گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان با موضوع  چگونگی آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان با موضوع  چگونگی آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان با موضوع  چگونگی آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۳ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان با موضوع  چگونگی آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

چکیده گزارش در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

شرایط پس از بهبود مشکل آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

منابع برتر و ماخذ قابل قبول آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

گرد آوري شواهد (۱)

با توجه به اطلاعاتی که در بیان مسأله توصیف شد بعضي شرکت کنندگان درحین برگزاری نماز با یکدیگر صحبت کرده ونظم نماز را برهم می زدند . این عمل باگذشت حداقل ۳ هفته از برگزاری نماز هر روز تکرار شده و روز به روز از علاقه وانگیزه ی دانش آموزان کاسته شد. بنابراین ، اطلاعاتی را از طریق پرسش نامه بدست آوردم که در بررسي از آن مشخص شد كه :همۀ آنها دوست دارند نماز بخوانند و در نماز جماعت شرکت نمایند.

درپاسخ به سؤالاتی از قبیل :

” آیا در خانه نماز می خوانند ؟”

/۱۳ درصد جواب مثبت   ۱۸/۶۸ درصد جواب منفی داده اند و ۱۸/۱۸ درصد گفته اند که گاهی اوقات نمازمی خوانند.

« چه کسانی در خانۀ شما نماز می خوانند؟ »

۷۲/۲۲ درصد گفته اند، والدین آنها، نماز می خوانند و ۰۹/۵۹ درصد بیان داشته اند ، هیچ کس درخانه ی آنها نماز نمی خواند .  و ۱۸/۱۸ درصد گفته اند فقط مادرشان نماز می خواند . این آمار نشان می دهد ،  خانواده های برخی از آن ها اهل نماز بوده و می توانند الگوهای خوبی برای فرزندان خود باشند .

مصاحبه با بعضی از خانواده های دانش آموزان و مصاحبه با همکاران خود که سابقه کاری آنها بیشتر از بنده بوده است .اکثر اولیای این دانش آموزان معتقد بودند که فرزندانشان در منزل نماز نمی خوانند ولی گاهی اوقات در نماز جماعت هایی که در مسجد در ماه های رمضان ودهه ی اول محرم برگزار می شود شرکت   می کنند.عده ای از آنها هم گفتند که فرزندانشان گاهی اوقات نماز می خوانند و در نماز خواندن خود سهل انگاری زیادی دارند و به درستی نمازهای خود را نمی خوانند و هرچه آنها را نصیحت می کنند گوش نمی دهند .

بعضی از همکاران هم معتقد به این موضوع بودند که شرکت دانش آموزان در نماز جماعت مدرسه از روی علاقه نیست و اکثر آنها در زنگ نماز یا نمی آیند یا دیر به نماز جماعت می آیند

گرد آوری اطلاعات

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان را به تایید می رساند.

بعد از رویت این مسئله شروع به جمع آوری شواهد نمودم تا وجود مسئله را تایید کند و در حل آن راهکارهایی ارائه نماییم و برای رسیدن به جواب سوالاتی که داشتم از روشهای زیر استفاده نمودم .

۱- مصاحبه ، طی مصاحبه ای که با بعضی از خانواده های دانش آموزان و همکاران خود داشتم از آنها این سوال را پرسیدم که ((مهمترین دلایل عدم شرکت دانش آموزان در نماز جماعت مدرسه چیست ؟ )) و آنها نیز پاسخ های زیر را دادند:

متنوع نبودن برنامه های نماز – محیط زندگی  – نداشتن الگوی مناسب – واگذاری مسئولیت ها به افراد خاص و بر انگیختن حس حسادت بین دانش آموزان – عدم استفاده از تشویق – توسل به زور و اجبار – اهمیت ندادن به نماز مدرسه، از طرف معلمان و کادر مدرسه و عدم شرکت آنان در نماز

بعد از انجام این مصاحبه ها و لیست کردن دلایلی که از سمت همکاران و خانواده ها برای عدم استقبال دانش آموزان به نماز جماعت عنوان شده بود از آنها راهکارهایی برای شرکت بیشتر دانش آموزان در نماز جماعت خواستم که آنها هم راهکارهای زیر را به بنده پیشنهاد دادند :

اهمیت خانواده ها به نماز و تشویق فرزندانشان به نماز خواندن .

اهمیت به نماز در مدرسه و شرکت معلمان در نماز جماعت مدرسه .

متنوع کردن برنامه های نماز جماعت .

استفاده از محتوای آموزشی

تقسیم مسئولیت به صورت چرخشی، به طوری که تمام دانش آموزان در برگزاری نماز سهیم باشند. تبلیغات کافی و سازنده.

استفاده از تشویق ، اهداء جایزه و پخش شیرینی در مواقع لزوم .

برگزاری مسابقه ، خواندن شعر و قصه گویی بین بعضی از نمازها .

عدم توسل به زور و اجبار و اختیاری کردن شرکت در نماز جماعت .

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان را تحت عنوان چگونگی آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

2 + 2 =