گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول با موضوع چـگونگی تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول با موضوع چـگونگی تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول با موضوع چـگونگی تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول با موضوع چـگونگی تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

چکیده گزارش در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

شرایط پس از بهبود مشکل تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

منابع برتر و ماخذ قابل قبول تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

خلاصه  یا فته ها ی پیشینه:

موضوع كانوني اين تحقيق بررسي رابطه كژ رفتاري هاي اخلاقي-اجتماعي دانش آموزان دوره راهنمايي با عوامل آموزشگاهي مي باشد.يكي از مهم ترين مسائل و مشكلات اجتماعي پيچيده امروز تخلفات واختلالات رفتاري وبه طور كلي كجروي هاي اخلاقي واجتماعي نوجوانان وجوانان و روش هاي مقابله با انها مي باشد.امروزه مدرسه به عنوان نهادي اجتماعي بخشي از وظايف خانواده را بر عهده كرفته است. موفقيت يا عدم موفقيت اين نهاد در انجام وظايف خود در آينده فرزندان اين مرز وبوم تاثير چشمگيري دارد. بررسي مطالعاتي كه در كشورهاي پيشرفته به عمل آمده است نشان مي دهد كه آموزشگاه در ترويج و تشديد بزهكاري نقش قابل توجهي دارد.البته اين امر خاص كشورهاي پيشرفته نبوده ودر واقع يكي از مسائل و معضلات آموزشي و پرورشي جامعه ما، انحرافات و كجرفتاري هاي اخلاقي- اجتماعی   دانش آموزان مي باشدكه همه ساله باعث به هدر رفتن بخش قابل توجهي از تجهيزات وامكانات ، نيروي انساني وبودجه شده واختلالاتي را در برنامه ريزي هاي اقتصادي، اجتماعي وفرهنگي به وجود مي آورد.وجود برخي از عوامل در مدارس و مراكز آموزشگاهي از جمله عوامل ايجاد كننده كجرفتاري و بروز جرائم مختلف است كه به عنوان يك معضل در نظام آموزش وپرورش مطرح مي باشد.

تحقيق حاضر كوشيده است تا ضمن شناسايي عوامل آموزشگاهي كه زمينه ساز بروز وتشديد كجرفتاري دربين   دانش آموزان مي شود راهكار هاي علمي مناسبي را براي حل اين معضل ارائه دهد.روش اين تحقيق از نوع توصيفي و موردي بوده و جامعه آماري آن شامل كليه دانش آموزان كجرفتار ارجاع شده يا مراجعه كننده به هسته هاي مشاوره يا مشاورين مدارس در سال تحصيلي ۷۷-۷۶ مي باشدكه تعداد ۲۵۳ نفر از دانش آموزان كجرفتار شامل ۱۰۵ پسر و ۱۴۸ دختر به عنوان جامعه نمونه آماري انتخاب گرديده اند.

نتايج ويافته هاي اين تحقيق به شرح ذيل مي باشد :

۱-بين جنس دانش آموزان و ميزان كجرفتاري آنها تفاوت معني داري وجود دارد بدين معنا كه ميزان كجرفتاري  دانش آموزان دختر بيشتر از پسران است.

۲-بين سن دانش آموزان وميزان كجرفتاري تفاوت معني داري وجود دارد بدين معنا كه بيشترين موارد كجرفتاري مربوط به گروه سني۱۳ سال و كمترين كجرفتاري مربوط به گروه سني ۲۰ سال مي باشد.

۳-بين روش كلاس داري دبيران با كجرفتاري دانش آموزان رابطه معني داري وجود دارد.

۴-بين طرز برخورد كاركنان مدرسه (گفتاري-رفتاري) و كجرفتاري دانش آموزان رابطه معني داري وجود دارد.

۵-بين فضاي فيزيكي آموزشگاه (مساحت كلاس و محوطه آموزشگاه) با فراواني و نوع كجروي دانش آموزان رابطه   معني داري وجود دارد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول قرار داده است. گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را به تایید می رساند.

۶-بين سبك مديريت و نوع كجرفتاري دانش آموزان رابطه معني داري وجود ندارد.اگرچه تعداد زيادي از دانش آموزان سبك مديريتي مدرسه را مستبد و خشن ويا توام با بي تفاوتي دانسته اند.

۷-بين وجود همسالان وهمكلاسان (تشويق دوستان فرد به انجام اعمال خلاف) و كجرفتاري دانش آموزان رابطه معني داري وجود دارد.

 

پيشنهادها :

باتوجه به يافته ها ونتايج تحقيق پيشنهادهايي به شرح ذيل ارائه مي گردد :

۱-آموزش روان شناسي اجتماعي مسائل جنسي با رعايت همه مصالح و جوانب شرعي.

۲-برپايي جلسات و همايش هاي علمي با هدف افزايش سطح دانش و مهارت ارتباط انساني.

۳-تدريس به شيوه دانش آموز محوري و دادن مسؤوليت به دانش آموزان.

۴-توجه به شيوه هاي انساني واخلاقي و صميمانه همراه با احترام متقابل كلاس داري.

۵-ايجاد تناسب بين حجم كتب درسي با ساعات تدريس.

۶-حذف پنجره هاي باز كلاسي.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را تحت عنوان چـگونگی تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

4 + 3 =