گزارش تخصصی معاون پرورشی با موضوع چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

گزارش تخصصی معاون پرورشی با موضوع چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۴۸ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی با موضوع چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معاون پرورشی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معاون پرورشی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

چکیده گزارش در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

شرایط پس از بهبود مشکل ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

موانع پژوهش و تحقيق در آموزش و پرورش

توجه شما را به نوشته‌اي از «محمدتقي معيري» جلب مي‌كنم. او مي‌نويسد: «حتي در بهترين نظام هاي آموزشي جهان و در كامل‌ترين و پيشرفته‌ترين مدارس موجود، روال كار روزانه مدارس، از نيازهاي جامعه فاصله دارد، تلاش‌ها و كوشش‌ها معمولاً بهنگام نيست و در قالب ضرورت هاي گذشته صورت مي‌گيرد.اين نارسايي‌ها از آنجا ناشي مي‌شودكه تحول اجتماعي معمولاً سريع، ضربتي واجتناب‌ ناپذيراست و در مقابل، برنامه‌ريزي آموزش و پرورش، بر پژوهش و شناخت مسائل و چاره‌جويي آن بنياد مي‌شود.» ( بهادران ، ۱۳۸۱) بنابراين موانعي كه در سرراه پژوهش و تحقيق در مدارس قرار دارد ،در موارد ذيل خلاصه مي شود :

۱) برنامه‌هاي درسي مدارس معمولاً خشك و غيرقابل انعطاف است.

۲) منابع موردنياز براي مطالعه در دسترس دانش‌آموزان نيست.

۳) معلم راهنماي آگاه پژوهشي در مدارس وجود ندارد.

۴) در برنامه هفتگي مدارس، ساعتي به عنوان «ساعت پژوهش» وجود ندارد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معاون پرورشی قرار داده است. گزارش تخصصی معاون پرورشی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی را به تایید می رساند.

۵) ارتباط بين دانش‌آموزان و كتابخانه مدارس بسيار كم است. شايد دانش‌آموز در هفته ‌يك بار هم موفق نشود از كتابخانه، كتاب تهيه كند.

۶) منابع موجود با موضوعات كتب درسي منطبق نيست.

*پیشینه ی نظری( تئوری های مرتبط باموضوع )

دیوید ری ( ۱۳۸۵ ) در کتاب خود با عنوان«  پژوهش در کلاس » بیان نموده است که: امروزه نقش و      کار کردهای نظام آموزشی و عناصر آن از قبیل معلم ، دانش آموز برنامه ها و محتوای درسی و …… در حال تغییر است. فن آوری های نوین ارتباطات و اطلاعات، نظریه های جدیدی را با خود به کلاس درس آورده است در دنیای امروز که دنیای تغییر است بیش از هر چیزی به محصول و کار کردهای نظام های آموزشی تأکید می شود. از این رو رویکرد نظام نیازمند تغییر است. برای تغییر در ساختارها، کارکردها و بهبود کیفیت آموزشی، مدرسه باید پیش از هر تغییری نگرش ها و رویکردهای خود را با توجه به توانایی ها، نیازها از نو بازسازی کند.

به عقیده ی وی ، هدف باید تربیت شهروندانی باشد که مهارت های لازم برای زندگی در جهان امروز را به دست آورند. چگونگی بهره گیری از اطلاعات را بیاموزند، با طبیعت مهربان باشند، در جامعه مشارکت سازنده و فعال داشته باشند و بیاموزند که چگونه یاد بگیرند و از تجربه های دیگران بهره برداری کنند و یادگیری را به جهان خارج از مدرسه انتقال دهند و بر هویت ملی و فرهنگی خود تأکید ورزند.

برونر(  ۱۹۹۶ ) از کسانی است که معتقد است که عملکرد نظام آموزش و پرورش دچار ضعف و خطاست. به نظر او نظام های آموزشی به جنبش نیاز دارند که در آن دقیقاً با الزام عمیق تری مشخص شده باشد که به کجا می روند و درآینده به چه نوع انسان های تربیت شده ای نیاز دارند.

اینس، لیپمن و پاول (۱۹۸۹) معتقدند که انسان های صاحب اندیشه باید نخستین هدف تعلیم و تربیت باشد و محصول تعلیم و تربیت باید ” ذهن کاوشگری باشد” در اهداف آرمانی آموزش و پرورش نیز مهم ترین هدف، تقویت روح بررسی، و ابتکار (اصل سوم قانون اساسی وظایف آموزش و پرورش) بر شمرده شده است. پس باید هدف تربیت شاگردانی باشد که بتوانند روش و بینش علمی را در شناخت جهان به کارگیرند، دانشمندانه بیندیشند و رشد و پدیده ها را با روحیه انتقادی و کاوشگرانه ي خود مشاهده کنند و این میسر نخواهد بود جز در سایه روش های علمی و مهارت های پژوهشی . بدیهی است چنین هدفی جز با وجود معلمانی پژوهشگر با تأکید بر فهم عمیق دانش آموزان در مهارت هایی چون استفاده از بحث درباره موضوع درسی، بازبینی نتایج آزمایش و مشاهده خود درآزمایش جدید و مشاهده آزمایش دیگران و وظیفه سازی در مسایل و موقعیت های جدید از ارکان مهم یاد گیری مبتنی بر پژوهش به شمار می روند، میسر نخواهد بود. پژوهش قلب بسیاری از نظریه های جدید آموزش و یادگیری در کلاس درس است. دانش آموزان چه در حال مطالعه درجه حرارت باشند چه نوشتن شعر وغیره، از بررسی پدیده ها و نظریه ها یاد می گیرند. آنان از کار کردن بر روی مسائل، صحبت کردن با دیگران درباره راه حل بالقوه، مبناء قرار دادن راه های تفکر خودشان درباره مفاهیم و درگیر شدن با نظریه های بزرگ تربیتی یاد می گیرند. (عبدالهی ، ۱۳۸۹ )

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معاون پرورشی را تحت عنوان چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

90 − 84 =