گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی با موضوع چگونگی افزایش سطح علمی دانش آموزانم در  ارزشیابی  های کتبی وشفاهی

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی با موضوع چگونگی افزایش سطح علمی دانش آموزانم در  ارزشیابی  های کتبی وشفاهی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی با موضوع چگونگی افزایش سطح علمی دانش آموزانم در  ارزشیابی  های کتبی وشفاهی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۳ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی با موضوع چگونگی افزایش سطح علمی دانش آموزانم در  ارزشیابی  های کتبی وشفاهی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف کردن مشکل پرخاشگري در دانش آموزان

مصاحبه با والدین

در تاریخ ۲۷/۸/۸۶ جلسه ای با والدین ۸ نفر ترتیب دادم و با آنها در رابطه با دلایل ضعف درسی فرزندشان و کارهایی که در خانه انجام می دهند صحبت کردم و اظهارات آنها را یادداشت نمودم که در زیر آمده است.

.     مادر زهرا سلطانی : زهرا از وقتی به خانه می آید تمام فکرش بازی و سرگرمی است . تند تند تکالیفش را انجام می دهد و اگر قرار باشد که امتحانی بدهد اصلاً به ما نمی گوید.                                                                                                                                                                                                                                                                                         مادر مریم شای : مریم بازیگوش است . وقتی به خانه می آید می خورد و می خوابد و بعد از آن با دختر همسایه بازی می کند . شب که شد یادش می آید مشق دارد و شروع به نوشتن می کند .

مادر مینا محمدی : مینا و مریم دختر عمو هستند اما هر دو ضعیف هستند و در نوشتن تمرینات و  تکالیف خارج از کلاس مشکل دارند ، ما سواد نداریم و عمویش هم که درس خوانده است وقت ندارد به مریم و مینا کمک کند .

مادر آرزو موسوی : ما در خانه مشکلات زیادی داریم ( شروع می کند به گفتن آنها) . وقتی آرزو به خانه می آید کیفش را در گوشه ای می اندازد و به سراغ زن دوم پدرش می رود و در آنجا سرگرم می شود . بعضی از مواقع که پدرش از نتیجه بد امتحانات آرزو مطع می شود او را شدیداً تنبیه می کند .

مادر شقایق پناهنده : به دلیل جابجایی و اسباب کشی مدتی است که نمی توانم به شقایق کمک کنم و به وضع درسی او رسیدگی کنم . ما مرتباً  باید اسباب کشی کنیم . یک روز خانه ی پدر شوهرم ، یک روز خانه ی پدر خودم و …

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی را به تایید می رساند.

وقتی شقایق به خانه می آید غذا می خورد ، استراحت می کند و بعد خودش شروع به مشق نوشتن و درس خواندن می کند ولی نمی دانم چرا نتیجه امتحاناتش این قدر بد است .

مادر زینب احسانی : غائب است

در پایان جلسه از مادران این ۸ نفر دانش آموز رضایت گرفتم که نام و نمرات فرزندانشان را در تحقیق خود به کار ببرم . ( پیوست۳ )

       د : مصاحبه با همکاران

درجلسه ای درشورای آموزگاران در تاریخ۲۹/۸/۸۶ با همکاران در رابطه با دلایل افت تحصیلی تبادل نظر نمودیم .

خواهر مدد اللهی ( معاون آموزشگاه )  :”  بیشتر دلیل گرفتن نمره کم بی توجهی خانواده ها به درس و مشق بچه هاست ، چون دانش آموزان این منطقه بیشتر دارای مشکلات خانوادگی از قبیل اختلافات والدین ، اعتیاد ، زندانی بودن پدر ، درآمد کم ، بی سوادی هستند و دیگر جایی برای درس خواندن و یا توجه کردن به فرزندشان ندارند . آنها اهمیت نمی دهند که فرزندشان ادامه تحصیل کند و بیشتر آنها از جمله اتباع خارجی تا پنجم را که خواندند دیگر ترک تحصیل می کنند و انگیزه ای برای ادامه تحصیل ندارند” .

نظرات خواهر رفیعی(آموزگار کلاس پنجم ۱):    ” دانش آموزان به دلیل ضعف پایه درسی باتلاش های بسیار معلم و خودشان باز نتیجه کمی را بدست می آورند . همچنین خانواده ها نقش مهمی در پیشرفت دانش آموزان دارند و باید آنها را وادار به همکاری نمائیم.”

.      مدیر محترم آموزشگاه خواهر فولادفر نیز در برگه ای دلایل افت تحصیلی دانش آموزان را نوشته و در اختیار من قرار دادند .  طبق نوشته های ایشان عواملی همچون:نگرش دانش آموز نسبت به مدرسه وتحصیل،برخورد والدین با دانش آموزومحیط نا امن خانواده در افت تحصیلی موثرهستند.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی را تحت عنوان چگونگی افزایش سطح علمی دانش آموزانم در  ارزشیابی  های کتبی وشفاهی به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

43 − = 39