گزارش تخصصی معاونین پرورشی با موضوع چگونگی کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم به کمک راهکار های جذاب

گزارش تخصصی معاونین پرورشی با موضوع چگونگی کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم به کمک راهکار های جذاب به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم به کمک راهکار های جذاب در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۷ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معاونین پرورشی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معاونین پرورشی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاونین پرورشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معاونین پرورشی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی با موضوع چگونگی کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم به کمک راهکار های جذاب پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معاونین پرورشی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معاونین پرورشی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

چکیده گزارش در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

شرایط پس از بهبود مشکل کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم

راه حل پیشنهادی:

برای تقلیل و کاهش نگرانی و اضطراب دانش آموزان راه کارها و راهبردهای ذیل پیشنهاد می شود:

۱-     ایجاد علاقه و انگیزش بیشتر برای یادگیری بهتر مطالب درسی از طریق برگزاری کلاس های تقویتی

۲-     انجام ارزیابی و سنجش مستمر دانش آموزان تا قبل از برگزاری امتحانات

۳-     اصلاح روش تدریس معلّمان و آموزگاران و استفاده از روش های نوین علمی و آموزشی که بتواند فرایند یادگیری در دانش آموزان را تسهیل نماید .

۴-     نیل به هدفهای ارزشمند آموزشی که بدانیم علی الاصول نه تنها دانش آموزان نباید ترس و دلهره ای از امتحان به خود راه دهند بلکه باید به این درجه از آمادگی علمی برسند که مشتاقانه به انتظار روزهای امتحان باشند.

اقدام راه حل های پیشنهادی (اقدام و اجرای راه حلها):

با عنایت به مواجه بودن دانش آموزانم نسبت به چگونگی انجام ارزیابی و امتحان از آنان و نگرانی شدیدشان از این موضوع، چند راه کار را جهت کاهش و تقلیل دلهره و اضطراب آنان به ترتیب و شرح ذیل معمول داشتم:

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معاونین پرورشی قرار داده است. گزارش تخصصی معاونین پرورشی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معاونین پرورشی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معاونین پرورشی را به تایید می رساند.

۱-     برگزاری جلسه با حضور دانش آموزان و اولیای محترم آنان با هماهنگی قبلی با مدیر آموزشگاه و تبیین معیارها و ملاک های ارزیابی و چگونگی انجام امتحان و اهداف اصلی و بیان رهنمودهای مهمّ آموزشی و تربیّتی جهت ایجاد فضا و بستر مناسب منزل

۲-     برگزاری کلاس تقویتی، برای دانش آموزان جهت آشنایی آنان با مطالب کلیدی هر درس و همچنین شناخت بیشتر آنان با نمونه سوالات و همچنین تقویت بنیه علمی دانش آموزان ضعیف که پیشرفت مطلوبی در طول سال تحصیلی نداشته اند.

۳-     برگزاری کلاس کوتاه مدت برای همه دانش آموزان جهت مرور نکات مهم و کلیدی درس مربوطه و تقویت حس اعتماد و خودباوری در دانش آموزان و رفع اشکالات درسی

گرد آوری شواهد دو

با امعان نظر و تفحّص لازم از پژوهش و تحقیقات علمی و عملی به عمل آمده در زمینه موضوع مطروحه نتایج به شرح و ترتیب ذیل حاصل شد:

۱-     گروهی از دانش آموزان تصوّر می کنند که تنها حضور مستمر و مرتب آنها در سر کلاس، برای گذراندن موفقیت آمیز کافی است. در حالی که بودن در کلاس، تنها بخشی از فرآیند یادگیری و آموزش محسوب می شود، لذا با اندکی هشدار دادن و ایجاد انگیزه در وجود بچّه ها، می توان میزان اعتماد بنفس و افزایش حسّ مسئولیت پذیری را در آنها تقویت نمود.

۲-     باید توجّه داشته باشیم که کودکان از ابتدا که وارد مدرسه و محیط آموزشی می شوند، هیچ ترس و دلهره ای نسبت به آزمون های کلاسی ندارند، این بزرگترها هستند که با نگران کردن بچّه ها، آن ها را نسبت به امتحان، آشفته و پریشان می کنند تا حدّی که در کلاس های بالاتر دچار چنان اضطراب می شوند که این امر گاهی مانع از مدرسه رفتن آنان می شود. که این موضوع با برگزاری متعدد اولیای دانش آموزان به همراه خود دانش آموزان قبل از برگزاری امتحانات تا حدّ قابل توجّهی تقلیل یافت.

۳-     یکی دیگر از عواملی که موجب بروز اضطراب امتحان می شود، برداشت و نگرش منفی دانش آموز درباره توانایی ها و استعدادهایش است که این امر با انجام مذاکرات صمیمانه و ارائه حس مسئولیت پذیری، و دادن اتّکا به دانسته های خود تاثیر بسیار مطلوبی داشت.

۴-     هر گونه تنبیه بدنی و روحی دانش آموز به دلیل عدم اخذ نمره عالی موجب تشدید اضطراب او در ارتباط با مدرسه، درس و امتحان می شود که اینجانب همه سعایت خود را به کار گرفته ام تا دانش آموزان مطالب درسی را بتوانند تجزیه و تحلیل نمایند و درک درستی از موضوع مورد تدریس داشته باشند و حتّی با توضیح شفاهی اجمالی از موضوع درسی فرا گرفته شده امتیازات لازم به آنان تعلّق می گرفت تا آنان دانش آموز نمره محور همراه با محفوظات خالی به دور از درک مفاهیم اصلی درس تلقّی نگردند.

۵-     اگر دانش آموز آن قدر عصبی و مضطرب است که احساس می کند هیچ چیز را به خاطر نمی آورد، در این گونه مواقع سعی نمودم چند دقیقه به او احساس آرامش دهم و با کمک عوامل اجرایی برگزاری امتحانات با ارائه فرصتی بیشتر به ایشان توانسته باشم او را از آن حالت نگرانی و فشارهای عصبی خارج سازم و تمرکز او را نسبت به پاسخگویی سوالات امتحان ارتقاء ببخشم.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معاونین پرورشی را تحت عنوان چگونگی کاهش اضطراب و ترس در بین دانش آموزان پایه ششم به کمک راهکار های جذاب به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معاونین پرورشی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معاونین پرورشی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

82 − = 79