گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان با موضوع چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان با موضوع چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان با موضوع چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۵ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان با موضوع چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

چکیده گزارش در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

شرایط پس از بهبود مشکل آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

منابع برتر و ماخذ قابل قبول آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان

    ادبیات موضوع

برخی از آثار صاحب نظران و پژوهشگران را در رابطه با درس ریاضی شناسایی نموده و با در نظر گرفتن هدف خاص پژوهش خود، آن‌ها را بررسی، تحلیل و نقد نمودم تا در راستای پژوهش حاضر، از آن‌ها استفاده نمایم. بر این اساس، نتایج بررسی و مطالعات خود را در خصوص پیشینه و یافته‌های دیگران، در دو بخش نظری و عملی ارائه نموده­ام.

 الف: پیشینه نظری

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان را به تایید می رساند.

ضرورت نیاز افراد به ریاضی بر همه­ی ما آشکار وغیر قابل انکار است. در بین مؤلفان و نویسندگان نیز، فراوانند  کسانی که در خصوص ضرورت یادگیری مفاهیم ریاضی و کاربرد آن در زندگی، مطالب ارزشمندی را به رشته­ی تحریر درآورده­اند، که در زیر به برخی از آنان اشاره می‌گردد:

مبینی(۱۳۸۰) تأکید زیادی بر نظم و دقّت دارد. وی در کتاب خود تحت عنوان «ریاضیات قبل از دبستان» چنین بیان داشته است که با تدریس ریاضیات به شناخت توانایی‌ها، استعدادها و علایق، همراه با سعی در جهت رشد و پرورش آن‌ها دست خواهیم یافت. رشد و پرورش این توانایی‌ها، قطعاً با پرورش نظم و دقّت آغاز خواهد شد؛ نظم و دقّت در توجه به اطراف، نظم و دقّت در شنیدن، نظم و دقّت در دیدن، در گفتار و رفتار، در اجرای بازی‌ها و مسئولیت‌ها، تصمیم گیری‌ها، نظم و دقّت در توانایی حل مسائل روزمره.

پس از مطالعه­­ی کتابی با عنوان «ریاضی به کودکان دبستانی با روش کشورهای پیشرفته» تألیف شده توسط صفوی (۱۳۸۹) دریافتم که وی بر روش­های تدریس تأکید دارد و در ضمن پرداختن به تحولات جدید در یادگیری ریاضیات و دیدگاه‌های گوناگون در زمینه­ی آموزش آن، به این نتیجه رسیده است که ریاضیات در مدارس ایران از نظر محتوا و مقوله‌های ریاضی با کشورهای مورد مطالعه، تفاوت عمده­ای ندارد. به این معنی که، اغلب مطالبی که در کتاب‌های ریاضی کشور‌های پیشرفته گنجانده شده­اند، در کتاب‌های درسی ریاضی ایران نیز وجود دارند. اما، کتاب‌های درس ریاضی کشور‌های پیشرفته از حیث انتخاب هدف، رویکرد، راهبردها و روش‌ها و فنون ریاضیات از کتاب‌های ریاضی ایران بسیار غنی­تر و پیشرفته­تر هستند.

ب. پیشینه ی عملی:

در این بخش به برخی از عناوین، یافته‌ها و نتایج پژوهش‌های در عمل اشاره می‌گردد. با توجه به این نکته، که اهمیت دادن دانش­آموزان به درس ریاضی و داشتن نگرش مثبت نسبت به فعالیت­های آن منجر به افزایش اعتماد به نفس، افزایش همکاری­های اجتماعی و خلاقیّت در آن­ها می­شود، توجه بسیاری از معلمان به این امر مهم جلب شده است، به طوری که این موضوع را مورد تحقیق و پژوهش قرار داده­اند.       آریافر(۱۳۸۰) در پژوهشی میدانی تحت عنوان «تحول شناختی و عملکرد ریاضی دانش­آموزان دبستانی» که جامعه­ی آماری آن ۸۰ نفر(۴۰دختر و ۴۰ پسر) از دانش­آموزان پایه­های سوم تا پنجم ابتدایی مناطق ۱۹گانه­ی شهر تهران بوده است، پس از بحث در خصوص اهمیت یادگیری مفاهیم ریاضی و بررسی نظریه­های مختلف، به نتایج ارزشمندی دست یافت. وی اظهار داشت: با توجه به این که دانش­آموزان دوره­ی ابتدایی در مرحله ی عملیات عینی قرار دارند، لازم است در این دوره به آموزش همراه با فعالیت و عمل با اشیا و پدیده­ها اهمیت داده شود. در این صورت، دانش­آموزان در برخورد عینی با مسائل، می توانند آن­ها را حل کنند و در نهایت، پس از تکرار و تمرین، فرمول­ها و راه­حل­های ریاضی را بازآفرینی نمایند.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان را تحت عنوان چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزانبه همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

33 − = 25