گزارش تخصصی دبیران تاریخ با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

گزارش تخصصی دبیران تاریخ با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۲ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی دبیران تاریخ حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیران تاریخ انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی دبیران تاریخ سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی دبیران تاریخ قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی دبیران تاریخ با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی دبیران تاریخ را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی دبیران تاریخ مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

چکیده گزارش در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

شرایط پس از بهبود مشکل علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی

ارائه روش هاي پیشنهادي جهت حل مسأله

با توجه به اطلاعات بدست آمده و شناخت علل بی علاقگی دانش آموزان به بحث تاریخ   تصمیم گرفتم روش هاي زیر را اجرا نموده تا از میزان علاقه دانش آموزان را افزایش دهم:

  1. بالابردن سطح آرزوهاي دانش آموزان
  2. تشکیل گروه هاي کوچک
  3. برقراري ارتباط مناسب با دانش آموزان
  4. تهیه رسانه آموزشی
  5. تهیه داستان هاي تاریخی
  6. ارائه فهرستی از مشاغل
  7. استفاده از شیوه هاي نوین تدریس

۸ . استفاده از وسایل کمک آموزشی در تدریس

۹ . تغییر دادن محرك ها در جریان تدریس

۱۰ . مشاوره با مدیر و معاون مدرسه

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی دبیران تاریخ قرار داده است. گزارش تخصصی دبیران تاریخ نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیران تاریخ نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی دبیران تاریخ را به تایید می رساند.

۱۱ . ارائه گزارش در جلسه شوراي دبیران

۲ . راهنمایی و مشاوره با والدین

 

 

اقدام و اجراي راه حل هاي پیشنهادي

  1. بالابردن سطح آرزوها- براي بالابردن سطح آروزها به دانش آموزان در جلسات متعدد متذکر شدم که هر انسانی با تلاش و کوشش می تواند موفق شود. انسان هاي موفق به دستاوردهاي کم قانع نمی شوند و تلاش دارند با برنامه ریزي و پشتکار در انجام کارها موفقیت هاي خوبی داشته باشند. شما هم داراي توانایی هاي زیادي هستید و نباید خود را دست کم بگیرید. می توانید با تبدیل محدودیت ها به فرصت ها و استفاده از این فرصت ها در یادگیري درس ها موفق باشید. تفاوتی میان شما و آنهایی که موفق هستند، وجود ندارد. تنها تفاوت در این است که آنها از فرصت ها استفاده می کنند و در کلاس با دقت به درس گوش می کنند و مطالب را در همان کلاس یاد می گیرند. در ادامه از شخصیت هاي علمی که با کمترین امکانات موفق بودند صحبت کردم. با این شیوه سعی کردم سطح آرزوهاي دانش آموزان را افزایش دهم.
  2. تشکیل گروه هاي کوچک- دانش آموزان را به گروه هاي کوچک همیار تقسیم کردم و به آنها فرصت دادم متن درس را به صورت انفرادي بخوانند و بصورت گروهی با هم بحث و گفتگو کنند و بعد به سوالات مطرح شده، پاسخ دهند. البته براي گروه هایی که فعالیت خودشان را با جدیت دنبال می کردند و مشارکت خوبی داشتند،جایزه در نظر می گرفتم.
  3. برقراري ارتباط مناسب با دانش آموزان- سعی کردم ارتباط دوستانه اي با دانش آموزان داشته باشم در ابتداي ورودم به کلاس با آنها سلام و احوالپرسی می کردم و سعی کردم با نام کوچک آنها را صدا بزنم از تنبیه یا مجازات هایی که شخصیت آنها را زیر سوال می برد، پرهیز کردم. دانش آموزان را در تصمیم گیري ها مشارکت می دادم و از آنها خواستم که عملکردم را در کلاس نقد و بررسی کنند و انتقادها و پیشنهادهاي خود را بیان کنند و نظرات آنها را در تدریس لحاظ می کردم. در این زمینه از راهکارهاي بهبود ارتباط (هورنباي ۱۹۹۴ ) استفاده نمودم.
  4. تهیه رسانه آموزش- در این زمینه از دانش آموزان خواستم که برحسب موضوعات درس از محیط پیرامون خود آثار و بناهایی تاریخ ی مربوط به دوره هاي مختلف را بررسی و از آنها گزارش تهیه و به کلاس ارائه دهند. کار دیگر تهیه روزنامه دیواري بوده و براي این کار آنها نمره در نظر گرفتم تا دانش آموزان تشویق

شوند کارشان را با جدیت انجام دهند.

  1. تهیه داستان هاي تاریخ ی- ابتدا خود داستان هاي تاریخ ی را در کلاس می گفتم.براي نمونه ماجراي قتل آقامحمدخان قاجار را توضیح دادم و از شخصیت هایی چون میرزاکوچک خان که در تاریخ   نقش داشتند صحبت می کردم و در ادامه دانش آموزان را تشویق کردم که آنها می توانند این کارها را انجام دهند.
  2. بازدید از موزه- یکی دیگر از اقداماتی که با همکاري مدیر مدرسه انجام دادم

بازدید از موزه شهرستان نهاوند  به همراه دانش آموزان بود. البته از آنها خواستم از این بازدید بصورت گروهی گزارش تهیه کنند و به کلاس ارائه دهند و گروهی که بهترین گزارش تهیه کردند مورد تشویق قرار گرفتند.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی دبیران تاریخ را تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان پایه…آموزشگاه .. ..  به مباحث تاریخی  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیران تاریخ سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیران تاریخ را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

2 + 1 =