گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۵ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م

    درمان پرخاشگری:

برای درمان پرخاشگری گام اول شناخت و ریشه یابی علت یا علل پرخاشگری است با شناخت این عوامل می توان همکاری های لازم را برای کاستن از میزان و شدت پرخاشگری ارائه نمود مانند سرگرم نمودن فرد مهر و محبت و دلجویی آموزش تنهایی فکرکردن صبرو متانت نشان دادن در مواقع پرخاشگری تشویق جهت استحمام وروش گرفتن اجرای عدالت در منزل برآورده کردن نیازهای کودکان و نوجوانان مساعد ساختن جو آزادی های کنترل شده جلوگیری از توهین و ناسزا گفتن به آنها ویا مقابله به مثل نکردن با آنها جلوگیری از تهدید و ترساندن الگوهای خوب را به آنها نشان دادن رهنمودهایی در مورد سازش و جوشش با دیگران تشویق به بازیهای گروهی و رعایت بتراکت و قوانین در زندگی با دیگران عادت دادن به آنا به گذشت یاد دادن انتقاد صحیح به آنها جهت تخلیه و سبک شدن و آرامش یافتن و درپایان چنانچه رعایت عوامل فوق تاثیری نداشت می توان از عوامل دیگری مانند توبیخ اخطار تحکم علامت مقابله به مثل تنبیه و قهرو… استفاده نمود. ( ویکی پدیا ، ۲۰۰۷ )

قوانين يادگيری:

قانون اثر ونتيجه :

وقتی يك پاسخ یا واكنش برای يك وضع (انگيزه يا محرك)، با احساس خوشی و رضايت خاطر همراه باشد بايد دنبال آن خوشی حاصل شود شخص به تكرار آن رفتار مايل خواهد شد. ولی اگر با احساس رنج وناخوشايندی همراه بوده يا به دنبالش ناراحتی پيدا شود آن رفتار ديگر تكرار نشده به تدريج فراموش خواهد شد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی را به تایید می رساند.

تشویق و تنبیه  :

مشاهدات وآزمايش های زياد ثورندايك و ديگران نشان دادند كه پاداش ،فرد را به تكرار پاسخي كه موجب پاداش گرفتن او شده است تحريك مي كند وهمواره با عث تقويت ارتباط بين انگيزه وپاسخ مي شود . در حالي كه نتايج كيفر رانمی توان هميشه تضمين كرد وچه بسا از اشتباه ولغزش جلوگيری نمي كند.

برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه  و احساس مسئولیت فرد نسبت  به گروه ایجاد   می گردد و از والدین فرد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.

برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین (س.م)خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض نشود و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد .  به نظر می رسد یکی از علتهای  اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است . و به فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند  تا کودک باور کند که واقعاً دارای  ویژگی های مثبت است .

گرد آوری اطلاعات(شواهد ۲)

برای اينكه رفتارهای (س.م) را تغییر دهم ، ابتدا تصميم گرفتم خودووالدين را تغيير دهم چون به نظر مي رسد علت نا بهنجاری در وهله اول والدين ايشان بودند. آنان با تولد فرزند دوم ، نسبت به او بي توجه شده بودند وخود را با فرزند دوم يعنی برادر (س.م)سرگرم كرده بودند .به همين علت دچار كم توجهی وكمبود محبت شده بود وبرای جبران كم توجهی وكمبود محبت دست به رفتارهای نا بهنجاری زده بود . ونابهنجاری اوو نگرش والدين رانسبت به او تغيير داده وبه او بر چسبهايی همچون بداخلاقی ، پررویی، لج بازی …زده  بودند  وبه اين ترتيب فشارهای روانی منجر به سردرد عصبی ايشان گرديده است .برای كاهش نابهنجاری ، مادر ايشان به مدرسه دعوت گرديد. ومشكلات با مادرايشان درميان گذاشته شده و از مادر ايشان خواسته شد تا با شوهرش نيز در اين مورد صحبت كند وسعي كنند با او رفتاری توام با مهر و محبت داشته باشند وبه او توجه بيشتری نمايند . در صورت امكان در هنگام خوابيدن به او داستانهای كه بلند هستند تعريف نمايند. بين او وبرادرش تبعيض قائل نشوند. و بعضی مواقع مراقبت از برادرش را به او بسپارند. او را تنبيه يا تحقير نكنند و هنگام بروز رفتارهای خوب ، ايشان را تشويق كنند.ما نيزدرمدرسه تصميم گرفتیم او را در بازيهای دسته جمعي شركت دهیم . اورا سرگروه نمايم. در خواندن شعراز ايشان بيشتر استفاده كنیم و در تمرين مسائل رياضی بيشتر استفاده كنیم. وبرای ابراز محبت ايشان را با نام كوچكش صدا بزنیم . ودرمدرسه او در مراسم صبحگاهی دعا بخواند. وازدانش آموزان دیگر خواستم با ايشان به ملايمت رفتار نمايد و هنگام در گيری ايشان باديگر دانش آموزان ، شكل صحيح برخورد را به ايشان گوشزد نمايند.رفتارهای مثبت ايشان تشويق شده وبا رفتارهای منفی ايشان با ملايمت تذكر داده می شد.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی را تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزس .م به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

1 + = 3