گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه  

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه   به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع  چگونگی بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه    در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه   پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات

گرد آوري شواهد ۲

با اجرای راه حل های ارائه شده نتایج زیر به صورت مشخص مشاهده گردید .

  1. پس از پذیرفتن مسئولیت های گوناگونی که بر عهده زینب گذاشتم مشاهده کردم که به مرور زمان اعتماد به نفس وی بیشتر شد . از انجام فعالیتهای گروهی لذت می برد و سعی می کرد تا آنجا که می تواند خود را در جمع قراردهد و شرایط جمع را بپذیرد . ترس او از اینکه نتواند کارش را به درستی انجام دهد کاهش چشگیری پیدا کرده بود و جرأت و پشتکارش بسیار بالارفته بود .
  2. اندک اندک استعدادها و توانایی های زینب شروع به شکوفا شدن نمود. تکالیف خود را شخصاً انجام می داد . دردرس پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت. زیبا سخن می گفت و به این طریق جلب توجه می نمود .
  3. پس از هر موفقیتی که تشویق می شد سعی در تکرار فعالیتهایی می نمود که او را به نتایج مناسب و دلخواهش می رساند . همواره در مسیری حرکت می کرد که بتواند از امتیازات بیشتر و بهتری برخوردار گردد . احساس خوشایندی که از تشویق در جمع نصیب او می شد فعالیتهایش را دوچندان می کرد و او را از حالت سکون زیاد به فعالیت و امی داشت .
  4. از اینکه با دانش آموزان دیگر مقایسه نمی شد و هر فعالیت و پیروزی یا شکست او فقط و فقط با خودش مقایسه می شد و دیگر سرکوفت دانش آموزان زرنگ کلاس روحش را آزرده نمی کرد به او احساس خوشایندی می داد که این مسئله در تغییر رفتار او قابل مشاهده بود . همیشه سعی می کرد تکالیفش را به موقع انجام دهد و دقت می نمود تا جواب درستی برای هر پرسش بیابد .

بازی های آموزشی برای دانش آموزان دو زبانه

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را به تایید می رساند.

  1. I. بازی آموزشی بشنو و جواب بده: بچه های کلاس خود را به دو گروه تقسیم کنید. کلمات فارسی را برای آن ها بخوانید. از گروه اول بخواهید هر گاه اسم یک “جاندار” را شنیدند آن را تکرار کنند و دسته دوم از دانش آموزان هرگاه اسم یک “رنگ” را شنیدند آن را تکرار کنند و اگر کلمه ای نه جاندار بود و نه رنگ، هر دو گروه سکوت نمایند. به عنوان مثال:

آهو – سیب – بابا – مادر – برف – زرد – شیر – بنفش – قرمز – کبوتر – سنگ – لیوان – سفید – اردک – مرغ – ماشین – قهوه ای – سیاه – کوه – آفتاب – خروس – نارنجی

  1. II. بازی آموزشی نگاه کن ولی فراموش نکن: چند وسیله، میوه یا هر چیز دیگری که واژه ی آن در زبان فارسی با گویش محلی دانش آموز فرق دارد روی میز بگذارید و پارچه بزرگی روی آن بکشید. از دانش آموزان در دسته های سه نفری بخواهید جلوی میز بیایند. برای ۲۰ ثانیه پارچه را بردارید، سپس با پارچه روی وسایل را بپوشانید، اینک از دانش آموزان بخواهید نام فارسی اشیایی را که دیده اند بر زبان اورند. هر دانش آموز که تعداد بیشتری واژه صحیح فارسی بر زبان آورد، برنده بازی است.

تذکر: توجه داشته باشید که برنده شدن در این بازی فقط جهت افزایش انگیزه ی بچه ها برای مشارکت در امر یادگیری زبان فارسی است و آموزگار باید تمام توجه خود را بر این امر معطوف کند.

III.      بازی آموزشی نمایش از روی قصه معلم: داستان کوتاهی را در نظر بگیرید و هر کدام از دانش آموزان خود را به نام یکی از قهرمانان این داستان نامگذاری کنید. مثلا پدر، مادر، پسر، دختر، مادربزرگ، پدربزرگ و … یا اسامی حیوانات مانند؛ شیر، گرگ، کبوتر، روباه، خروس و …. سپس از آن ها بخواهید هر جای داستان نام آن ها بر زبان شما آمد، با حرکات یا تقلید صدا نقش فرد یا حیوان مورد نظر را نشان دهند.

  1. IV. بازی آموزشی خرید و فروش: این بازی آموزشی برای آموزش نام فارسی کلمات و بهبود فرایند ارتباطی دانش آموزان به زبان فارسی کمک می کند. مثلا خرید و فروش از مغازه میوه فروشی (برای آموزش نام های فارسی سبزی ها، میوه ها و قیمت آن ها) و خواربارفروشی (برای آموزش نام های فارسی شیر، پنیر، دوغ، روغن، برنج، کره، ماست، تخم مرغ و …).
  2. V. بازی آموزشی مسافرت: بازی در نقش یک مسافر و انجام مکالمه های مربوط به راه آهن، فرودگاه، ترمینال اتوبوس ها و مینی بوس ها، زیارت مشهد و قم، گردش خیالی در اصفهان و شیراز و استان های شمالی زمینه مناسبی برای آموزش زبان فارسی به دانش آموزان را فراهم می کند.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را تحت عنوان بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

 

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

86 − 77 =