گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس با موضوع چگونگی افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس با موضوع چگونگی افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۷ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس با موضوع چگونگی افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

چکیده گزارش در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

شرایط پس از بهبود مشکل افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

منابع برتر و ماخذ قابل قبول افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه

ضرورت ارتباط خانه و مدرسه

خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی مکمل یکدیگرند خانه مدرسه ی اول فرزند و مدرسه ، خانه دوم اوست و اگر این دو نهاد روش ها و برنامه های هماهنگ نداشته باشند ، در روند رشد کودک اختلال به وجود می آید . دو نهاد خانه و مدرسه نقش اساسی در تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان دارند . بین روش ها و منش های خانه و مدرسه باید همسویی و تشابه وجود داشته باشد و یکی از این دو کانون ، کار دیگری را خنثی نکند ، بلکه به عنوان دو جریان همدل و مکمل عمل کنند . (زرهانی ، تاجیک ، ۱۳۸۹ ) مدرسه باید پیشاهنگ ارتباط با خانه باشد و با روشهای گوناگون اسباب مشارکت فکری اولیا را در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان فراهم کند .

روش های برقراری ارتباط میان خانه و مدرسه

والدین وظیفه دارند به طور مرتب با مدرسه ارتباط داشته باشند و با کسب اطلاعات کافی از وضع درس و اخلاقی دانش آموزان تصمیم معقولی برای مشارکت در تربیت اتخاذ کنند . در برقراری باید به چند نکته ی اساسی توجه کرد :

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس قرار داده است. گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس را به تایید می رساند.

۱-    والدین زمانی قادر خواهند بود نقش تربیتی خود را به نحو مطلوب ایفا کنند و با مدرسه ارتباطی صحیح برقرار نمایند که از وضع درس و رفتاری فرزندشان اطلاع کافی داشته باشند .

۲-    والدین در موقع حضور در مدرسه ، همیشه باید حفظ آرامش را به عنوان یک اصل به خاطر داشته باشند . گاهی ممکن است پدر و مادر با مشاهده ی ضعف درسی در دانش آموز و یا گریه های او که مخصوصاً در دوره ی ابتدایی بیش تر اتفاق می افتد ، احساساتی شوند و به صورت خشن و برافروخته با اولیای مدرسه برخورد کنند . قطعاً چنین حالتی مخل برقراری ارتباط موثر با مسئولان مدرسه خواهد بود . آن چه انسان از آرامش به دست می آورد ، از خشونت عاید او نمی شود . ( کریمی ، ۱۳۶۶ )

۳-    ارتباط اولیا با مسئولان مدرسه باید مستمر باشد . معنای استمرار این نیست که هر روز سری به مدرسه بزنند ، بلکه لازم است به طور مرتب در منزل به وضع درسی و رفتاری فرزند خود رسیدگی کنند و بر طبق اطلاعات به دست آمده ، با مدرسه ارتباط برقرار نمایند . حد و تعداد دفعات حضور در مدرسه را نحوه و میزان رسیدگی به وضع دانش آموزان معلوم می کند . گاهی معلوم جلساتی را در زمان های مختلف تشکیل می دهد و از والدین دعوت به عمل می آورد . حضور مرتب در این جلسات ضروری است و به هماهنگی اولیا و مربیان کمک می کند . ( همان )

۴-    والدین باید در مدرسه  به عنوان ولی حضور پیدا کنند نه به عنوان فردی که در یک جای خاص مسئولیت دارد . اگر پدر یا مادر دانش آموز در وزارتخانه یا سازمانی ، مسئولیت اجرایی سطح بالایی دارد و در انجا به عنوان رئیس ایفای نقش می کند و به تناسب مسئولیت ، گاهی امر و نهی می نماید ، نبایدبا همان شاکله و با همان انتظارات و تصورات وارد مدرسه شود . ( قائمی ، ۱۳۶۹ )

همکاری خانه و مدرسه در امور آموزش دانش آموزان

همکاري والدين با مسئولان مدرسه ٬در دوره ي ابتدايي از اهميت و جايگاه خاصي برخوردار است. مي توان گفت بعد اصلي همکاري اين دو را همکاري در مسائل آموزشي و پرورشي تشکيل مي دهد . نخستين نکته اينکه والدين بايد نسبت به پايه تحصيلي و عناوين دروس فرزند خودشان اطلاع کافي داشته باشند و با مطالعه مقدمه و مطالب آغازين کتاب هاي درسي آگاهي نسبي بدست آورند . گاهي در بحث هاي مقدماتي کتاب هاي درسي نکاتي درج مي گردد که مطالعه ي آنها براي والدين ضروري است  .شناخت نقاط ضعف درسی دانش آموز و همفکری برای آن ضرورت دیگر ارتباط خانه و مدرسه است .پس از گذشت چند هفته از سال تحصیلی می توان در وضع درسی دانش آموز تامل کرد و نقاط ضعف و قوت او را شناخت . مطلب دیگرتوجه والدین و معلمان به ویژگی های روانی کودکان و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی آنان است . به عنوان مثال کودکان نیاز به جلب توجه و ابراز خود دارند .آنها علاقه مند هستند که حاصل کار خودشان را عرضه کنند و بدین وسیله این نیاز در آنان تامین و ارضا شود . این نیاز در دوران مدرسه از طریق ارائه حاصل کارهای خود در امور درسی جلوه گر می شود . مثلا ممکن است کودکی نقاشی بکشد و آن را نزد پدر و مادر خود بیاورد و ارائه دهد .

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس را تحت عنوان چگونگی افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

41 − = 35