نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.
تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۵ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی
همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .
گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.
در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.
سرتیتر مطلب در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
چکیده گزارش در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
شرایط پس از بهبود مشکل ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
منابع برتر و ماخذ قابل قبول ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود
انتخاب راه حل مناسب
انجمن های اولیاء و مربیان فصل مشترک همکاری های مردم و نظام تعلیم و تربیت کشورمحسوب می شوند و از این رو دارای اهمیت اند به همین دلیل جلب مشارکت های فکری وعملی اولیاء و مربیان در زمینه حل و فصل مشکلات و نیز برقراری ارتباط درست و هماهنگی میان انجمن های یاد شده با واحدهای آموزشی کشور، نیازمند شناخت اهداف انجمن اولیاء و مربیان توسط والدین است تا با علاقه مندی و انگیزه بیش تر در مدارس به همفکری بپردازند.
مسابقات سرود بهطور متوسط در غنيسازي اوقات فراغت دانشآموزان موفق بوده است؛ اما اين مسابقات در جذب دانشآموزان ضعيف درسي و دانشآموزاني كه به مسابقات فرهنگی اهمیت نمی دهند ، چندان توفيق نداشته است (لطيفي، ۱۳۷۴، ص ۹۱ـ۹۳).
ابراهيمي (۱۳۷۷)، گزارش كرده است که جذب دانشآموزان در برنامههاي تربيتي، به ميزان تخصص مربيان بستگي دارد. افزايش فعاليت تربيتي دبيران ميزان جذب دانشآموزان را در اين برنامهها بالا ميبرد. شرکت دانشآموزان در برنامههاي تربيتي يکي از موفقيتهاي آموزشي و درسي آنان شمرده نميشود .
نطرسنجي رئيسان آموزشوپرورش سراسر کشور در سال ۱۳۷۸ نشان ميدهد که بيش از ۷۰٪ آنان، عملکرد مربيان پرورشي در تحقق اهداف تعليموتربيت را در سطح متوسط و ضعيف ارزيابي كردهاند (همان).
هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی را به تایید می رساند.
رجبي و عباسي(۱۳۷۸)، از صاحبنظران دربارة کيفيت فعاليتهاي تربيتي پرسيدهاند. پاسخ آنان اين نکات را دربردارد: تربيت ديني محور اصلي مأموريت امور تربيتي است؛ اما در سطح بسيار ضعيفي صورت گرفته است؛ امور تربيتي نميتواند تربيت ديني را محقق كند و ظرفيت پرداختن به فعاليتهاي فوق برنامه، مشاوره، شناسايي و رشد استعدادها را ندارد. عملکرد پرورشي در دهة نخست انقلاب بهطور نسبي مناسب بوده است؛ اما در دهة دوم چندان دفاعشدني نيست؛ زيرا متناسب با وضع، متحول نشده و از مقتضيات زمان فاصله گرفته است. پژوهشي ديگر که عملکرد مربيان پرورشي را از ديد دانشآموزان دختر دورة متوسطه در سال ۷۸ـ۷۹ بررسي کرده است، موفقيت مربيان دربارة شکوفايي استعدادها، حل مسائل اخلاقي، حل مشکلات و مسائل رواني و استحکام اعتقادات ديني دانشآموزان را کمتر از متوسط ارزيابي کرده است
يکی از راهكارها جهت کاهش خلاءها، توجه به فعالیتهای مکمل و فوق برنامه آموزشی و پرورشی ميباشد. اين گونه فعالیتها با توجه به ویژگیهایی که دارند، ميتوانند در جهت تعميقيادگیری، رشد همهجانبه فراگیران در ابعاد مختلف، توجه به ویژگیهای محلی و منطقهاي، توجه به خلاقیت دانشآموزان، آموزش مهارتهای اساسی زندگی و پاسخ به سوالات اساسی فراگیران استفاده شوند.
حدود۳۰٪ مربيان پرورشي و اعضاي ستادهاي تربيتي مدارس ضرورت اجراي مسابقات فرهنگي ـ هنري را متوسط ارزيابي كردهاند. اين امر روشن ميکند که بايد در جهت ارتقاي کيفي فعاليتهاي پرورشي بيشتري كوشيد (جعفري علمآبادي، ۱۳۷۸، ص ۱۹۲ـ۲۱۹).
نتايج پژوهش ايرانيزاده (۱۳۸۰)، نشان ميدهد كه ۵/۲۴% مربيان با فرض امکان انتخاب مجدد، شغل مربي پرورشي را انتخاب و ۴/۶۱٪ آنان ترجيح ميدهند در سِمت آموزشي فعاليت کنند. نظرسنجي پژوهشکدة تعليموتربيت در سال۱۳۸۰، در پاسخ کارکنان مدارس به اين پرسش که «چه شخص يا نهادي نقش برجستهتري در تربيت دارد؟» کادر آموزشي و مدير مدرسه را عنوان کردهاند و فقط ۳/۶% نقش مربيان پرورشي را مؤثر دانسته و ۶۲٪ کارکنان مدارس به وحدت ساختار، برنامهها و مسئوليتها نظر دادهاند (حاجي، ۱۳۸۷، ص ۶۸ـ۶۹).
مرتضوي (۱۳۸۱)، در گزارش پژوهش خود نوشته است که دانشآموزان به حجم فراوان و شيوة داوري مسابقات اعتراض كردهاند و درصد بسياري نيز در خصوص نوع و کيفيت جوايز و زمان اهداي آن (که بهطور غالب مدت طولاني پس از برگزاري مسابقات داده ميشود) معترضاند. فقدان يک برنامة هدفمند و انعطافپذير و تغييرات پيدرپي در دستورعملهاي مربوط، علاوه بر اتلاف وقت و سرگرداني مدارس، سبب شده است که مسابقات پرورشي بهمنزلة وسيلهاي تربيتي از هدف اصلي خود دور شود و درنتيجه عدهاي بهاشتباه کارکرد تربيتي آن را انکار يا کتمان کنند (مرتضوي، ۱۳۸۱، ص ۸).
نتايج پژوهش واحدي، نشان داده است که ميان سطح تحصيلات مربيان پرورشي و اجراي موفقيتآميز مسابقات فرهنگي ـ هنري رابطة معناداري وجود ندارد (واحدي، ۱۳۸۱، ص ۱).
فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی را تحت عنوان چگونگی ترغیب دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در گروه سرود به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.
با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.
توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004