گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۸ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

چکیده گزارش در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

شرایط پس از بهبود مشکل از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

منابع برتر و ماخذ قابل قبول از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس

تجزیه و تحلیل اطلاعات : 

با توجه به اطلاعات و شواهدی که در پیرامون مساله و دانش آموز به دست آمد می توان گفت ؛  تناقضاتی که در سامان در محیط ها ی مختلف به خصوص در فضای کلاس و فضای خارج از کلاس وجود دارد نشان دهنده ی آن است که سامان از حاضر شدن در کلاس درس می ترسد اما ترس او در حیاط مدرسه یا در سایر مناطق بسیار کم است ویا اینکه در بسیاری از آن مناطق احساس ترس نمی کند . و اینکه کودک به جای اینکه از همان اول مدرسه را جایی امن و لذت بخش و معلم را شخصی مهربان و دلسوز ببیند در ذهن خودش از مدرسه جایی ناامن و خطرناک و از معلم شخصی بی رحم و خودخواه ساخته است . از شرایط سامان بر می آید که برگرداندن او به حالت عادی کاری سخت و طاقت فرسا اما امکان پذیر باشد . زیرا چنین شرایطی از ابتدای زندگی او وجود نداشته بلکه بعد از ورود به کلاس درس دچار این مشکل گردیده است . و اینکه با توجه با اطلاعات مساله به نظر می رسد که ترس سامان از یک عامل ذهنی و عاطفی سرچشمه گرفته است نه از عوامل فطری یا انظباطی که آقای برلوک آنها را بیان کرده بود.

 

اجرای راه حل    

بلاخره بعد از سپری کردن مراحل بالا نوبت به آن رسیده است تا برای این دانش آموز که بنا به دلایلی دچار یک ترس کاذب و دروغین گشته است کاری کنیم تا بتوانیم او را به آینده امیدوار کنیم و یا اینکه او را از خطرهای احتمالی دور کنیم و هم اینکه از این بدبینی و ترس او نسبت به کلاس درس و فردی به اسم معلم تا حدی کاسته شود و یا اینکه با پیگیری بلاخره از بین برود.

حالا راهکارهایی که برای  تغییر وضعیت سامان دست به اجرای آنها زدیم در ذیل آورده شده اند :

۱-اولین کاری که من انجام دادم این بود که وسایل ترس زا مانند چوب ، شیلنگ و… . را به طور کامل از مدرسه و کلاس دور کردم.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی را به تایید می رساند.

۲-مداوم از افراد الگو به ویژه معلمانی که برای همه ی ما انسانها الگو و نمونه بوده اند تعریف می کردم و در مورد کارهای مفید و دلسوزی های آنها اطلاعاتی در اختیار آنها قرار می دادم .

۳-شرکت دادن خودم در سرگرمی ها و فعالیت های گروهی آنان

۴-انتخاب او به عنوان نماینده ی کلاس برای مدتی

((اجرای چند روش قبلی به اضافه روش های دیگر برای این بود تا شرایط لازم را برای ورود معلم کلاس اولش به کلاس آنها مهیا کنم تا از لحاظ روانی آماده تر باشند.))

۵-حساسیت زدایی : آمدن معلم کلاس اول او به کلاس درس :

سامان با دیدن چهره ی معلم کلاس اول خود یک لحظه ترسید ولی طبق آن چیزی که من از معلم کلاس اولش خواسته بودم وقتی که وارد کلاس شد به بچه ها سلام کرد و سپس به طرف سامان رفت و به طور خصوصی با اوسلام و احوالپرسی کرد و سپس صورت او را بوسید و هدیه ای ر ا که تدارک دیده بودیم در دست سامان قرار داد و دوباره هم صورت او را بوسید . سامان هم تا حدودی خوشحال شد و از چهره اش معلوم بود که انگار دیگر ترس چندانی از او ندارد . وسپس از آموزگار خواستم تا چند دقیقه ای در کلاس تنها باشد و خودش با دانش آموزان صحبت کند و هرجوری که شده دید آنها را تا جایی که می تواند با مهربانی و عطوفت نسبت به خودش تغییر دهد. و بعد از آن هم قرار شد تا با هم در زمین خاکی نزدیک مدرسه چند دقیقه ای فوتبال بازی کنیم به شرطی که سامان هم بازی او باشد و ما هم اجازه می دادیم تا سامان گل بزند تا خوشحال شود و با هر گلی که سامان می زد معلم او را در بغل می گرفت و به او تبریک می گفت . من تا این لحظه در طول این چند مدت هیچ گاه سامان را در محدوده ی نزدیک معلمان به این خوشحالی ندیده بودم.

  مقایسه ی راه حل ها  

البته شاید مقایسه برای راه حل های اجرایی این راه حل ها درست نباشد زیرا تمام راه حل های قبلی به طریقی زمینه ساز اجرای راه حل اصلی بود . اما اگر بخواهیم مقایسه ی کوچکی از این را ه حل ها داشته باشیم می توانیم بگوییم که آمدن معلم کلاس اولی سامان نسبت به بقیه آنها خیلی تاثیرگزارتر بود زیرا اگر تمام مراحل اولیه هم به نحو احسن انجام می گرفت ، اما مرحله آخر صورت نمی گرفت یقیناً  تاثیر چندانی  بر روی سامان نداشتند .

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی را تحت عنوان چگونگی از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

57 − 55 =