گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز در ماده درسی با تشویق دانش آموز پایه ششم

گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز در ماده درسی با تشویق دانش آموز پایه ششم  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز در ماده درسی با تشویق دانش آموز پایه ششم  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۹ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز در ماده درسی با تشویق دانش آموز پایه ششم  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز

یافتن راه حل مناسب

بعد از جمع آوری اطلاعاتی در مورد مهدی و اقدامات دیگری که صورت گرفت سعی کردم برای تقویت و رفع اختلال املاء در مهدی راه حل های مناسبی بیابم و روزانه ۲۰ -۱۵ دقیقه در کلاس با وی کار کنم. این راه حل ها به این صورت بودند:

۱- برای تقویت توالی حافظه دیداری مهدی با توجه به مشکلاتی  که در کلماتی مانند دارا ، مادر، را و… و امثال آنها داشت از یک سری حرکات بدنی و کارتهایی که کلماتی روی آنها نوشته شده بود استفاده شد.

۲- تقویت حافظه دیداری مهدی در رابطه با آموزش حروف هم صدایی مانند (ظ،ذ،ز،ض،….) با پوشاندن حروف و کلمه مورد نظر.

۳- تفویت حساسیت شنوایی : با استفاده از صداهای ضبط شده و تشخیص صداها توسط دانش آموز و یا تشخیص صدای دوستان خود با چشمان بسته.

 اجرای راه حل های انتخاب شده

قبل از اجرای راه حل های انتخاب شده جدولی برای تشویق مهدی و ثبت میزان پیشرفت او ، ترسیم کردم و در کنار تابلو نصب کردم تا مهدی هم آن را ببیند، قرار شد که هر املائی که از مهدی گرفته می شود، نمره او در جدول نوشته شود.

در مرحله اول برای تقویت توالی دیداری کلماتی مانند “مارد ” به جای “مادر” یا کلمه ی “نوازد “به جای”نوزاد “، فعالیتهای زیر انجام گرفت:

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی را به تایید می رساند.

الف- روبروی مهدی ایستاده و چند حرکت بدنی انجام داده و از مهدی خواسته شده تا او همان حرکات را به ترتیب انجام دهد و این امر دو باره انجام شد و تا نتیجه خوبی گرفته شد.

ب- روی یک کارت مقوایی کلماتی  مانند مادر، نوزاد ، دارا ، سامان  نوشته شده بود  به مهدی نشان دادم و سپس آنها را مخفی کردم و از او خواستم که آن کلمات را به ترتیب بازگو کند. و سپس آن حروف کلمات را به ترتیب بنویسید در این مرحله زمان زیادی صرف شد سعی کردم کلمات بیشتری با مهدی کار کنم تا ترتیب و توالی را خوب یاد بگیرد.

در پایان این مرحله یعنی تقویت توالی حافظه املائی از کلماتی که امکان بر عکس نوشتن حروف باشد از مهدی گرفته شد ونتیجه بررسی یادداشت شد، تقریباً نتیجه خوبی بدست آمد و فقط ۲ غلط املائئ داشت.

تصمیم گرفتم برای گرفتن نتیجه بهترمرحله (ب)  را بار دیگر با مهدی کار کنم این کار انجام شد و دوباره از مهدی املاءگرفته شد، این بار دیگر غلطی نداشت و نتیجه خوبی گرفته شد.

۲- برای تقویت حافظه دیداری مهدی از مراحل ذیل استفاده شد.

الف: ابتدا دو تصویر را انتخاب کرده و یک به یک به مهدی دادم و بعد تصویرها را مخفی کردم و از او خواستم که آن تصویر را نام ببرد بعد روش بالا را با سه – چهار تصویر انجام دادم تا حافظه دیداری مهدی بالا برود. دو سه مرتبه این روش انجام شد تا نتیجه خوبی داد.

ب: در مرحله بعدی چند کارت تهیه کرده و روی هر کارت کلمه ای که مربوط به  کلمات کتابش باشد نوشته ، کارت ها را به مهدی دادم تا واژه ها را به خاطر بسپرد و بعد کارت ها را از او گرفته و دور از چشم او یکی  دو کارت را برداشتم و بقیه را به مهدی نشان دادم و بعد از او خواستم تا کارت مربوط به واژه که برداشته شده را معرفی کند. مرتبه اول که این کار را انجام شد، مهدی واژه هایی را گفت که اصلاً در بین کارتها نبود. تصمیم گرفتم واژه هایی را انتخاب کنم که در یک گروه باشد(مثلاً از گروه میوه : سیب- گلابی – هلو – موز- پرتقال) تا بتواند جواب دهد. این روش نتیجه خوبی در بر داشت. در ادامه این مرحله یک واژه که ربطی به بقیه واژه ها نداشت به واژه ها اضافه کردم و همان واژه ها اضافه شده و واژه دیگری را برداشتم. به همین ترتیب هرمرتبه یک واژه غیر مرتبط اضافه می کردم . خوشبختانه نتیجه خوبی در برداشت.

این مرحله طی ۴ جلسه ۱۵ دقیقه ای انجام گرفت تا حافظه دیداری مهدی افزایش یابد.

ج- بعد از این مراحل واژه هایی را که املای صحیح آنها به حافظه دیداری ربط داشت انتخاب کردم و به مهدی دادم تا واژه ها را بخواند بعد کارتها را مخفی کردم و ازوی خواستم تا املای صحیح آن را با انگشت در هوا و بعد روی کاغذ بنویسد. وی در انجام این تمرین موفق بود . با انجام این تمرین روزانه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بعد از گذشت یک هفته دانش آموز پیشرفت خوبی داشت.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی را تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن مشکلات املایی بد خطی و عدم تمرکز در ماده درسی با تشویق دانش آموز پایه ششم  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

− 1 = 8