گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی با موضوع چگونگی اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده و مدرسه  

گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی با موضوع چگونگی اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده و مدرسه  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده و مدرسه  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی با موضوع چگونگی اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده و مدرسه  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

چکیده گزارش در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

شرایط پس از بهبود مشکل اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

منابع برتر و ماخذ قابل قبول اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین

مصاحبه با همکاران

درجلسه ای درشورای آموزگاران در تاریخ۲۹/۸/۹۵ با همکاران در رابطه با دلایل افت تحصیلی تبادل نظر نمودیم .

( آموزگار پایه چهارم )  :”  بیشتر دلیل گرفتن نمره کم بی توجهی خانواده ها به درس و مشق بچه هاست ، چون دانش آموزان این منطقه بیشتر دارای مشکلات خانوادگی از قبیل اختلافات والدین ، اعتیاد ، زندانی بودن پدر ، درآمد کم ، بی سوادی هستند و دیگر جایی برای درس خواندن و یا توجه کردن به فرزندشان ندارند . آنها اهمیت نمی دهند که فرزندشان ادامه تحصیل کند و انگیزه ای برای ادامه تحصیل ندارند” .

نظرات آموزگار پایه دوم ” دانش آموزان به دلیل ضعف پایه درسی باتلاش های بسیار معلم و خودشان باز نتیجه کمی را بدست می آورند . همچنین خانواده ها نقش مهمی در پیشرفت دانش آموزان دارند و باید آنها را وادار به همکاری نمائیم.”

.      مدیر محترم آموزشگاه نیز در برگه ای دلایل افت تحصیلی دانش آموزان را نوشته و در اختیار من قرار دادند . طبق نوشته های ایشان عواملی همچون: برخورد والدین با دانش آموزومحیط نا امن خانواده در افت تحصیلی موثرهستند.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی قرار داده است. گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی را به تایید می رساند.

ایشان نوشته اند:”برطرف کردن موارد فوق واجرا نمودن راه کارهای زیر می تواند مفید واقع شود:برنامه ریزی قابل اجرا،تغذیه مناسب،ایجاد صمیمیت،بررسی با دقت تکالیف در منزل،استفاده از تشویق و….”

پیشینه تحقیق :

تعریف افت تحصیلی “منظور از افت تحصیلی (academic drop out) کاهش عملکرد تحصیلی و درسی دانش آموزان از سطح  رضایت بخش به سطح نامطلوب است یا به عبارتی دیگر فاصله قابل توجهی که بین توان و استعداد بالقوه و توان بالفعل خود در فعالیتهای درسی وپیشرفت تحصیلی مشهود باشد.

گرچه این تعریف می تواند همان کسانی که به دنبال شکست های پی درپی،از تحصیل عقب مانده اند رادربر گیرد،اما مفهوم افت تحصیلی صرفاً مردودی یا شکست در امتحانات نیست و می تواند شامل هر دانش آموزی شود که آموخته های آموزشگاهی او کمتر از توان بالقوه ودر حد انتظار اوست.

براساس این تعریف دانش آموزان تیزهوش نیزممکن است دچار افت تحصیلی وکم آموزی   شوند.”نصیریان(۱۳۸۲)

قائمی (۱۳۷۸) از دلایل عمده ضعف درسی دانش آموزان به موارد زیر اشاره می کند:

تنبلی، کمی هوش و استعداد، اختلافات والدین درگیریهای والدین، روش کار معلم، تبعیض ها، تنبیهات سخت، سنگینی برنامه، فشارهای روانی، معاشران بد، تمسخر و تحقیرها، محدودیت ها، وابستگی ها، و … او می نویسد :” شاید ما نتوانیم در مورد اصلاح دانش آموز صددرصد به پیروزی برسیم ولی اصل مسأله باید مورد توجه قرار گیرد که موفقیت ما می تواند از درصد بالایی برخوردار باشد. به هر حال باید علل زمینه ساز ضعف درسی مشخص شوند و برای رفع آنها و جبران کمبودها خانه و مدرسه باید رابطه ی تنگاتنگ داشته باشند. باید برنامه ریزی شود و معلوم باشد که دانش آموز در خانه باید چه ساعتی از روز درس بخواند؟چه ساعتی بازی کند؟ کی بخوابد؟.این برنامه ریزی باید بر اساس توانائی های او انجام شود.”

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی را تحت عنوان چگونگی اثر گذاری بر ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده و مدرسه  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 36 = 39