گزارش تخصصی آموزگار با موضوع  چگونگی بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

گزارش تخصصی آموزگار با موضوع  چگونگی بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار با موضوع  چگونگی بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار با موضوع  چگونگی بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

ارزشيابي تاثير اقدام جديد وتعيین اعتبار

به نظر مي رسد وقتي مسئله اي پيش مي آيد . اولين قدم اين سئوال پيش مي آيد كه اين مسئله چرا بوجود آمده است؟ مشكل چيست واز كجاست؟ قدم بعدي ، پيدا كردن علل مشكل است؟ البته ممكن است يك مسئله خاص ، از علل متفاوتي ناشي شود. اما با مطالعه دقيق مسئله ، علل اصلي مسئله به احتمال زياد مشخص مي گردد. تشخسص زمان پيدايش مسئله خود خيلي مهم است . چون علت را تا حد زيادی مشخص مي نمايد.

اختلالات رفتاري دانش آموز ، عبارت از حسادت ، پررويي ، لج بازي ، پرخاشگري ، بي حوصلگي ، بی تفاوتی ، ضعف تحصيلي بود که با استفاده از شیوه های صحیح اصلاح وحذف رفتارهای غلط ، رفتارهای درست وبهنجار جایگزین ورفتارهای نابهنجار رو به خاموشی رفت . در ۲ماه اول سال رفتارهای ناسازگرانه  دانش آموزبسیار زیاد بوده است. سپس با استفاده از تاکتیکهای عملی واصرار بر شیوه های کاربردی در ماههای بعد رفتارهای نابهنجار بسیار کاهش یافت وحتی بسیاری از آنها ازبین رفت .بعد از اجرای راه حلها ،نا بهنجاریهای دانش آموزبه طور چشمگیری کاهش یافت .دیگر در لیست دانش آموان بد و بی نظم کلاس مشاهده نشد.با اغلب همکلاسی هایش بر خلاف گذشته رابطه دوستانه برقرار نموده بود.نسبت به همکلاسی هایش مهربانتر و با آنان در کارهای گروهی و بحثهای جمعی همکاری می کرد.او عزت نفس بالایی پیدا کرده بود و به طور مثبت و بدون پرخاشگری می توانست در محیط آموزشگاه با مسئولیتهایی که به او محول شده بودند،ابراز وجود نماید. اکنون انرژی مثبت او در کمک به مرتب نمودن کتابهای کتابخانه،هدایت ورزش صبحگاهی و…مصروف می شد.در کلاس  به وِیژه بسیار آرام ،با محبت و مفید می باشد،به جای خطی خطی کردن میز،بیشتر نقاشی های زیبا می کشد .به نظر می رسد که او به مدرسه و کلاس هم علاقمندتر شده و پدرش هم بر خلاف گذشته نسبت به او نظری مثبت و قابل ارزش می باشد.

شنا سایی علل و عوامل بی نظمی دانش آموزان در مجموعه عامل های متعدد  ،  باید زیر مجموعه ای از عوامل کشف شوند تا با ارائه ی راه کار های کاربردی برای از بین بردن یا کاهش آن ها ، تغییرات مناسب و مثبت در کیفیت نظم و انضباط مدرسه ایجاد شود.

اختلال بیش فعالی كودكان

شیطنت و سر به هوایی از خصوصیات دوران کودکی است. کودکان اغلب پرتحرک اند و به سختی به نظم تن در می دهند. تصور کنید فرزندتان چنان بازیگوش باشد که قادر به کنترل وی نباشید و هر چه به او بیشتر آموزش می دهید کمتر یاد می گیرد. این کابوس را تحت عنوان «اختلال بیش فعالی – کم توجهی» نامگذاری کرده اند.

دکتر «هریش هافمن» نخستین کسی بود که این اختلال را توصیف کرد. در سال ۱۸۴۵ زمانی که پسرش ۳ سال داشت برای او کتاب مصوری تالیف کرد که درباره کودکان و رفتار آنان بود.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار را به تایید می رساند.

در این کتاب داستانی بود به نام (فیلیپ ناآرام)، که در واقع اولین توصیف واقعی از پسربچه ای مبتلا به اختلال بیش فعالی و کم توجهی است.

این اختلال از اختلالات رایج و شناخته شده در دوران کودکی است که تا سنین بالا ادامه دارد. تعاریف تقریبا نزدیکی از اینگونه کودکان ارائه شده از جمله اینکه؛

الف – اختلال بیش فعالی همراه با کمبود توجه به یک مجموعه پیچیده از واکنش های رفتاری ناسازگارانه اطلاق می شود که به دنبال یکسری از مشکلات متمرکز می باشد.

ب- فعالیت های عضلانی فزونی یافته است که با علائمی نظیر بی قراری دائمی، فعالیت زیاد، حواس پرتی و اشکال در یادگیری مشخص می گردد. به این مشکل سندروم پرتحرکی نیز گفته می شود که یک اختلال جزئی دفاعی است.

ج- مجموعه ای از علائم است که با محدودیت میدان توجه که به ضعف در تمرکز حواس، تکانش یا عمل غیرارادی تکانه، نظیر فعالیت های بدون تفکر مثل فریاد زدن در کلاس یا قطع کردن صحبت دیگران، پرجنبشی و فعالیت بیش از حد نامناسب به نسبت سن منجر می شود، مشخص می گردد.

کم توجهی، حواس پرتی، فعالیت بیش از حد و اعمال بدون کنترل، علائم اصلی اختلال بیش فعالی و کم توجهی اند. البته در افراد مختلف شدت و ضعف و تنوع علائم یکسان نیست به همین دلیل براساس بارز بودن هر یک از علامت ها، بیماری را به سه دسته بیش فعال، کم توجه و دسته مختلط تقسیم می کنند.

فعالیت بیش از حد؛ این بچه ها دائم در حال حرکت هستند، به اشیای اطراف دست می زنند و مرتب صحبت می کنند. کارهایی که نیاز به آرام ماندن دارند نظیر نشستن سر سفره یا کلاس درس کار دشواری برای آنها محسوب می شود.

با بزرگتر شدن این بچه ها، در سنین نوجوانی و بزرگسالی آنها به تدریج قادر خواهند بود بر اعمال خود مسلط شوند اما در درون خود احساس بی قراری می کنند این افراد اغلب خود را مشغول ساخته و چند کار را با هم انجام می دهند.

اعمال بدون کنترل (بی اختیاری): به نظر می رسد بچه قادر نیست قبل از عمل فکر کند و جلوی واکنش هایش را بگیرد. این بچه ها اغلب مطالب نامربوطی به زبان می آورند و کنترلی بر بروز احساساتشان ندارند. گاهی کنترل غذا خوردنشان را از دست می دهند و پرخور می شوند.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار را تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 22 = 26