گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی با موضوع چگونگی حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی با موضوع چگونگی حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی با موضوع  چگونگی حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس   در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۹ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی با موضوع چگونگی حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

چکیده گزارش در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

شرایط پس از بهبود مشکل حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

منابع برتر و ماخذ قابل قبول حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس

راهکار های پیشنهادی

عوامل دخیل در اختلال خواندن

-عوامل جسمی(مانند نقایص بینایی-نقایص شنوایی-برتری جانبی وتصویر بدن).

-عوامل دخیل روانشناختی تحولی(مانندزبان-توجه یا دقت-عملکردهای شنیداری-تجسم یا حافظه بینایی-بندش بینایی وشنوایی(مانند تکمیل تصویر یا کلمه).

نارسایی هایی که به مشکلات خواندن منجر می شوند

– ضعف در تشخیص دیداری:مثال:کودک درتشخیص حروف مشابه مثل (ب-پ-ت-ث-)(ع-غ)(س-ش)(ک-گ)مشکل دارد.

-ضعف در تشخیص شنیداری: ضعف در تشخیص کلماتی که تلفظ آنها به هم شبیه است مثل:مار-تار-کار-و…

– ضعف در ترکیب صداها:کودک نمی تواند حروف را به هم پیوند دهد وکلمه بسازد مثال: ﺑ +ا+د=باد ( در این مورد معلم میبایستی بر ترکیب هجاها تاکید کند.)

-ضعف در حافظه:در بخاطر آوردن ترتیب حروف مشکل دارد.مثلا به جای کلمه کبریت میخواند=کربیت.

-در مهارتهای تحلیل کلمه(بخش وصدا کشی)مشکل دارد هرچند که ممکن است بخش وصدا کشی در آموزش مورد تاکید زیادی نباشد.

-مشکل در استفاده از کلما ت دیداری آشنا(مانند :کلمه هایی که کودک با دیدن آنها بلافاصله می خواند).

-مشکل در مهارتهای درک لفظی( دانش آموز در درک کلمه ها ومطالب مشکل دارد)مثلا در درک معانی مختلف کلمه (شیر) مشکل دارد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی را به تایید می رساند.

-مشکل در مهارتهای خواندن انتقادی:شامل:نتیجه گیری،قضاوت کردن در باره متن، عدم تشخیص بین حقیقت وتصور.

-مشکل در مهارتهای درک تحلیلی:مثل :قضاوت نقادانه،استنباط،پیش بینی نتایج.

عواملی که در آموزش می بایستی مورد توجه باشد

-فضای یادگیری.

-زمان یادگیری.

-کاهش میزان تکالیف درسی.

-میزان دشواری دروس(نباید بیش از توان کودک از او انتظار داشت).

-سادگی زبان آموزشی(باید از استعمال کلمات مبهم وپیچیده پرهیز نمود).

-روابط شخصی بین معلم ودانش آموزدر حد مطلوب وحسنه باشد.

انواع مشکلات خواندن و راهکارهای درمانی

۱-آینه خوانی یا وارونه خوانی.

مثال: خواندن کلمه( رود ) بجای کلمه ( دور).

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی را تحت عنوان حل مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم در کلاس   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

 

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

− 4 = 3