گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی با موضوع چگونگی بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس درس مطالعات اجتماعی

گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی با موضوع چگونگی بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس درس مطالعات اجتماعی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس درس مطالعات اجتماعی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۴ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی با موضوع چگونگی بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس درس مطالعات اجتماعی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

چکیده گزارش در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

شرایط پس از بهبود مشکل بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس

محيط مدرسه

مدرسه جايي است كه فرد مي تواند بي انضباطي را در آن فراگيرد و يا اينكه محلي براي ابراز شخصيت نهفته خويش به صورت رفتار ناسازگار بيابد . برخي دانش آموزان در آن  به آزمايش يافته هاي خام خويش در ارتباط با دوران نوجواني مي پردازند  و در محيط آموزشگاه بي انضباطي را مي توان در موارد مختلف مورد بررسي قرار داد از جمله رفتار و نگرش هريك از اولياي مدرسه اعم از مدير ، ناظم، مستخدم و سرايدار مي تواند عاملي بر بي انضباطي دانش آموز گردد. مثلاً بچه ها مطرح مي كردند وقتي احساس مي كنند روش هاي ظالمانه در مدیریت مدرسه و كلاس و در موارد مربوط به آنان وجود دارد . دست به اقداماتي مي زنند و  در دل سكوت در برابر آن به تلافي انتقام جويانه دست مي زنند . یا به  روش قهر آميز اعتراض مي كنند واگر اعتراض كردن خود تهديد آور باشد و پاسخ هاي غير منصفانه در يافت كنند. فعاليت ها و تكاليف و وظايفي كه به آن ها واگذار شده درست انجام نمي دهند. مخصوصاً در مقابل تبعيض و بي عدالتي هايي كه توجيه مي شوند به هيچ عنوان تحمل نمي كنند و به روحيه شان زيان بيشتري وارد مي كند كه باعث طغيان آنان و يا سرخوردگي شان مي گردد( آلبريت باندورا ـ نظريه يادگيري اجتماعي بهار ۱۳۷۲ ـ ص ۸۷).

در مواردي دیده می شود در نزد  اولياي مدرسه آزادي عمل با بي نظمي و هرج و مرج اشتباه گرفته مي شود و دانش آموزان را در چهارچوب خفه كننده اي قرار مي دهد كه امكان هر گونه ابتكار عمل را مي گيرد و در محدوديت قرار مي دهد وبا كمال تعجب برخي همكاران در مدرسه انضباط را با سخت گيري و خشن بودن يكي مي دانند.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی قرار داده است. گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی را به تایید می رساند.

باتوجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی کودکان این است که مورد توجه دیگران قرار بگیرند و چنانچه فضای فیزیکی کلاس مشوق ایجاد این حس در دانش آموزان باشد، بدون تردید از مسائل و مشکلات انضباطی بطور چشمگیر کاسته خواهد شد. (کتاب مدیریت کلاس درس، دکتر محمد نریمانی، توحید صیامی)

وضعيت ميز و نيمكت اگر به اندازه و قد دانش آموز نباشد همچنين نوع چينش ميزو صندلي ها و سالم بودن آن و سرما و گرماي كلاس و يا نبودن نور كافي كه مطالعه كتاب و نگاه كردن به تخته از زاويه هاي مختلف را براي دانش آموز مشكل مي كند و بالعكس تابش تند و مستقيم نور در كلاس نيز مي تواند موثر باشد . همچنين صدا كه در انتقال مفهوم به دانش آموز موثر است و مي تواند به كلي در آموزش اختلال ايجاد كند. (ماهنامه آموزشی رشد معلم، دوره ۲۸، بهمن ۸۸، ص ۳۶) و البته يك كلاس با وسعت كم و دانش آموزان بيش از ظرفيت به اتوبوسي مي ماند كه در آن هر كس تلاش مي كند خود را به نحوي آویزان كند تا با هر مشقتي به مقصد برسد.

فقدان مشاور در مدرسه نيز از جمله عوامل مهم موثر در بي انضباطي بچه ها بود چون خلائي در هدايت بچه ها به مسير درست احساس مي شود و بچه ها به كسي اعتماد نداشتند كه بتوانند در مسائل شان راهنمايي شان كند و آموزش هاي لازم در اين زمينه را بياموزند.

همچنين عدم هماهنگي و همكاري لازم بين اولياي مدرسه و خانه مشكلات زندگي و حضور كمتر والدين براي شركت در جلسات و مراسم و… در بي انضباطي موثر بود. چه بسا روش هاي تربيتي مناسب در هر دو نهاد باعث اثر بخشی هر دو در زمينه تربيت مي گردد. و مدرسه براي اينكه بتواند روش تربيتي خانواده را در صورت درست بودن ادامه دهد و از بايد و نبايد هايي كه خانواده ايجاد كرده آگاه شود و يا در صورت لزوم خانواده را با خود همراه سازد نيازمند برقراري تعامل با خانواده نيز مي شود(نشريه پيوند ـ مهر ماه ۱۳۸۸ ـ شماره ۳۶ـ ص ۱۸)

معمولاً متون درسي جذابيتي براي دانش آموزان ندارد و بايد در يك فرآيند پرفشار و اضطراب آور آن ها را به حافظه بسپارند و امتحان دهند . پس ناخود آگاه در برابر آن جبهه مي گيرند و به اشكال مختلف عكس العمل نشان مي دهند. مضطرب يا افسرده مي شوند بازيگوشی و شيطنت مي كنند، تمرد مي كنند و قيد تحصيل را مي زنند(ماهنامه آموزش رشد معلم ـ دوره ۲۸ ـ بهمن ۱۳۸۸ـ شماره ۲۴۶ـ ص)

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی را تحت عنوان چگونگی بهبود انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی در هنگام تدریس درس مطالعات اجتماعی  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

35 + = 40