نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی با موضوع چگونگی رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت  

نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی با موضوع چگونگی رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۷ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی با موضوع چگونگی رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

چکیده گزارش در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

شرایط پس از بهبود مشکل رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی

تجزیه و تحلیل اطلاعات

با توجه به پيچيدگي دنياي امروز با مشغله هاي فراوان كه خانواده ها را در گير خودش كرده بهانه اي شده است كه پدر و مادر ها آن طور كه بايد فرصت كافي را براي رسيدگي به امور تحصيلي و تربيتي فرزندان خود اختصاص ندهند و براي فرار از اين مسئله تمامي مسئوليت آن بر دوش مدرسه مي گذارند و اين كنار كشيدن در مدرسه ما نيز خود را نشان مي داد.

كلاسها آن طور كه بايد بر اساس استعدادها و علايق  دانش آموزان برنامه ريزي شده بودند و بچه ها شور و اشتياق خود و انگيزه ي لازم و كافي در كلاس ها فعاليت نمي كردند كه نتيجه ي آن را در فعاليتهاي پرورشي و مناسبتها ي مدرسه با حضور و مشاركت كمرنگ آنها در اين فعاليتها شاهد بوديم و اين يعني بلا استفاده ماندن بهترين سرمايه ها يعني استعدادهاي شكوفا نشده…

انتخاب راه حل مناسب

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی را به تایید می رساند.

انجمن های اولیاء و مربیان فصل مشترک همکاری های مردم و نظام تعلیم و تربیت کشورمحسوب می شوند و از این رو دارای اهمیت اند به همین دلیل جلب مشارکت های فکری وعملی اولیاء و مربیان در زمینه حل و فصل مشکلات و نیز برقراری ارتباط درست و هماهنگی میان انجمن های یاد شده با واحدهای آموزشی کشور، نیازمند شناخت اهداف انجمن اولیاء و مربیان توسط والدین است تا با علاقه مندی و انگیزه بیش تر در مدارس به همفکری بپردازند.

مسابقات فرهنگي هنري به‌طور متوسط در غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان موفق بوده‌ است؛ اما اين مسابقات در جذب دانش‌آموزان ضعيف درسي و دانش‌آموزاني كه به مسائل سياسي و مذهبي اهميت نمي‌دهند، چندان توفيق نداشته است (لطيفي، ۱۳۷۴، ص (ص)۱ـ(ص)۳).

بنا بر گزارش پرتو و سلطاني(۱۳۷۶) عملكرد برنامه‌هاي نماز جماعت، اردو، بازديد و مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه موفق بوده و کلاس پرورشي، مسابقات شعر، تئاتر، هنرهاي دستي و تجسمي، مطالعه و پژوهش در مدارس ناموفق بوده است (حاجي، ۱۳۸۷، ص ۶۸ـ۶(ص)).

ابراهيمي (۱۳۷۷)، گزارش كرده است که جذب دانش‌آموزان در برنامه‌هاي تربيتي، به ميزان تخصص مربيان بستگي دارد. افزايش فعاليت تربيتي دبيران ميزان جذب دانش‌آموزان را در اين برنامه‌ها بالا مي‌برد. شرکت دانش‌آموزان در برنامه‌هاي تربيتي يکي از موفقيت‌هاي آموزشي و درسي آنان شمرده نمي‌شود (همان).

نطرسنجي رئيسان آموزش‌و‌پرورش سراسر کشور در سال ۱۳۷۸ نشان مي‌دهد که بيش از ۷۰٪ آنان، عملکرد مربيان پرورشي در تحقق اهداف تعليم‌و‌تربيت را در سطح متوسط و ضعيف ارزيابي كرده‌اند (همان).

رجبي و عباسي(۱۳۷۸)، از صاحب‌نظران دربارة کيفيت فعاليت‌هاي تربيتي پرسيده‌اند. پاسخ‌ آنان اين نکات را دربردارد: تربيت ديني محور اصلي مأموريت امور تربيتي است؛ اما در سطح بسيار ضعيفي صورت گرفته است؛ امور تربيتي نمي‌تواند تربيت ديني را محقق كند و ظرفيت پرداختن به فعاليت‌هاي فوق ‌برنامه، مشاوره، شناسايي و رشد استعدادها را ندارد. عملکرد‌ پرورشي در دهة نخست انقلاب به‌طور نسبي مناسب بوده است؛ اما در دهة دوم چندان دفاع‌شدني نيست؛ زيرا متناسب با وضع، متحول نشده و از مقتضيات زمان فاصله گرفته است. پژوهشي ديگر که عملکرد مربيان پرورشي را از ديد دانش‌آموزان دختر دورة متوسطه در سال ۷۸ـ۷(ص) بررسي کرده است، موفقيت مربيان دربارة شکوفايي استعدادها، حل مسائل اخلاقي، حل مشکلات و مسائل رواني و استحکام اعتقادات ديني دانش‌آموزان را کمتر از متوسط ارزيابي کرده است (همان).

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی را تحت عنوان چگونگی رونق بخشیدن به شرکت دانش آموزان  در مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

44 − 39 =