گزارش تخصصی معلم اول دبستان با موضوع چگونگی افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

گزارش تخصصی معلم اول دبستان با موضوع چگونگی افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم اول دبستان با موضوع  چگونگی افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول   در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۸ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم اول دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم اول دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم اول دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم اول دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم اول دبستان با موضوع چگونگی افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم اول دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم اول دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

چکیده گزارش در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

شرایط پس از بهبود مشکل افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

منابع برتر و ماخذ قابل قبول افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول

یافته های تحقیق

دقت به معنی توجه غیرارادی از طریق حواس پنجگانه است. افرادی که دقت بالایی دارند معمولا حافظه بهتری هم دارند . دقت یک مهارت است و می توان مانند هر مهارت دیگری آن را تقویت کرد.

تمرکز یعنی حفظ و نگهداری.لذا بدون داشتن دقت و تمرکز حواس، یادگیری صورت نمی گیرد. تمرکز نسبی است یعنی تقریبا همه افراد تا حدودی از آن بهره مند هستند.وکسی نمی تواند ادعا کند کاملا بی دقت است ویا همیشه تمرکز حواس دارد.فراموش نکنیم که تمركز كارایی حافظه را افزایش می دهد.

تمركز باعث می شود بر افكار مزاحم مسلط شویم .تمركز حواس باعث تقویت اراده  هم می شود ، تمركز و اراده رابطه ای مستقیم با یكدیگر دارند . افراد دقیق اراده خوبی هم دارند

دقت به معنی توانائی حفظ توجه از طریق حواس پنجگانه است. بیشترین حجم ورودی اطلاعات از طریق حس بینائی (۷۵ درصد) رخ می‌دهد، لذا تقویت حس بینائی، امری بسیار مهم است.

مراحل یادگیری(فرایندهای روانی پایه):۱- دقت ۲–ادراک – ۳-حافظه

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم اول دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی معلم اول دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم اول دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم اول دبستان را به تایید می رساند.

۱-دقت (توجه): اولین مرحله یادگیری است .دقت یعنی تمرکز کافی بر کاری جهت جایدهی آن در مغز.

انواع دقت: دقت بینایی-دقت شنوایی-دقت بویایی-دقت چشایی-دقت لامسه .

سهم حواس در یادگیری ،عبارتند از بینایی(۷۵%) و شنوایی(۱۳%) ۶% بویایی -۳%چشایی ۳-%لامسه.

لذا اکثر دانش آموزان در دقت بینایی ودقت شنوایی مشکل دارند. در مراکز یادگیری بیشترین تاکید بر این مرحله صورت می گیرد زیرا ابتدا دانش آموز باید دقت داشته باشد تا بتواند به مراحل بعدی یادگیری برسد.

دقت بینایی:یعنی تمرکز بر آنچه که می بیند.

دقت شنوایی:تمرکز کافی بر آنچه که می شنود.

۲-ادراک(درک وفهم): دومین مرحله یا فرایند یادگیری است .ادراک یعنی ثبت داده های حسی بطور معنا داری در مغز.ادراک هم مانند دقت می بایستی در کلیه حواس صورت گیرد ولی در مسئله آموزشی دو حس بینایی وشنوایی بیشترین نقش را دارند لذا در مرکز اختلالات بر ادراک بینایی وادراک شنوایی تاکید زیادی می گردد.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم اول دبستان را تحت عنوان افزایش قدرت توجه دانش آموزان کلاس اول    به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم اول دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم اول دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

39 − = 37