گزارش تخصصی آموزگار با موضوع چگونگی اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

گزارش تخصصی آموزگار با موضوع چگونگی اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار با موضوع چگونگی اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۹ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار با موضوع چگونگی اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

چکیده گزارش در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

شرایط پس از بهبود مشکل اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

منابع برتر و ماخذ قابل قبول اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

ارائه راه حل و اعتبار بخشی راه حل :

چندین راه حل در ذهنم نقش بست . باید آنها را بررسی می کردم که به نتیجه مطلوب برسم .

۱-  اولین راه حلی که به نظر هر پژوهنده می رسد این است که او را مسئول کارهایی در کلاس کنم .

۲-   معاون مدرسه پیشنهاد کرد که او را نماینده کلاس اول کنیم .

۳-   یکی دیگر از راه حل هایی که به نظر می رسید تغییر رفتار والدین بود .

۴-   همکاری  پدر و مادر با اولیاء مدرسه یکی دیگر از راه حل ها بود .

۵-   باید محبت مادر نسبت به او بیشتر و باعث جلب توجه او شود .

۶-   کم شدن حمایت پدر

۷-   خوب و دلسوز جلوه دادن مادر نزد او از طرف اولیا مدرسه

۸-  یک راه دیگر که می توانست رفتار او را تغییر دهد ، در کنار انجام کارهای ناپسند او توضیح این کار و عواقب بد این کارها به او بود . به نظر می رسید که او حتی متوجه این نیست که کارهایش چه عواقبی  به دنبال دارد .

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار را به تایید می رساند.

۹-   درج موارد در پرونده ی انضباطی او

۱۰-اخراج موقت و سه روزه ی او از مدرسه و برگشت توسط مادر

جلسه ای با حضور مدیر ، معاونین و معلم کلاس اول و دوم او تشکیل دادیم راه حل ها و طرح ها را ارائه دادم . راه حل ها  تائید شد و تصمیم گرفته شد تا راه حل ها یکی یکی و با کمک مدیر و معاونین به اجرا درآید تا ببینیم کدام راه حل بهتر به نتیجه رسید.

 

اجرای راه حل :

روز بعد انجام چندین کار را به او واگذار کردم . ولی او برای انجام این کارها  با بچه ها  درگیر شده و جنگ و ستیز به راه انداخت این راه حل به نتیجه نرسید .

به پیشنهاد معاون مدرسه او را نماینده کلاس اول کردیم ولی این راه حل نیز چاره ی کار نشد و به نتیجه نرسید ، چون تنها دو روز از این موضوع نگذشته بود که خانواده های زیادی برای اعتراض به کارهای او به مدرسه آمدند و مجبور شدیم این مسئولیت را از او سلب کنیم .

بار دیگر پدر و مادر او را به مدرسه دعوت کردیم و در مورد راه حل های مختلف با آنها صحبت کردیم . مادر و مخصوصا پدر باید خود را تغییر می دادند . ما برای انجام چند راه حل به کمک آنها نیاز داشتیم . پدر  باید حمایت های خود  را آرام آرام نسبت به او کم می کرد تا هم آسیب روحی به او وارد نشود و هم مادر کار خود موفق شویم با این کار راه برای محبت بیشتر مادر به او باز می شد و از طرفی ما می توانستیم مادر را نزد دخترش خوب و پرمحبت جلوه دهیم .

پدر قبول کرد و به مادر پیشنهاد شد که با محبت بیشتر او را به خود جلب کند .

این راه به وقت زیادی نیاز داشت . مجبور بودم در کنار این راه حل ، راه حل دیگری نیز در پیش گیرم .

درج موارد  در پرونده و اخراج از مدرسه به خاطر خشن بودن انجام نشد چون احتمال داده می شد که وضع او را وخیم تر کند .  پس تا زمانی که تغییر رفتار والدین انجام شود و به نتیجه برسد به سراغ راه حل توضیح کارهای او رفتم به نظر می رسید ازراه حل های دیگر بهتر نتیجه دهد .

کارها و رفتار او مرتبا زیر نظر بود هر کار زشت و ناپسندی که از او سر می زد در زنگ تفریح یا دقایقی که فرصت پیش می آمد در موردش باهم صحبت می کردیم و به او متذکر می شدم که این کارش ناپسند و آزار دهند ه ی دیگران است و دلیل ایراد گرفتن از کارهایش را توضیح می دادم . بعد از چند روز متوجه شدم که او واقعا از زشت بودن کارهایش اطلاعی نداشته و همه را مخالف خود می داند تا کنون کسی برای او دلیل تذکرها را توضیح نداده بنابراین کارها در نزد او بد نبوده و به راحتی این کارها را انجام می دهد .

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار را تحت عنوان اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس    به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

22 + = 23