گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۴ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

چکیده گزارش در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

شرایط پس از بهبود مشکل تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

منابع برتر و ماخذ قابل قبول تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن

نظارت بر اجراي راه حل ها

در اجراي راه حل ها ، به درستي آن ها نيز دقّت مي نمودم. يعني در حين اجراي روش هاي انتخابي ، علاوه بر نظارت کامل ، کنترل کننده مداوم امور نيز بودم. به گونه اي که پيشرفت کار را زير نظر داشته و پيوسته وقايع را ثبت مي نمودم و در فرايند اجرا ، نه تنها از همکاران منتقد خود ، در مورد پيشرفت طرح کمک مي گرفتم که در صورت نياز، تغييرات لازم را نيز در اجراي طرح اعمال مي نمودم.

هدف هاي کلي آموزش قرآن دردوره ابتدايي به شرح زير است:

 

آشنايي با قرآن کريم به عنوان کلام الهي و کتاب آسمان؛

تقويت انس و علاقه به قرآن کريم و يادگيري آن؛

توانايي روخواني قرآن به صورت شمرده وآرام از روي مصحف با رسم الخط آموزشي؛

توانايي خواندن آيات کتاب درسي به صورت روان يا آهنگين؛

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی را به تایید می رساند.

آشنايي با قواعد ضروري روخواني قرآن؛

حفظ برخي از سوره هاي کوتاه کتاب درسي؛

آشنايي با برخي از داستانهاي قرآن کريم؛

فراگيري معناي برخي ازکلمات ساده و عبارات کوتاه قرآن؛

تقويت علاقه به شنيدن ، خواندن و فهم معناي آيات قرآن کريم؛

آشنايي با مفهوم برخي از پيام هاي قرآن؛

شناخت و تقويت استعدادهاي دانش آموزان در گرايش هاي گوناگون آموزش قرآن.

محتواي آموزش قرآن در دوره ابتدايي با توجه به جامعيت آموزش قرآن و اصول حاکم بر اين آموزش، که مهم ترين آن جذاب و دلپذير بودن محتوا و روش هاي تدريس با تاکيد براستفاده ازهنر براي دست يابي هرچه بيش تر به پيامدهاي عاطفي آموزش است. محتواي آموزش قرآن در دوره ابتدايي از بخش هاي زير تشکيل مي شود:

۱- استماع سوره ها و آيات کتاب درسي از نوار آموزشي: تلاوت زيباي قرآن از جاذبه هاي هنري قرآن کريم است که همه افراد را درسنين مختلف به سوي خود جذب مي کند. از سوي ديگر در آموزش هايي که به نوعي با آموزش زبان ارتباط دارد، مهم ترين و اولين گام، شنيدن است. شنيدن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن مهارت هاي اصلي زبان آموزي است. از اين رو اهميت شنيدن به عنوان اولين گام آموزش قرآن روشن مي شود. بهره گيري از استماع سوره هاي قرآن، اين فرصت را پيش مي آورد تا آموزش قرآن قبل از توانايي دانش آموزان در خواندن صامت ها و مصوت ها، آغاز شود. نکته قابل ذکر در آموزش  قرآن اين است که استماع تلاوت زيباي قرآن، هم طريقت دارد و هم موضوعيت؛ طريقت دارد زيرا صوت زيباي قرآن فضاي شورانگيز و دلپذيري را فراهم مي آورد که مملو از خاطرات و معنويت است. اين فضا به کلاس قرآن روحانيت خاصي مي بخشد و کام و جان کودکان را از حلاوت کلام وحي، آکنده مي سازد. شنيدن صوت زيباي قرآن در کلاس درس و فضاي يادگيري، انحصار نه چندان مطلوب شنيدن آيات الهي در مراسم خاصي همچون عزا و سوگواري را مي شکند و به طور طبيعي، به کودکان مي آموزد که صوت زيباي قرآن در همه زمان ها و مکان ها، روح بخش آدمي است و ديگر ايشان هرگاه بهترين نغمات قرآني را مي شنوند، خاطره ناگوار از دست دادن عزيزانشان را به خاطر نمي آورند. همچنين هم خواني دسته جمعي دانش آموزان به همراه نوارآموزشي موجب شور و شوق آن ها گشته و بهره گيري از گوش که تقريباً درآموزش و پرورش دوره ابتدايي ما به فراموشي سپرده شده است، احيا مي شود.

موضوعيت دارد زيرا يکي از هدف هاي فراموش شده درآموزش هاي رايج قرآن کريم؛ قرائت به شيوه صحيح و زيبا و با صوت و لحن عربي است. اين هدف بايد مورد توجه باشد و به تدريج در آموزش قرآن جاي خود را باز کند. در اين ميان، استماع صوت صحيح و زيباي قرآن، بهترين، ساده ترين و عمومي ترين روشي است که امکان دست يابي به اين هدف را دراختيارعموم فراگيران قرار مي دهد. توليد نوارهاي آموزش قرآن همراه کتاب از پايه اول ابتدايي تا پايان دوره متوسطه و استفاده از آن درکلاس درس از برنامه هاي راهبردي گروه قرآن است که بحمدالله تاکنون در کنار تأليف هر کتاب جديدي، نوار آموزشي آن نيز توليد شده و دراختيار مدارس قرار گرفته است، تا به عنوان يک وسيله آموزشي، و نه فقط کمک آموزشي، در متن فرآيند ياددهي – يادگيري قرار گيرد.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی را تحت عنوان  چگونگی تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 44 = 48