گزارش تخصصی دبیر تاریخ با موضوع چگونگی کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

گزارش تخصصی دبیر تاریخ با موضوع چگونگی کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۰ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی دبیر تاریخ حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیر تاریخ انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی دبیر تاریخ سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی دبیر تاریخ قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی دبیر تاریخ با موضوع چگونگی کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی دبیر تاریخ را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی دبیر تاریخ مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

چکیده گزارش در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

شرایط پس از بهبود مشکل کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

منابع برتر و ماخذ قابل قبول کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ

چگونگی یافتن و انتخاب راه حل ها

برای اینکه علت دقیق عدم تمرکز کوثر مشخص شود با او مصاحبه کردم و از او خواستم از بین عواملی که باعث عدم تمرکز می شوند مواردی که بیشتر در او این مشکل را به وجود آورده است مشخص کند.

با هم عوامل را بررسی کردیم.از عوامل محیطی هیچ کدام موثر نبود چون شرایط محیطی در این مدرسه برای دانش آموزان کاملا مساعد است..

عامل بعدی خانواده است که کوثر شرایط را در خانواده مناسب می داند ولی می گوید گاهی مادرم من را با افراد فامیل مقایسه می کند که باعث اذیت من می شود.

در مورد روشهای تدریس ،چون من از روشهای فعال استفاده می کنم و تمام واحدهای کتاب را به صورت تصاویر جذاب استفاده کردم،و دانش آموزان به صورت گروهی و شرکت در پرسش و پاسخ و بحثهای گروهی فعال هستند به نظرم مشکل خاصی در این مورد نباشد که کوثر نیز این مطلب را تایید کرد.

در مورد کتاب می گوید :به آن علاقه ای ندارم و چون فکر می کنم برای من سخت است و یاد نمی گیرم باعث اضطراب من میشود.در مورد دبیر هم چون کوثر به من علاقه مند است در این مورد هم مشکل خاصی نیست. در مورد عوامل مربوط به دانش آموز داشتن اضطراب و بی علاقگی را نام می برد..بعد از اینکه عوامل به وجودآورنده عدم تمرکز در کوثر تقریبا مشخص شد حالا باید به فکر راهکارهای مناسب برای ازبین بردن این عوامل باشم.ابتدا پرسشنامه ای تهیه کردم و از کوثر خواستم بادقت به آن پاسخ دهد.که متن پرسشنامه و پاسخهای کوثر در ادامه آورده شده است.

۱-قبل از شروع مطالعه به چه نکاتی می پردازد؟آیا در ذهن خود سئوال طرح می کند؟به مرور نکات گذشته می پردازد؟  به مرور نکات گذشته می پردازم.

۲-قبل از شروع مطالعه،تخمین صحیحی نسبت به زمان مطالعه خود دارد؟ خیر

۳-حس و حال او نسبت به شروع مطالعه چگونه است؟ خیلی مشتاق و علاقه مند نیستم.

۴-آیا توجه او به زمان های شروع مطالعه،دقیق است؟در لحظه شروع می کند یا در ساعت های مشخص؟

خیر ، ساعت مشخصی ندارد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی دبیر تاریخ قرار داده است. گزارش تخصصی دبیر تاریخ نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیر تاریخ نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی دبیر تاریخ را به تایید می رساند.

۵-طبق برنامه قبلی درس می خواند؟با درس خاصی که علاقه دارد شروع می کند؟  خیر، با درس خاصی که علاقه دارم شروع می کنم.

۶-روشهای تند خوانی را می داند؟با چشم مطالعه می کند؟ خیر ، زمزمه می کنم.

۷-معیاری برای میزان سرعت خواندن مطالعه خود دارد؟ خیر

۸-کند خوان است؟با صدای بلند می خواند؟به صورت راه رفته درس می خواند؟بله، با صدای بلند، بله

۹-راه حل مطالعه را می داند؟از یک صفحه شروع به خواندن کامل می کند؟یا ابتدا مروری اجمالی می کند؟

بله، ابتدا مروری اجمالی می کنم.

۱۰-در هنگام مطالعه ،یادداشت برداری می کند؟زیر نکات مهم خط می کشد؟بله،زیر نکات مهم خط می کشم.

۱۱-مطالعه مستمر چند ساعته دارد؟زمان معینی ندارد.

۱۲-در زمان استراحت بین مطالعه چگونه عمل می کند؟خوردن، دراز کشیدن

۱۳-با افکار مزاحم چه می کنی؟زمان مطالعه را از من می گیرد،اما فکر می کنم تا تمام شود به نتیجه برسم.

۱۴-حس و افکار منفی در مطالعه چه جایگاهی دارد؟تخیل نامناسب را چگونه دفع کنیم؟زیاد، نمی دانم.

۱۵-اگر شرایط سکوت کامل فراهم نبود چه کنیم؟در این مواقع اصلا نمی توانم درس بخوانم.باید کامل فراهم باشد.                                                                                               ۱۰

۱۶-مکان خاصی برای مطالعه دارد؟ بله، در اتاق خودم

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی دبیر تاریخ را تحت عنوان چگونگی کاهش  افت درسی دانش آموز پایه دهم علوم انسانی در درس تاریخ  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیر تاریخ سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیر تاریخ را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

− 3 = 5