گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم با موضوع چگونگی بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان کلاسم

گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم با موضوع چگونگی بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان کلاسم به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم با موضوع چگونگی بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان کلاسم در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم با موضوع چگونگی بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان کلاسم پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان

انتخاب راه حل‌ها      

انتخاب چندین راه حل از میان راه حل­های پیشنهادی گوناگون، نیاز به دقّت خاصی داشت. از این رو، به جا و شایسته دیدم، قبل از انتخاب راه حل­ها، بار دیگر اهداف ریاضی را بررسی کنم. بدون شک، میزان موفقیت و تغییری که در وضعیت موجود حاصل می­شد، بستگی به قدرت و توان اثربخشی راه حل­ها داشت. بر این اساس، با دقّت و توجّه به اهداف ریاضی از میان راه حل­های پیشنهادی، برخی از آن­ها را انتخاب نمودم. قابل ذکر است، بعضی از راه حل ها که با یکدیگر مرتبط بودند را، در هم ادغام کرده و در قالب یک راه حل ارائه نمودم. هم چنین، در بطن هر کدام از راه حل­های زیر، یک یا چند هدف ریاضی نهفته شده بود و انجام آن­ها نیز، ترتیب زمانی نداشت. چرا که هر کدام به نوعی به یکدیگر مرتبط و در هم تنیده شده بودند. راه حل های انتخابی به شرح زیر است:

  1. تنظیم جدولی به منظور ارزش­یابی تشخیصی، تعیین روش تدریس، ارزش­یابی تکوینی و …؛
  2. تنظیم فرم ارزش­یابی فعالیت‌های عملکردی دانش‌آموزان در درس ریاضی جهت اطلاع رسانی به اولیا؛
  3. تشویق ژتونی جهت ایجاد انگیزه و لذّت درونی از انجام فعالیت های ریاضی ؛
  4. تشکیل انجمن دانش آموزان ریاضی­دان جهت ایجاد خلاقیّت و خود پنداره ی مثبت در دانش آموزان؛
  5. تبدیل کلاس ریاضی به کارگاه علمی- عملی ریاضی جهت ایجاد توانایی درک محتوای ریاضی و انجام فعالیت‌های زیر:

۵-۱٫      ساخت وسایل کمک آموزشی توسط دانش‌آموزان به منظور کاربرد مهارت ها و مفاهیم آموخته شده؛

۵-۲٫   ارائه­ی فعالیت‌های عملکردی و تکالیف براساس تفاوت‌های فردی، نیازها و علایق دانش‌آموزان جهت پرورش ذهن خلاق و مبتکر، توانایی برآورد راه حل مسائل روزمره و ریاضی مورد نظر در رابطه با سایر دروس

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم را به تایید می رساند.

۵-۳٫   ارزش یابی فعالیت‌ها به روش لایه ای ( خود سنجی، همسال سنجی و والدین سنجی) همراه با ارائه­ی بازخورد­های مناسب به منظور توانایی درست اندیشیدن و تقویت روحیه­ی انتقاد پذیری؛

۵-۴٫   انجام بازی‌های تمرینی هدفدار به منظور پرورش دقت و تقویت حافظه ی دیداری و شنیداری فراگیران وایجاد نشاط در آن­ها؛

۵-۵٫   برگزاری نمایشگاه از فعالیت‌های عملکردی و وسایل دست ساز توسط دانش‌آموزان، به منظور ایجاد علاقه به ساخت وسایل دست ساز، هم­چنین ایجاد توانایی در انجام محاسبات ذهنی و تخمینی در حد نیاز.

  اعتبار بخشی به راه حل‌ها

اجرای راه حل­های انتخابی اجرای راه­حل­ها، مهم­ترین بخش یک گزارش تخصصیمی­باشد. همه­ی تلاش­ها و زحمات اقدام پژوه بستگی به اجرای راه­حل‌های مؤثر دارد. از آن­جا که اجرای راه­کار­ها در این نوع از تحقیق، نیازمند توجّه بسیار بود، بر آن شدم تا تک تک راه­حل­ها را، با دقّت نظر فراوان، به اجرا درآورم که گزارش آن به شرح زیر می­باشد:

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم را تحت عنوان بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزانبه همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

56 + = 65