گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی  

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی   به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی   در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان با موضوع چگونگی ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی   پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

چکیده گزارش در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

شرایط پس از بهبود مشکل ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

منابع برتر و ماخذ قابل قبول ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن

راه حل های پیشنهادی:

روش تدریس مشارکتی (فراگیر- مدار)

تشکیل گروههای درسی

استفاده از روش خود ابرازی برای همه دانش آموزان

تغییر شرایط فیزیکی کلاس

تشویق دانش آموزان با روشهای مختلف

استفاده از وسایل کمک آموزشی ، تکنولوژی آموزشی،برد هوشمند

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان را به تایید می رساند.

دادن تکالیف متنوع درسی

ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان

تولید محتوا ی درسی برای دانش آموزان

در مدارس هوشمند كامپيوتر در نحوه تدريس و ارزشيابي تأثير مي‌گذارد و برنامه‌هاي درسي را تا حدودي تغيير مي‌دهد. همچنین كامپيوتر جايگزين تخته سياه و CD جاي دفتر مشق را مي‌گيرد. دانش‌آموزان مي‌توانند از طريق اينترنت اطلاعات بسياري را درباره هر موضوع كه بخواهند بدست آورند. در اين سيستم معلم و شاگرد هر دو توليد محتواي الكترونيكي و درس را به صورت CD ارائه مي‌كنند. در اين مدارس آموزش منحصر به معلم نيست و دانش‌آموز نقش اساسي در آموختن مباحث علمي دارد. دبيران با استفاده از محتواي درسي الكترونيكي موجب تفهيم بهتر مطالب درس و صرفه‌جويي در وقت مي‌شوند و دانش‌آموزان هم اين فرصت را دارند كه توانايي و قابليت هاي خود را آشكار و به توليد محتوا بپردازند.كسب موفقيت دست‌يافتني است و ميزان آن به تلاش و پيگيري دانش‌آموزان و هدايت صحيح و جهت دار بستگي دارد. در اين روش روح پژوهش و جست‌وجوگري،‌ جايگزين روحيه بي‌هدف دانش‌آموز خواهد شد و ركن اصلي براي هرگونه تغيير، تغيير در فكر است و ابزار و امكانات تنها وسيله‌اي براي جامه عمل پوشاندن به افكار هستند. دانش‌آموزان مي‌آموزند انبوهي از اطلاعات را پردازش كنند و از اين اطلاعات در جهت يادگيري بيشتر استفاده كنند. دانش‌آموزان حتي مي‌توانند با منابع علمي جهان و معلمان و بچه‌هاي مدارس ديگر ارتباط برقرار كنند. هفت اصل كليدي در مدارس هوشمند عبارتند از: ۱)دانش خلاق ۲)استعداد يادگيري ۳)توجه به فهم مطالب ۴) آموختن با هدف تسلط و انتقال آن ۵) ارزيابي آموخته‌ها به شكل متمركز ۶) غلبه بر مشكلات ۷) مدرسه به عنوان يك سازمان آموزشي.

گرد آوری شواهد دو:

پس از انجام راه حل های انتخابی شاخص کیفی موفقیت طرح عبارتند از: فعالیت فردی و گروهی هنگام تدریس و تمرین ، علاقه دانش آموزان به فعالیت کلاسی و فوق برنامه   داشتن برنامه در منزل ، به حداقل رسیدن غیبت ها منظم و مرتب در مدرسه و منزل و … و شاخص کمّی موفقیت طرح که شامل انجام آزمونهای منظم و مستمر از کلیه دروس بسیار چشمگیر بود و محقق را متعجّب ساخت.

عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)

چندین بار به طور تصادفی از دانش آموزان ارزشیابی بعمل آوردم و وقتی تعداد شرکت کنندگان علاقه مند به فعالیت های مدرسه ای و با نشاط را بررسی میکردم مشاهده میکرد که تعداد شان روز به روز افزایش می یابد بطوری که بعد از اجرای روش های متنوع و جذاب این تعداد به صد در صد رسیده بود که اولیای  محترم و سایر همکاران چندین بار درباره این موضوع  تقدیر و تشکر کردند.و  با نوشتن نامه یا بصورت شفاهی احساس رضایت خود را اعلام می کردند و تشکر و قدر دانی می کردند.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان را تحت عنوان ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

67 − = 64