گزارش تخصصی معلمان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت نوشتاري حروف در دانش آموزانم     

گزارش تخصصی معلمان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت نوشتاري حروف در دانش آموزانم      به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلمان با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت نوشتاري حروف در دانش آموزانم     در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلمان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلمان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلمان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلمان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلمان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت نوشتاري حروف در دانش آموزانم       پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلمان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلمان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت

گام اول , انتخاب متن :

در انتخاب متن املا به موارد زير توجه شود :

متن مورد نظر حاوي جمله باشد و از انتخاب كلمه به تنهايي خودداري شود.

كلمات سـازنـده جمـلات متـن از حـروفـي تشكيل شده باشند كه قبلاً تدريس شده اند.

كلمات خارج از متن كتاب هاي درسي , از ۲۰ درصد كل كلمات بيشتر نباشد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلمان قرار داده است. گزارش تخصصی معلمان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلمان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلمان را به تایید می رساند.

علاوه بر جملات موجود در كتاب هاي درسي , با استفاده از كلمات خوانده شده , جملات ديگري هم در نظر گرفته شوند .

در هر جلسه از كلماتي كه در جلسات قبلي براي دانش آموزان مشكل بوده اند نيز استفاده شود تا بتوان درجه پيشرفت شاگردان را اندازه گيري كرد.

گام دوم

معلم متن املا را از روي تابلو پاك كرده , پس از آماده شدن دانش آموزان , آن را با صدايي بلند و لحني شمرده و حداكثر تا دو بار قرائت مي كند . البته هنگام قرائت متن املا از خواندن كلمه به كلمه خودداري كرده , متن را به صورت گروههاي اسمي و فعلي يا جمله كامل قرائت مي كند تا دانش آموزان با بافت جمله و معناي آن آشنا شوند . متن املا را با سرعت مناسب تكرار مي كند تا كند نويسان هم , اشكالات خود را بر طرف نماند .

گام سوم

اين گام با مشاركت كامل دانش آموزان انجام مي شود و معلم بدون اشاره به نام آنان تك تك املا ها را بررسي و مشكلات را استخراج مي كند . به اين ترتيب كه معلم املاي اولين دانش آموز را در دست مي گيرد و به كمك دانش آموز كلمات ياد شده را رونويسي مي كند. سپس املاي دومين , سومين و …. در دست مي گيرد و به كمك همان دانش آموز يا دانش آموز ديگري , صورت صحيح غلط هاي املايي را روي تابلو ثبت مي كند . البته هر جا كه غلط ها تكراري بودند جلوي اولين مورد آن يك علامت ( مثلاً * ) مي زند . در پايان با شمردن غلط ها , اشكالات املايي دانش آموزان را اولويت بندي مي كند .

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلمان را تحت عنوان بر طرف نمودن مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت          به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلمان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلمان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

29 + = 36