گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع چگونگی سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع چگونگی سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع چگونگی سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۴۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع چگونگی سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

چکیده گزارش در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

شرایط پس از بهبود مشکل سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

معنای خود ارزیابی

تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که معنای خود ارزیابی چیست؟ ما چون به معنای خود ارزیابی توجه نمی کنیم، لذا به راحتی آن را مترادف با واژه مسابقه هم به کار می بریم؛ در صورتی که خود ارزیابی و مسابقه کلماتی هم معنی نیستند. معنای این دو کلمه متفاوت است و طبعاً کاربردهای آنها نیز متفاوت خواهد بود. به تعاریف مسابقه و خود ارزیابی توجه کنید:

مسابقه: کوششی برای وصول به هدفی که مورد نظر دیگری نیز هست.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را به تایید می رساند.

خود ارزیابی: کوششی برای پس انداختن دیگری از وصول به هدفی که مورد نظر هر دو طرف است.

هم مسابقه و هم خود ارزیابی، کوششی برای وصول به هدفی مشترک است، با این تفاوت که رسیدن به هدف در خود ارزیابی، منوط به پس انداختن و پشت سر گذاردن دیگری است. با مثال هایی موضوع روشن می شود. خداوند در قرآن می فرماید: «در کارهای نیک، سبقت گیرید»(۲) تا به حال با دقت در مفهوم این آیه اندیشیده اید؟ اگر کسی کار خیری انجام داد، خداوند ثوابی به او عطا می فرماید و اگر کسی دیگری، خیری بزرگتر یا کوچکتر انجام داد، خداوند به او هم متناسب با کارش ثواب می دهد، اما این بدان معنا نیست که چون کار خیر یکی بزرگتر است، خداوند از ثواب یکی کم کند و به ثواب دیگری بیفزاید. یا اگر شما ورزش کنید که سالم بمانید و دیگری هم با همین هدف ورزش کند، چیزی از همدیگر نمی کاهید. در خود ارزیابی چنین نیست و اگر کسی چیزی را به دست آورد، دیگری از آن محروم می شود. در فوتبال یک تیم اول می شود و تیم های دیگر در ردیف های بعدی قرار می گیرند. در مدرسه وقتی دانش آموزی شاگرد اول می شود، بقیه در رتبه های دوم به بعد قرار می گیرند.

ما عادت کرده ایم بگوییم مسابقه دو و میدانی و یا مسابقه فوتبال و به راحتی کلمه خود ارزیابی را هم به جای مسابقه به کار می بریم، اما در واقع، فوتبال و دوو میدانی خود ارزیابی هستند، نه مسابقه. ورزش کردن اگر به قصد برد و باخت و پس انداختن دیگری نباشد، مسابقه است. بنابراین در خود ارزیابی، محدودیت هدف وجود دارد، در صورتی که مسابقه چنین محدودیتی ندارد و هدف برای همه قابل دسترسی است. چرا خود ارزیابی بد است؟ دلایل زیادی برای اثبات این موضوع وجود دارد، اما مشکل آنجاست که تغییر دادن نگرش ها کار سختی است. وقتی خود ارزیابی با زندگی ما آمیخته می شود و سالیان سال در ابعاد مختلف زندگی حضور داشته است، پذیرفتن نگرش جدید کار آسانی نخواهد بود.

بیراه نخواهد بود اگر بگوییم موضوع خود ارزیابی بحثی بسیار جدی، پیچیده و دارای ابعاد غیرقابل تصور است. هم پذیرش خود ارزیابی و هم نفی آن تبعاتی فلسفی، روانشناختی، جامعه شناختی و غیره دارد و به طور کلی می تواند تمام ابعاد مسائل انسانی را تحت تأثیر قرار دهد. شما اگر بپذیرید که با خود ارزیابی زندگی کنید باید تبعات آن را هم بپذیرید. به همین ترتیب تصور دنیایی بدون خود ارزیابی تبعات خاص خود را خواهد داشت که البته دشواری ها و دردسرهای آن فوق العاده زیادتر خواهد بود.

وقتی می گوییم خود ارزیابی بد است، به طور حتم شما شواهدی از آثار مثبت آن ارائه می دهید. مثلاً در مسائل تحصیلی، خود ارزیابی می تواند عامل تحرک و ایجاد انگیزه برای دانش آموزان باشد. بله! خود ارزیابی می تواند آثار مثبتی داشته باشد و ما را قانع سازد که پدیده ای خوب و مفید است. اما اگر بدانید که آن چه آثار و عواقب منفی دارد، از خیر آثار مثبتش خواهید گذشت. بگذارید در پاسخ به این سؤال که «چرا خود ارزیابی بد است» به دلایلی اشاره کنیم:

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را تحت عنوان سوق دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی    به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

61 − 58 =