گزارش تخصصی دبیران ریاضی با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

گزارش تخصصی دبیران ریاضی با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۸ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی دبیران ریاضی با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی دبیران ریاضی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی دبیران ریاضی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

چکیده گزارش در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

شرایط پس از بهبود مشکل علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

منابع برتر و ماخذ قابل قبول علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي

عنوان : معرفی کاربرد رسم در الگوهای خیاطی و تذهیب

هدف : آشنایی با کاربرد رسم در درس هایی غیر از ریاضی

– در این روش سعی شده تا دانش آموزان کاربرد رسم هندسي را درجهان واقعی ببینند و متوجه شوند که چگونه در جهان اطراف آنها وجود دارد . ( با توجه به مطالب نشریه داخلی کمیته بهره وری ، ۷۹)

اجرا :

در این راه حل سعی کردم تا دانش آموزان را با کاربرد رسم در درس هایی غیر از ریاضی آشنا کنم .

بدین منظور در تاريخ ۲/۲/۸۷  طراحی و رسم چند الگوی خیاطی با توجه کتاب آموزش برش فیروزه به آنان نشان دادم ( پیوست شماره۳۶ ص۸۶)

– همچنین کاربرد رسم هندسی را در تذهیب به آنان نشان دادم  به اين ترتيب كه :

با توجه به کتاب « تذهیب به شیوه اردشیر مجرد تاکستانی » روش ترسیم گل ترمه ( بته جقه ) را به دانش آموزان آموزش دادم و به آنان نشان دادم که چگونه با کشیدن دایره های مماس بر هم می توانند گل ترمه های متفاوتی را بوجود بیاورند و از ترکیب آن طرحهای تذهیب را بسازند (پیوست شماره۳۷ ص۸۷ )

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی دبیران ریاضی قرار داده است. گزارش تخصصی دبیران ریاضی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی را به تایید می رساند.

تذهیبی از سرکار خانم علی عسکریان دبیر ریاضی ناحیه ۲ شیراز و مدرس تربیت معلم شهید باهنر شیراز که ترکیبی از گل ترمه های متفاوت است را به دانش آموزان نشان دادم و زمینه را برای علاقه مندی بیشتر آنان فراهم کردم .(پيوست شماره ۳۸ ص۸۷)  در اين مرحله نيز از همكاران ، نظرشان را جويا شدم .

اجرای را ه حل هفتم

عنوان : تشکيل نمايشگاه

هدف : – اهميت دادن به فعاليت دانش آموزان

– اهمیت دادن به جنبه های مختلف شخصیتی و روحی و ذهنی دانش آموز و تقویت روحیه خلاق و توانمندی های دانش آموز (با توجه به مطالب احمدی -۸۴)

اجرا :

در دهه فجر با هماهنگی مسئولین محترم مدرسه و با همکاری دانش آموزان عزیز نمایشگاهی از کارهای آنان در محل نمازخانه ی مدرسه ترتیب دادیم .

دانش آموزان با اشتياق زياد در اين زمينه همكاري نموده و با علاقه از نمايشگاه بازديد مي كردند كه خود نشانه ي جلب توجه و علاقه مندي آنان به رسم هندسي بوده است . ( پيوست شماره ۴۱ ص ۸۹  و پيوست ۳۰ ص۷۰ )

در روش های ارائه شده در سال های گذشته و امسال راه کارهایی برای علاقه مندی دانش آموزان به رسم ریاضی اجرا شد که هر کدام می تواند الگویی برای دبیران ریاضی جهت رسیدن به همین هدف باشد .

البته اقداماتی برای نشان دادن کاربرد رسم هندسی و علاقه مندی همکاران محترم ریاضی نیز انجام دادم که بعضی از آنان را به طرق مختلف برای دانش آموزان نیز ارائه  داده ام که در ذیل توضیحات لازم داده شده است .

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی دبیران ریاضی را تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی با فعاليت هاي تكميلي  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

− 2 = 5