گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری با موضوع چگونگی جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان پایه … به کمک آموزگار مربوطه

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری با موضوع چگونگی جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان پایه … به کمک آموزگار مربوطه  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان پایه … به کمک آموزگار مربوطه  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۵ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری با موضوع چگونگی جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان پایه … به کمک آموزگار مربوطه  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

چکیده گزارش در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

شرایط پس از بهبود مشکل جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

منابع برتر و ماخذ قابل قبول جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

روشها وراهکارهها

برای حل مشکل کمبود سیستم به اداره پیشنهاد داده شد درصورت امکان در یک میز که آن را مجهز به چند سیستم نموده وبصورت نوبتی واز پیش تعیین شده به مدارس فاقد سیستم رفته واین مشکل را تاحدی مرتفع نمایند .

وبه همکاران پیشنهاد گردید که در کلاسهای مربوط به ورد وپاورپوینت واینترنت که در آموزشگاههای مجازی برگزار می شود شرکت نمایند تا از شرکت در طرح جابجایی معاف گردند.

ودربحث آموزش به دانش آموزان:

  • در وهله اول می بایست مشکل شناخت حروف وساخت کلمات را در دانش آموزان خود حل نماییم .
  • لذا برآن شدیم که با یافتن واجرای راهکار به موازات تدریس این درس بتوانیم مشکل شناخت حروف را حل نماییم
  • با مشورتی که با همکاران خود داشتیم طرحی را پیشنهاد دادیم که به شکل ذیل به اجرا در اوردیم

 روش بازی با حروف

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری قرار داده است. گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری را به تایید می رساند.

۱-بدین صورت که کارتهایی از حروف الفبای زبان انگلیسی را تهیه کرده ودر پشت آنها نیز تلفظ فارسی آن را نوشتیم وسپس به هر دانش اموز یک عدد کارت را دادیم (چنانچه افراد کلاس کمتر باشد کی توانید که تعدادبیشتری به هر نفر کارت بدهید)

ودانش اموز را نیز به همان نام حرف انگلیسی متعلق به خودش صدا میکنیم (موجب پایداری در یادگیری وتلفظ حرف خواهد شد)واز بقیه دانش آموزان می خواهیم که آن حرف مربوطه را تلفظ وتکرار کنند ودر صورت اشکال در تلفظ از حامل کارت می خواهیم تا پشت کارت را نشان داده ودانش آموزان فارسی آن را تلفظ کنند وبعداز تکرار وتمرین کافی وتثبیت یادگیری حروف وارد مرحله دوم که مربوط به تدریس می شود خواهیم شد.

۲-حال که دانش آموزان حروف را شناخته وهریک از دانش آموزان نامی از حروف

را برای خود میشناسند به نمایش  کل کلمه ویا اصطلاح بکار رفته در کتاب کار وفن آوری می پردازیم مثلا کلمه cutرابه دانش آموزان نشان داده واز آنها می خواهیم که کسانی دارای این کارتها هستند کنار هم  باتوجه به نحوه  قرار گرفتن حروف در کلمه قرار گیرند وکلمه مورد نظر را درست کنند در همین ضمن معنی کلمه (قیچی) ونشان دادن قیچی واقعی معنی وکاربرد انتخاب این گزینه را در رایانه  توضیح می دهیم  ویادگیری را به شکل پایدار در ذهن دانش اموز تثبیت کردیم .

۳- بسیاری از اصطلاحات به کار رفته در این درس را می توانیم به همین روش شماره ۲و ارائه اشکال آنها به صورت مجسم وعینی به دانش آموز خود آموزش دهیم .

۴- در مرحله بعد که دانش آموز با کلمه وهمان چند اصطلاح بکار رفته در کتاب آشنا شد می توانیم ازبازیهای رایانه ای که برای شناخت حروف ساخت کلمه بکار می رود استفاده کنیم.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری را تحت عنوان چگونگی جذاب نمودن درس کار و فناوری برای دانش آموزان پایه … به کمک آموزگار مربوطه  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

60 − = 59