گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع  چگونگی تقویت درک مطلب دانش آموزان

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع  چگونگی تقویت درک مطلب دانش آموزان  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع  چگونگی تقویت درک مطلب دانش آموزان  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۴ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی با موضوع  چگونگی تقویت درک مطلب دانش آموزان  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

چکیده گزارش در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

شرایط پس از بهبود مشکل تقویت درک مطلب دانش آموزان

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم تقویت درک مطلب دانش آموزان

منابع برتر و ماخذ قابل قبول تقویت درک مطلب دانش آموزان

 انتخاب راه حل جدید:

نظریات و یافته های صاحب نظران و رهنمودهایی که همکاران در پرسشنامه ها داده بودند را بررسی نمودم و تصمیم گرفتم از دو شیوه کمک بگیرم .

۱-        استفاده از کارتهای حافظه آموزشی زودآموز:  این کارت ها یک  وسیله  آموزشی ساده می باشد که ضمن  آموزش  خواندن کلمات فارسی به  دانش آموزان  و تقویت  حافظه  دبداری  آنها  به جذاب شدن  محیط آموزشی  منجر می شود  و بر اساس  روش های  جدید  تدریس  تهیه گردیده  است­.  هر  بسته  از کارت هاشامل ۲۴ برگ کارت در ابعاد ۵ در ۷ سانتیمتر می باشد که ۱۲ کلمه را آموزش می دهد (کلمات روی کارت ها از روی نگاره ها و نشانه ها انتخاب  شده اند). هر دو کارت  به اتفاق یک کلمه  را آموزش می دهند با این تفاوت که در یک کارت شکل نوشتاری بزرگ و تصویر آن کوچک  در قسمت  پایین کارت کشیده شده است .  و در کارت مکمل همین عمل بر عکس  انجام شده است (تصویر بزرگ و شکل نوشتاری آن کوچک).  روش بازی  به  این صورت  است  که ابتدا کارت ها بر زده  می شوند  و از پشت به روی زمین چیده می شوند. هر بازیکن  می تواند در نوبت  خود  دو عدد از كارت ها را رو كرده  و  اين كارت ها را به ديگران   نشان بدهد   ( يا نشان ندهد  ) . اگر كارت ها  هم شكل  نبودند  آنها را به حالت اول    برمي گرداند  و اگر  هم شكل  بودند آن ها را به عنوان امتياز براي خود بر مي دارد  و اجازه دارد دو كارت ديگر را رو كرده    و مانند حالت قبل  عمل كند .  سپس نوبت بازي كنان بعدي است و بازي تا وقتي كه همه  كارت ها از  روي زمين بر چيده  شوند  ادامه  پيدا  مي كند . برنده بازي كسي است كه در پايان تعداد كارت بيشتري داشته باشد .كودك وقتي در هنگام  بازي دو كارت مثل هم را برمي دارد  در واقع روي  يك كارت تصوير بزرگ و نوشته    كوچك و در تصوير ديگر كه مكمل است تصوير كوچك و نوشته بزرگ مي باشد. هنگامي  كودك  دو تصويرمكمل را نگاه مي كند  در  واقع در  يك كارت   تصوير و در ديگري شكل برجسته  است  كه  كودك  پس  از بارها  بازي اين تداعي برايش به وجود مي آيد كه  تصوير ونوشته  آن يك   معني را دارد و  بعدها هر زمان كه آن  نوشته را در جاي  ديگر ببيند مي تواند  به راحتي معناي تصوير آن را به خاطر بياورد، كلمه را بخواند و به اين ترتيب ياد گيري صورت مي گيرد ( اين بازي براي ۲ تا ۵ نفر طرح  شده  و در  صورت  مشكل  يا ساده بودن  بازي كودك مي تواند چند تصوير را از بازي حذف يا به آن اضافه نمايد).

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را به تایید می رساند.

    ۲- تهیه تابلو ارزشیابی توصیفی : جهت تحریک  دانش آموزان و ایجاد انگیزه  در آنها تهیه گردید . برای تهیه این تابلو ابتدا یک عدد آکاسیو در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر  انتخاب  شده  و  توسط رنگ  گواش  به  سه قسمت  قرمز ، آبی و سبز  تقسیم  گردید . حاشیه آن تزیین  و به  صورت  جذاب  بر دیوار کلاس  نصب  شد. تصویر هر یک از  دانش آموزان  به صورت  رنگی  گرفته شد و در ابعاد ۵ در ۷ سانتیمتر چاپ و در کارت های مخصوص قرار گرفت . دانش آموزان باید هر روز مورد  ارزیابی  قرار بگیرند  و جایگاه آنها روی این تابلو مشخص شود . اگر آنها بتوانند  یک هفته کامل جایگاه  خود را در قسمت  بالای  تابلو  حفظ نمایند پاداش دریافت می نمایند. در این روش دانش آموزان به راحتی خودشان را ارزیابی می کنند. به رقابت می پردازند .

روش ارائه شده را در جلسه معلمان  مطرح کردم ، هر یک از آنها نظراتی دادند. بعضی همکاران معتقد بو دند  استفاده از کارت ها اجرایی نیست  و مشکلاتی دارد که با توضیحات  من  قانع شدند و در نهایت مورد تایید همکاران و مدیریت مدرسه قرار گرفت . آن گاه جهت اجرای بهتر  این روش ها  پیشنهادات  سایر همکاران را مورد توجه قرار دادم .

اجرای راه حل و نظارت برآن:

     برای اجرای روش های مورد نظر ابتدا مدیر مدرسه را از انجام چنین فعالیت هایی در جریان گذاشتم  ، سپس با همکاری وی از والدین خواستم تا در جلسه توجیهی حضور یابند . در این جلسه برنامه های مورد نظر و اهمیت آن را تشریح  کردم  و تذکرات  مورد نیاز هنگام  اجرا را به والدین  یادآوری  نمودم . در اولین جلسه اجرا ، چند نمونه از کارت های آموزشی را به کلاس برده و در اختیار دانش آموزان قرار دادم  و از آنها خواستم ابتدا هر بسته کارت را باز نموده و به مشاهده بپردازند . سپس کارت ها را جمع آوری کرده و روش بازی را به آنها آموختم .  برای آموزش  بهتر با  هر یک  از گروه های دانش آموزان که دو یا سه نفره بودند  یک  بار بازی را انجام  دادم .   در مرحله  بعد  از دانش آموزان خواستم  هر گروه یک بسته کارت را دریافت نموده و به  بازی  بپردازند  و  اشکالات  آنها را  برطرف  نمودم .  در ضمن  بازی از  دانش آموزان خواستم هر  موقع دو کارت مکمل را برمی دارند  به هر دو کارت نگاه کنند و نام آن را به دوستانشان بگویند. به مدت یک هفته بازی در کلاس انجام می گرفت . و در پایان  بازی  شکل  نوشتاری  کلماتی که روی کارت بود از آنها سوال می کردم .

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را تحت عنوان چگونگی تقویت درک مطلب دانش آموزان  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

99 − 98 =