گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن

با توجه به بي انضباطي مهدی رفتار او را مي توان در حسادت ،اذیت کردن دیگران پرخاشگري ، لج بازي و بی تفاوتی خلاصه كرد. براي بهبود ابتدا بهتر است علل اختلالات رفتاري مشخص شود تا راه حل هايي جهت بهبود اختلالات رفتاري تعيين گردد

بعد از اینکه تحقیقات لازم را برای تشخیص درست در صحت ناسازگاری شاگردم به دست آوردم برای بهبود رفتار شاگردم راه حلهای موقتی را انتخاب کردم تا با انجام آن راه حلها بتوانم تغییراتی در دانش آموزبه وجود آورم . که از بین راه حلهایی که انتخاب شده بود راه حل برطرف کردن فقر مالی دانش آموزم و از بین بردن تبعیض در مدارس و خانواده ها به خاطر مناسب نبودن شرایط و وجود برخی مشکلات قابل اجرا نبود ولی بقیۀ راه حل ها را به قرار زیر به اجرا در آوردم

   فعال کردن دانش آموزدر مدرسه یا مسئولیت دادن به وی                      

بعد از اینکه با مدیر آموزشگاه مشورت کردم و از ایشان خواستم که چون دانش آموز در زنگهای تفریح دانش آموزان را آزار و اذیت می کند برای جلوگیری از این کار به خود دانش آموز  مسئولیت مواظبت از بچه ها را در زنگهای تفریح بدهیم به همین خاطر دانش آموز  را یک روز به دفتر آموزشگاه بردم به اون گفتم که دانش آموز چون در زنگهای تفریح بچه ها خیلی با هم دعوا می کنند از این به بعد تو مواظب باش تا آنها با هم دعوا و یا کتک کاری  نکنند و اگر دیدی که با هم کتک کاری می کنند تو حق نداری بچه هارا بزنی فقط هر دو را به دفتر بیار تا مدیر خودش در مورد آنها تصمیم بگیرد. وقتی دانش آموز  دید که به اون اهمیت داده شده و مسئولیتی به او واگذار شده با احساس پر از غرور گفت : چشم اجازه، من اصلاً نمی گذارم بچه ها با هم دعوا کنند و من برای اینکه بیشتر تشویق بشه به اون گفتم چون من هم می دانستم که تو می تونی مواظب بچه ها باشی از مدیر خواهش کردم که این مسئولیت را به تو بدهد  و از آن روز به بعد هر وقت دانش آموزی با دیگری دعوا می کرد خیلی با غرور هر دو را می گرفت و می اورد دفتر و چون بچه ها تقریباً ازش می ترسیدند در آمدن همراه اون به دفتر اعتراض نمی کردند. وقتی آنها را می آورد به دفتر تحویل می داد و جریان را با شرح کامل برای ما تعریف می کرد بعد به اون می گفتم که تو می تونی بری و مواظب بچه ها باشی از آن روز به بعد دیگر نشنیدم و یا ندیدم که کسی از دست مهدی شکایت کند ویا گریه کند که مهدی مرا ترسانده و یا اذیت کرده چون مسئولیتی که به اون داده شده بود توانسته بود اون را از کارهاش باز دارد و برای اینکه بچه ها به حرفش گوش کنند خودش با کسی دعوا نمی کرد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم را به تایید می رساند.

تماس با والدین

کار بعدی که انجام دادم تماس با مادر دانش آموز بود. که ضمن مشورت با مادرش از او خواهش کنم که کارهایی که می گویم انجام دهم تا رفتار فرزندش اصلاح شود بعد از سلام و احوال پرسی به او گفتم که تماس گرفتم  تا در مورد مهدی صحبت کنم و به او گفتم که دارم کارهایی می کنم تا این رفتار هایش درست شود.

بنده ی خدا خیلی تشکر می کرد و می گفت مگر مهدی فقط به حرف شما گوش کند و وقتی دیدم از کارم راضی است خیلی خیلی خوشحال شدم .

انجام برخی فعالیت ها که باعث از بین رفتن ناسازگاری دانش آموزمی شود.

به بچه ها گفتم كه  او را در بازيهاي دسته جمعي شركت دهند . اورا سرگروه نمودم. در خواندن شعرو  تمرين مسائل رياضي بيشتراز او استفاده كردم وبراي ابراز محبت ايشان را با نام كوچكش صدا می زدم . واز مدير مدرسه خواستم تا اجازه دهد در مراسم صبحگاهي دعا بخواند.

با توجه به سوابق خانوادگي مهدی ، به خاطر تولد فرزند دوم، مورد بي مهري ، كم توجهي قرار گرفته است. و  براي جلب توجه والدين ، به رفتارهاي نابهنجار روي مي آورد واين عمل  باعث مي گردد كه والدين علاوه از بي مهري ، وي را تنبيه بدني ، تحقير كرده وبه ايشان بر چسب هاي منفي بزنند. به اين ترتيب رفتارهاي منفي در او دروني شده وبه خاطر فشارهاي عصبي د چار تناقض نيز مي گردد

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم را تحت عنوان بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان    به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

62 − = 52