گزارش تخصصی معلم با موضوع چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم با مشارکت اولیا

گزارش تخصصی معلم با موضوع چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم با مشارکت اولیا  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم با موضوع  چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم با مشارکت اولیا در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۹ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم با موضوع چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم با مشارکت اولیا  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم قرار داده است. گزارش تخصصی معلم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم را به تایید می رساند.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

  1. سرتیتر مطلب در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  2. چکیده گزارش در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  3. پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  4. شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  5. ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  6. جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  7. گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  8. گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  9. شرایط پس از بهبود مشکل ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  10. گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  11. استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  12. بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  13. پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

  14. منابع برتر و ماخذ قابل قبول ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم

روش های درمان

-جلب توجه کودک به کلمه ای که حذف کرده ونیزاصلاح آن کلمه.

-استفاده از کاغذ راهنما (فلش)ویاگذاشتن انگشت زیرکلمه.

-کودک میبایستی به همراه سایرکودکان متن رابخواند.این کار به روان خوانی اوکمک می کند.

-ازفعالیتهای رقابتی بین دانش آموزان پرهیزشودو آنان هرگز با یکدیگرمقایسه نشوند.

۳-جایگزین کردن یک کلمه بجای کلمه دیگر(تغییرافعال به میل خود)

مثال: بجای خواندن کلمه (داد )می خواند :(دارد)

علل:

-بی دقتی

-عدم شناخت کلمه (یعنی کلماتی که با معنی جمله مطابقت ندارد)

روش های درمان

-جایگزینی ناشی از بی دقتی:جلب توجه کودک به کلمه جایگزین ،خواندن متن همراه با سایر دانش آموزان ودر صورت امکان ضبط صدای کودک هنگام خواندن ، گوش دادن کودک به صدای خود.

-جایگزینی ناشی از شناخت کلمه :

-درست کردن کارت لغات از کلماتی که کودک دچار اشکال می باشدتا کودک ببیند وبخواند.

-روی بخش وصداکشی بیشتر تاکید شود(حتی اگر بخش وصداکشی جزو برنامه آموزشی نباشد.).

-کلمات مشکل را در کلمات ناتمام بکار ببرید مثال: تصمیم= ﺗ…..میم.

-دانش آموزا را مطمئن سازید که به اندازه کافی برای هجی کردن کلمه مورد نظرتوانا است وبه او کمک نخواهد شد.

۴-تکرارکلمه یا عبارت

علل:

-عدم شناخت کلمه وناتوانی در ترکیب صداها.

-عادات نادرست هنگام خواندن.

روش های درمان

-جلب توجه کودک به کلمه یا عبارت تکراری.

-از دانش آموزان خواسته شودمتن درس را همه با هم بخوانند.

-از کودک خواسته شود تا قبل از خواندن متن ،آن را برای خود مطالعه نماید.

-در ابتدا مطلب آسانتر (یا حتی یک پاراگراف)در اختیار کودک قرار گیرد و با پیشرفت کودک،متن را مشکل تر کنید.

-از کودک بخواهید تا با انگشت گذاشتن زیر کلمات،سرعت خواندنش را بیشتر کند.

۵-اضافه کردن کلمات به جمله

علل:

-اشکال در درک مطلب.

-بی توجهی به متن.

اگر کلمه ای که کودک به متن کتاب اضافه می کند با معنی باشد وبه جمله ارتباط داشته باشد،نشانگر آگاهی دانش آموز از مطلب مورد نظر است ولی ناشی از بی دقتی اوست.ولی اگر کلمه اضافه شده ،ربطی به جمله نداشته باشد دلیل آن اشکال در درک مطلب می باشد.

روش های درمان

-افزایش گنجینه لغات واستفاده از کلمات هم خانواده.

-شرح تصاویر کتاب توسط معلم و دانش آموز.

-پیدا کردن اصل مطلب در متنی که می خواند تا بداند کل مطلب در مورد چیست.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم را تحت عنوان ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا در دانش آموزانم به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

65 − = 64