گزارش تخصصی استثنایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني آموزشگاه استثنايي ناشي از بيش فعالي و كمبود توجه   

گزارش تخصصی استثنایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني آموزشگاه استثنايي ناشي از بيش فعالي و كمبود توجه    به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی استثنایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني آموزشگاه استثنايي ناشي از بيش فعالي و كمبود توجه    در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۳ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی استثنایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی استثنایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی استثنایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی استثنایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی استثنایی با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني آموزشگاه استثنايي ناشي از بيش فعالي و كمبود توجه    پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی استثنایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی استثنایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

چکیده گزارش در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

شرایط پس از بهبود مشکل  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

منابع برتر و ماخذ قابل قبول  بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن

همچنین دربرنامه گزارش تخصصی حاضرازچهاربرنامه تقویت استفاده کردم  که عبارتند از:

۱-تقویت نسبی ثابت*:تقویت پاسخ معینی ازدانش اموزدربرابر ارائه تعداد ثابتی پاسخ

۲- تقویت نسبی متغیر*:دراین برنامه برای دانش آموزمعلوم نیست که بعد ازدادن چه تعدادپاسخ تقویت خواهد شد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی استثنایی قرار داده است. گزارش تخصصی استثنایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی استثنایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی استثنایی را به تایید می رساند.

۳-تقویت فاصله ای ثابت*:دانش آموزبعدازگذشت مدت زمان معینی ازپاسخ دهی تقویت میشود.

۴-تقویت فاصله ای متغیر*:فاصله های زمانی بین تقویت هادراین روش متغیر  است ودانش آموز نمی داند که چه وقت تقویت خواهدشد.

دراولین برنامه ای مشاهده ازتاریخ۱/۱۱/۹۲تا۶/۱۱/۹۲بمدت پنج جلسه ، رفتار طبیعی کیس را مشاهده نمودم پس از آن بمدت پانزده جلسه دیگر دربرنامه اصلاح رفتار اوراتحت نظرداشتم ورفتارهای پرخاشگرانه او را ثبت نموده ام .این برنامه درتاریخ ۲۴/۱۱/۹۲باموفقیت به پایان رسید. دومین مشاهده وبررسی خود رابرروی رفتار کمبود توجه دانش آموز انجام دادم.درابتدا به مدت پنج جلسه مشاهده طبیعی ازرفتارآزمودنی بعمل آورم.وسپس طی پانزده جلسه او رادر برنامه اصلاح وتغییر رفتار خود تحت نظر داشتم ومورد مشاهده وارزیابی قرار دادم واین برنامه نیزتا تاریخ ۲۷/۱۲/۹۲ بطول انجامید خوشبختانه درعمل موثر واقع گردید.

گردآوری شواهد(۲)

بامشاهده نیمرخ رفتارهای دانش آموز،نمودارهای ستونی وجداول اندازه گیری رفتار وی متوجه تغییرات ذیل می شویم نیمرخ رفتار دانش آموز : در نمودار ستونی فوق میزان رفتار پرخاشگری در دانش آموز مورد تحقیق طی ۲۰ جلسه مشاهده به نمایش گذاشته شده است . پس از ثبت اطلاعات رفتاری او در فرم اندازه گیری فراوانی رفتار نامبرده را در طرح آزمایش قرار دادم.اولاً درمرحله A1  : اطلاعات اولیه ( خط پایه) رفتارش را به مدت ۵  جلسه ثبت نمودم. در این مرحله پرخاشگری دانش آموز در قالب پرخاشگری کلامی ( فحاشی) ، پرخاشگری فیزیکی ( هل دادن و آزار و اذیت و تهاجم به  دیگران ) فقط ثبت گردیده

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی استثنایی را تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري دانش آموز پيش دبستاني آموزشگاه استثنايي ناشي از بيش فعالي و كمبود توجه   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی استثنایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی استثنایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

− 4 = 1