گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونگی از بین بردن اضطراب  در کلاس

گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونگی از بین بردن اضطراب  در کلاس  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی با موضوع  چگونگی از بین بردن اضطراب  در کلاس   در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۷ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونگی از بین بردن اضطراب  در کلاس  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

چکیده گزارش در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

شرایط پس از بهبود مشکل از بین بردن اضطراب  در کلاس

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم از بین بردن اضطراب  در کلاس

منابع برتر و ماخذ قابل قبول از بین بردن اضطراب  در کلاس

اجرای راه حل:

۱ــ در خصوص مسلط نبودن به درس و  بلد نبودن کامل درس به همکاران گفته شد که در منزل در بعضی از دروس که پایه ضعیفتری دارد فاطمه را ملزم به تمرین بیشتر زیر نظر مادرش بنمایند. چون وقتی تسلط کافی باشد اضطراب ایشان کمتر می شود. دبیر ریاضی و علوم و تعلیمات اجتماعی او این کار را انجام دادند و هر هفته در این خصوص از همکاران نتیجه را می خواستم. به جز دبیر ریاضی دیگر همکاران تقریباً از نتیجهٔ کار راضی بودند و گفتند که وضعیت اضطراب او بهتر شده و همچنین بهتر به درس جواب می دهد.

۲ــ همکاران برای کمک به پیشرفت فاطمه در دروس مختلف از دانش آموزان قوی استفاده نمودند و شواهد امر، اینطور نشان می داد که نتیجهٔ مطلوبی از این کار گرفته اند.

۳ــ همچنین پرسش های درسی همیشه فقط توسط دبیر صورت نمی گیرد بلکه از دانش آموزی که همیاری فاطمه را به عهده دارد استفاده می شود تا اضطراب کمتری به او وارد شود و اینکار نتیجهٔ خوبی به همراه داشته است.

۴ــ هنگام پرسش از فاطمه توسط دبیر، دانش آموزان دیگر، حق پاسخگویی به سؤالات را ندارند و زمان کافی برای پاسخ به سؤالات به وی داده می شود تا فاطمه کمتر دچار اضطراب و لکنت گردد.

۵ــ دبیران از این که فاطمه وضعیت بهتری پیدا کرده او را تشویق می کنند و همین امر باعث اضطراب کمتر و موفقیت بیشتر تحصیلی وی شده است.

گردآوری شواهد ۲

الف) پس از اجرای مرحله اول راه حل، دبیر ریاضی، تعلیمات اجتماعی، زبان، فاطمه را ملزم به انجام تمرین در منزل زیرنظر مادر نمودند و فاطمه هم با نظارت مادرش تمرینهای بیشتری در خانه انجام می داد و وقتی به کلاس می آمد می توانست تا حدودی به درس پاسخ دهد. و هنگامی که از نتیجهٔ حاصل از این کار خواسته شد، آنها از این وضعیت راضی بودند به جز دبیر ریاضی که تغییر کمی در این مورد مشاهده نموده است و علت را نبود وقت کافی در تمرین کلاسی ذکر نموده است.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی را به تایید می رساند.

ب) هر روز همیار فاطمه با او در زنگ تفریح کار می کرده و پرسش انجام می داده و نتیجه را به دبیر مربوطه می داده و شواهد امر حاکی از این است که نتیجهٔ مطلوبی از این کار گرفته اند.

ج) وقتی فاطمه برای پاسخگویی کنار دبیر قرار می گیرد، معلم به بچه ها گوشزد می کند که کسی دستش را بلند نکند چون فاطمه درس را بلد است و زمان کافی به او می دهد و دبیران از روند پیشرفت فاطمه راضی بودند.

د) همکاران از این که فاطمه وضعیت بهتری پیدا کرده او را تشویق می کنند و همین امر باعث رضایتمندی او و اضطراب کمتر و موفقیت تحصیلی بیشتری شده است.

نتیجه گیری

اگر ما به دانش آموزانی که اضطراب دارند و نمی توانند به خوبی از پس برنامه های درسی خویش برآیند به شیوه های ذکر شده در گزارش تخصصی مانند: تمرینات بیشتر زیرنظر والدین، دادن زمان کافی به دانش آموزان هنگام پاسخگویی و تمرین حل کردن وهمینطور استفاده از توان دانش آموزان قوی در یاددهی و پرسش و پاسخ و همچنین در صورت پیشرفت درسی ترغیب و تشویق ایشان صورت بگیرد، خیلی از مشکلات اینگونه دانش آموزان مخصوصاً اضطراب و استرس ایشان کم خواهد شد یا رفته رفته روند بهبودی حاصل می گردد و این امر باعث رشد همه جانبه در خود فرد و دیگر دانش آموزان خواهد شد.

پیشنهادات

۱ــ مدیران، معاونان، مربیان و دبیران مدارس با سعهً صدر بیشتری با این گونه دانش آموزان برخورد نمایند.

۲ــ برای کاهش هر چه بیشتر مشکل دانش آموزان در هر مقطع مخصوصاً در ابتدایی و راهنمایی از وجود کارشناسان و مشاوران استفاده گردد زیرا مشاور با ایجاد روابط عاطفی پایدار خواهد توانست بچه ها و نوجوانان را جهت ورود به مقاطع مختلف آماده و شیوهٔ برخورد با مسائل و مشکلات عاطفی و آموزشی را به آنها بیاموزد.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی را تحت عنوان از بین بردن اضطراب  در کلاس   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

 

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

7 + 2 =