گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۷ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی

گرد آوری شواهد دو

با امعان نظر و تفحّص لازم از پژوهش و تحقیقات علمی و عملی به عمل آمده در زمینه موضوع مطروحه نتایج به شرح و ترتیب ذیل حاصل شد:

۱-     گروهی از دانش آموزان مثل سارا تصوّر می کنند که تنها حضور مستمر و مرتب آنها در سر کلاس، برای گذراندن موفقیت آمیز کافی است. در حالی که بودن در کلاس، تنها بخشی از فرآیند یادگیری و آموزش محسوب می شود، لذا با اندکی هشدار دادن و ایجاد انگیزه در وجود بچّه ها، می توان میزان اعتماد بنفس و افزایش حسّ مسئولیت پذیری را در آنها تقویت نمود.

۲-     باید توجّه داشته باشیم که دانش آموزان از ابتدا که وارد مدرسه و محیط آموزشی می شوند، هیچ ترس و دلهره ای نسبت به آزمون های کلاسی ندارند، این بزرگترها هستند که با نگران کردن بچّه ها، آن ها را نسبت به امتحان، آشفته و پریشان می کنند تا حدّی که در کلاس های بالاتر دچار چنان اضطراب می شوند که این امر گاهی مانع از مدرسه رفتن آنان می شود. که این موضوع با برگزاری متعدد اولیای دانش آموزان به همراه خود دانش آموزان قبل از برگزاری امتحانات تا حدّ قابل توجّهی تقلیل یافت.همچنین در مورد سارا که قبلا بسیار اوضاع نگران کننده ای بود پیشرفت زیادی حاصل شد.

۳-     یکی دیگر از عواملی که موجب بروز اضطراب امتحان می شود، برداشت و نگرش منفی دانش آموز درباره توانایی ها و استعدادهایش است که این امر با انجام مذاکرات صمیمانه و ارائه حس مسئولیت پذیری، و دادن اتّکا به دانسته های خود تاثیر بسیار مطلوبی داشت.

۴-     هر گونه تنبیه بدنی و روحی دانش آموز به دلیل عدم اخذ نمره عالی موجب تشدید اضطراب او در ارتباط با مدرسه، درس و امتحان می شود که اینجانب همه سعایت خود را به کار گرفته ام تا دانش آموزان مطالب درسی را بتوانند تجزیه و تحلیل نمایند و درک درستی از موضوع مورد تدریس داشته باشند و حتّی با توضیح شفاهی اجمالی از موضوع درسی فرا گرفته شده امتیازات لازم به آنان تعلّق می گرفت تا آنان دانش آموز نمره محور همراه با محفوظات خالی به دور از درک مفاهیم اصلی درس تلقّی نگردند.

۵-     اگر دانش آموز آن قدر عصبی و مضطرب است که احساس می کند هیچ چیز را به خاطر نمی آورد، در این گونه مواقع سعی نمودم چند دقیقه به او احساس آرامش دهم و با کمک عوامل اجرایی برگزاری امتحانات با ارائه فرصتی بیشتر به ایشان توانسته باشم او را از آن حالت نگرانی و فشارهای عصبی خارج سازم و تمرکز او را نسبت به پاسخگویی سوالات امتحان ارتقاء ببخشم.

بیان محدودیت ها :

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی قرار داده است. گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی را به تایید می رساند.

۱- عدم برقراری ارتباط و همکاری لازم دانش آموزان در مراحل اولیه تحقیق و پژوهش.

۲- عدم همکاری لازم اولیای دانش آموزان دارای اضطراب و تشویش فراوان در طول دوره تحقیق و پژوهش.

۳- عدم شناخت اولیای دانش آموزان مزبور نسبت به تفاوت های فردی فرزندانشان.

۴- فقر فرهنگی و اقتصادی حاکم بر خانواده های دانش آموزان مورد تحقیق.

۵- چندگانگی آموزش مطالب درسی از سوی اولیای مدرسه و اولیای دانش آموزان و عدم نظارت لازم آنان (اولیای دانش آموزان) بر انجام تکالیف درسی مربوطه در طول سال تحصیلی.

۶-  عدم ایجاد فضا و بستر مناسب در ایام برگزاری امتحانات از سوی اولیای دانش آموزان.

۷- اهمال و بی توجهی نسبت به توصیه های مفید و موثر علمی و آموزشی، تعیین برنامه های تغذیه ای مناسب از سوی اولیاء دانش آموزان.

ارایه پیشنهادات:

بر اساس پژوهش و تحقیقات حاصله و تجربیات کسب شده توجه به موارد زیر می تواند برای پژوهش های بعدی موثر واقع شود:

الف- دانش آموزان و اولیای محترم آنان باید بپذیرند که مطالعه و درس خواندن موثر و کارآمد برای گذراندن موفقیت آمیز امتحانات، از همان روز اول بازگشایی مدارس آغاز می شود. لذا اگر دبیری دارند که نکات مهم درس را روی تابلو می نویسد، همان طور که به درس و صحبت های او با دقّت گوش می دهند، از نوشته های او نیز یادداشت برداری کنند، اگر احساس می کنند که موضوع درس را کاملاً متوجّه نشده اند، از معلّم و دبیر مربوطه خود بخواهند که آن مطالب را دوباره برایشان توضیح دهد چون بسیاری از معلّمین و مربیّان و دبیران، زمانی که متوجّه می شوند دانش آموزان با علاقه و تمایل بیشتری به درس توجّه می کنند، از تکرار و توضیح مطالب درس لذّت می برند، زیرا هدف آنها آموزش و یادگیری دانش آموزان است.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی را تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن اضطراب و دلهره دانش آموزم در درس علوم تجربی  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

− 2 = 7