تقویت به موقع رفتار

۴-  روابط نا مناسب خانواده و….

دربررسی پرسش نامه مربوط به دانش آموزان نتایج زیر حاصل شد . پرسشنامه درپیوست ضمیمه شده است .

بیشتر بی انضباطی دانش آموزان به دوستان وهمسالان مربوط می شد

و پس از آن بی علاقه گی دانش آموزان  به درس علت مهم دیگر بی انضباطی دانش آموزان محسوب می شد

سوالت دیگر پرسشنامه تقریبا  در یک سطح از تاثیر قرار داشتند وعوامل فوق از علت های اصلی بی انضباطی دانش آموزان شناخته شدند.

با توجه به درصد هایی که از اطلاعات پرسشنامه بدست می اید راههای زیر برای کاهش تنش وبرقراری نظم بیشتر در کلاسهای مختلط جهت کیفیت بخشی اداره کلاس وارتقائ امر یادگیری پیشنهاد می گردد.

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی را تحت عنوان بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

− 2 = 2