گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان با موضوع چگونگی بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار در وی بود

گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان با موضوع چگونگی بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار در وی بود به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار در وی بود در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۴ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان با موضوع چگونگی بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار در وی بود پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار

قوانين يادگيری:

قانون اثر ونتيجه :

وقتی يك پاسخ یا واكنش برای يك وضع (انگيزه يا محرك)، با احساس خوشی و رضايت خاطر همراه باشد بايد دنبال آن خوشی حاصل شود شخص به تكرار آن رفتار مايل خواهد شد. ولی اگر با احساس رنج وناخوشايندی همراه بوده يا به دنبالش ناراحتی پيدا شود آن رفتار ديگر تكرار نشده به تدريج فراموش خواهد شد.

تشویق و تنبیه  :مشاهدات وآزمايش های زياد ثورندايك و ديگران نشان دادند كه پاداش ،فرد را به تكرار پاسخي كه موجب پاداش گرفتن او شده است تحريك مي كند وهمواره با عث تقويت ارتباط بين انگيزه وپاسخ مي شود . در حالي كه نتايج كيفر رانمی توان هميشه تضمين كرد وچه بسا از اشتباه ولغزش جلوگيری نمي كند.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان قرار داده است. گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان را به تایید می رساند.

برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه  و احساس مسئولیت فرد نسبت  به گروه ایجاد   می گردد و از والدین فرد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.

برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین (مهران )خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض نشود و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد .  به نظر می رسد یکی از علتهای  اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است . و به فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند  تا دانش آموز باور کند که واقعاً دارای  ویژگی های مثبت است .

گرد آوری اطلاعات(شواهد ۲)

برای اينكه رفتارهای مهران را تغییر دهم ، ابتدا تصميم گرفتم خودووالدين را تغيير دهم چون به نظر مي رسد علت نا بهنجاری در وهله اول والدين ايشان بودند. آنان با تولد فرزند دوم ، نسبت به او بي توجه شده بودند وخود را با فرزند دوم يعنی برادر (مهران )سرگرم كرده بودند .به همين علت دچار كم توجهی وكمبود محبت شده بود وبرای جبران كم توجهی وكمبود محبت دست به رفتارهای نا بهنجاری زده بود . ونابهنجاری اوو نگرش والدين رانسبت به او تغيير داده وبه او بر چسبهايی همچون بداخلاقی ، پررویی، لج بازی …زده  بودند  وبه اين ترتيب فشارهای روانی منجر به سردرد عصبی ايشان گرديده است .برای كاهش نابهنجاری ، پدر ايشان به آموزشگاه دعوت گرديد. ومشكلات با ايشان درميان گذاشته شده و از ايشان خواسته شد تا با همسرش نيز در اين مورد صحبت كند وسعي كنند با او رفتاری توام با مهر و محبت داشته باشند وبه او توجه بيشتری نمايند . يا تحقير نكنند و هنگام بروز رفتارهای خوب ، ايشان را تشويق كنند.

تقريباً سه ماه طول كشيد تا ايشان آرام آرام باور كند كه والدينش، تغيير يافته اند و به او توجه ومحبت می كنند واو نيز مانند برادرش برای والدين مهم است .و به مهم بودن خود نزد من در آموزشگاه نیز پی ببرد.و به خاطر پاداش ، رفتارهای مناسب او  تقويت می گرديد. رفتارهای ناهنجار ايشان آرام آرام كاهش می يافت. خودش هم به ويژگی های مثبت خويش پی برده بود واحساس مي كرد كه او هم می تواند از راه های مثبت خودی نشان بدهد.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان را تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار در وی بود به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

25 − 17 =